Aida Ramiz
PR meneceri
İctimaiyyətlə əlaqələrdə böhranlar hər bir brend və ya şirkət üçün ən ciddi sınaqlardan biridir. Mənfi təbliğatın artması bir tərəfdən ictimai təzyiqi artırır, digər tərəfdən isə brendin imicinə ciddi zərər vura bilər. Lakin doğru yanaşma ilə bu cür çətinlikləri fürsətə çevirmək mümkündür. Bəs böhran zamanı mənfi təbliğatı necə idarə edərək, vəziyyəti brendin xeyrinə dəyişmək olar?
Şəffaflıq və açıq kommunikasiya
Böhran zamanı informasiya gizlətmək və ya problemi görməzdən gəlmək brendə daha böyük zərər verə bilər. İnsanlar həqiqəti bilmək istəyir və gizlədilən məlumatlar onların etibarını sarsıdır. Buna görə də şirkət səhvini etiraf etməli və məsələnin həllinə açıq yanaşmalıdır.
Məsələn, 2010-cu ildə BP-nin Meksika körfəzində baş verən neft sızması böhranında şirkət əvvəlcə məlumatları məhdudlaşdırdı və ictimaiyyətin narahatlığına cavab verməkdə gecikdi. Nəticədə etibar itkisi daha da dərinləşdi. Lakin daha sonra BP məsuliyyəti açıq şəkildə qəbul etdi və ekoloji bərpa işlərinə başladı. Bu addımlar ictimaiyyətin reaksiyasını yumşaltdı və şirkət etibarını qismən bərpa edə bildi.
Sürətli və effektiv reaksiya
Böhran zamanı brendin reaksiyası nə qədər sürətli olarsa, onun təsirləri də bir o qədər yumşaq olar. Ləng və qeyri-müəyyən cavablar isə vəziyyəti daha da ağırlaşdıra bilər.
2010-cu ildə “Apple”, “iPhone 4” modelinin antena problemi ilə üzləşdi. Müştərilər siqnalın zəiflədiyini bildirəndə, şirkət dərhal məsələni araşdırmağa başladı və problemi həll etmək üçün addımlar atdı. Nəticədə, müştəri məmnuniyyəti bərpa olundu və brendin etibarı qorundu.
Emosional zəkanın rolu
Böhranlar təkcə məntiqi deyil, həm də emosional hadisələrdir. İnsanlar yalnız rəsmi açıqlamaları deyil, brendin insani və empatik yanaşmasını da dəyərləndirir.
2018-ci ildə “Starbucks” bir filialında irqçilik qalmaqalı ilə üzləşdi. Şirkət dərhal üzr istədi, məsuliyyəti qəbul etdi və irqi bərabərlik mövzusunda işçilər üçün xüsusi təlimlər keçirdi. “Starbucks” sadəcə problemi həll etməklə kifayətlənmədi, eyni zamanda sosial məsuliyyətli bir brend imici formalaşdırdı.
Böhrandan dərs çıxarmaq və inkişaf etmək
Böhranın həlli yalnız üzr istəməklə bitmir. Şirkət gələcəkdə oxşar hadisələrin təkrarlanmaması üçün konkret tədbirlər görməlidir. 2009-cu ildə “Toyota” ciddi təhlükəsizlik problemləri səbəbindən milyonlarla avtomobili geri çağırmalı oldu. Şirkət problemi həll etməklə yanaşı, istehsal və keyfiyyət nəzarəti proseslərini gücləndirdi. Bu, uzunmüddətli perspektivdə “Toyota”nın bazarda daha da güclənməsinə səbəb oldu.
Böhranlar inkişaf üçün fürsətdir
Düzgün yanaşma ilə böhran yalnız bir problem deyil, həm də brendin daha güclü olması üçün fürsət ola bilər. Şəffaflıq, sürətli reaksiya, emosional zəka və davamlı inkişaf strategiyaları brendin etibarını qorumaqla yanaşı, onu daha möhkəm və rəqabətədavamlı edəcək. Böhranlar sadəcə idarə olunmalı deyil, brend üçün yeni imkanlara çevrilməlidir.

Köşə yazıları
Xəbər lenti
Bütün xəbərlərYeni binalarda çıxarış problemi - Məsələ öz həllini necə tapacaq?
07.12.2025Poçt və kuryer fəaliyyətinə nə qədər investisiya ayrılıb?
07.12.2025Pendir istehsalında azalma
07.12.2025Vüqar Qurbanovdan yeni təyinat
07.12.2025"Mərkəzi Bank çalışır ki, insanlar manata etibar etsinlər" - Sabit məzənnənin nəticəsi
07.12.2025"Netflix" “Warner Bros.”u 82,7 milyard dollar dəyərlə satın alır
07.12.2025Ən gənc milyarder uğurun sirrini açıqladı
07.12.2025"Evi bir neçə nəfərə satıblar" - Bünövrədən mənzil almaq ağıllı seçimdir, yoxsa risk? - VİDEO
07.12.2025Brendlərin adları haradan gəlib? - SƏHƏR OXUSU
07.12.2025Bu rayonlarda insanlar daha çox sosial yardım alır - SİYAHI
06.12.2025Binalarda təhlükə: Yanğın çıxışları niyə bağlıdır? - VİDEO
06.12.2025Kibertəhlükəsizlik startapı 130 milyon dollar investisiya alıb
06.12.2025İlham Əliyev Birləşmiş Ərəb Əmirliklərinin bir sıra şirkətlərinin rəhbərlərini qəbul edib - YENİLƏNİB
06.12.2025Azərbaycanda icra başçısının müavini 20 ildən sonra öz ərizəsi ilə İŞDƏN ÇIXDI
06.12.2025"Azərbaycan Dəmir Yolları" ixracdan nə qədər qazanıb? - Son 5 il
06.12.2025Mərkəzi Banka yeni səlahiyyət verildi
06.12.2025Azərbaycan manatını nə gözləyir?
06.12.2025Onlar Azərbaycanda sağlamlıqlarına 13 milyon xərclədilər
06.12.2025