Marka hekayəsi yaratmaq: az tanınan, amma uğur qazanan markalar -<span style="color:#008000">SƏHƏR</span> <span style="color:#008000">OXUSU</span>

Redaktor

28.04.2025 08:30
455

Marka hekayəsi yaratmaq: az tanınan, amma uğur qazanan markalar -SƏHƏR OXUSU

Müasir biznes dünyasında sadəcə yaxşı məhsul və ya xidmət təqdim etmək kifayət etmir. İstehlakçının qəlbinə yol tapmaq üçün markalar öz hekayələrini düzgün qurmalıdırlar. Güclü və təsirli marka hekayəsi, brendin bazarda fərqlənməsinə və müştəri sədaqətinin artmasına birbaşa təsir göstərir.

Marka hekayəsi nədir? 

Marka hekayəsi, bir şirkətin yaranma səbəbini, dəyərlərini və hədəflərini anladan emosional bir təcrübədir. Yaxşı qurulmuş hekayə sadəcə faktları sadalamır, eyni zamanda emosiyaları oyadır və auditoriya ilə real bağ yaradır. Bu, insanlara markanı sadəcə məhsul və ya loqo kimi deyil, dəyər verdikləri bir dost kimi qəbul etdirməyə kömək edir.

Təsirli marka hekayəsi necə yaradılır? 

Orijinallıq: Hekayə gerçək və səmimi olmalıdır. İstehlakçılar süni və şişirdilmiş hekayələri dərhal hiss edirlər.

Dəyər əsaslı yanaşma: Hekayə, markanın hansı problemləri həll etdiyini və insanlara necə dəyər qatdığını göstərməlidir.

Münaqişə həll: Çətinliklər və onların öhdəsindən gəlmə prosesi nümayiş etdirilməlidir. Bu, marağı artırır və insanlarda ümid hissi yaradır.

İnsan faktoru: Real insan təcrübələri hekayəyə daxil edilməlidir. İnsanlarla emosional bağ qurmaq təsiri gücləndirir.

Az tanınan, amma maraqlı marka hekayələri

Daha az tanınan şirkətlərin hekayələri bəzən daha ilhamverici olur. Çətinliklərə qarşı mübarizə apararaq və orijinal ideyalarla bazarda yer tutan bu markalar, fərqli yanaşmaları ilə seçiliblər.

"Patagonia" markası 1973-cü ildə "Yvon Chouinard" (İvon Şuinard) tərəfindən yaradılıb. Şirkət yalnız açıq hava geyimləri istehsal etməklə kifayətlənməyib, eyni zamanda planetin qorunmasına ciddi töhfə verib. "Bu gödəkçəni almayın" kampaniyası ilə istehlakçılara daha az istehlak etməyi təşviq edərək, güclü bir brend sədaqəti formalaşdırıb.

"Ben & Jerry’s" markasının qurucuları "Ben Cohen" (Ben Kohen) və "Jerry Greenfield" (Cerri Qrinfild) 1978-ci ildə Vermont ştatında kiçik bir dükan açaraq fəaliyyətə başlayıblar. Onlar yalnız dondurma istehsal etməyiblər, eyni zamanda sosial ədalət və bərabərliyə dəstək verərək marka dəyərlərini önə çıxarıblar.

"Innocent Drinks" markası "Richard Reed" (Riçard Rid), "Adam Balon" (Adam Balon) və "Jon Wright" (Con Rayt) tərəfindən qurulub. Sadəlik və dürüstlük prinsiplərinə əsaslanan smoothie brendi, qısa müddətdə "Coca-Cola" kimi nəhəng şirkətin diqqətini çəkərək böyük sərmayə əldə edib.

"Warby Parker" markası "Neil Blumenthal" (Nil Blumental), "Andrew Hunt" (Endryu Hant), "David Gilboa" (Devid Qilboa) və "Jeffrey Raider" (Ceffri Reyder) tərəfindən yaradılıb. Ənənəvi optik bazara alternativ təqdim edərək, hər satılan eynək üçün ehtiyacı olan birinə eynək hədiyyə etmə proqramı ilə sosial məsuliyyətə dəstək veriblər.

Brend hekayələrində edilən böyük səhvlər uğursuzluq səbəbləri

Hekayə qurmaq imkanlarla yanaşı risklər də daşıyır. Səhv yanaşmalar brendin nüfuzuna ciddi zərbə vura bilər.

Yanlış marka hekayəsi hansı hallarda uğursuz olur? 

Səmimiyyətsizlik: İstehlakçılar saxta emosiyaları dərhal hiss edir. "Pepsi"nin "Kendall Jenner" (Kendall Cenner) ilə 2017-ci ildə yayımlanan reklam kampaniyası buna nümunədir.

Hekayə məhsul arasında uyğunsuzluq: "Volkswagen" şirkətinin "təhlükəsiz və ekoloji" imici dizel emissiya qalmaqalı ("Dieselgate") ilə ciddi zədələndi.

Hədəf auditoriyanı düzgün anlamamaq: "Gap" markası 2010-cu ildə yeni loqosunu təqdim edərkən müştərilərin reaksiyasını nəzərə almadı və nəticədə əvvəlki loqosuna qayıtmaq məcburiyyətində qaldı.

Yalnız özündən danışmaq: "MySpace" platforması istifadəçi ehtiyaclarını gözardı edərək rəqibləri qarşısında uduzdu.

Davamlılıq uyğunluq problemi: "Yahoo!" markası ardıcıl olmayan dəyişikliklərlə öz imicini zəiflətdi.

Maya Hüseynova

Marka hekayəsi yaratmaq: az tanınan, amma uğur qazanan markalar -<span style="color:#008000">SƏHƏR</span> <span style="color:#008000">OXUSU</span>

Paylaş

Şərhlər

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər

Ünvanlı sosial yardımın məbləği artırılacaq

09.12.2025

İlham Əliyev sosial şəbəkə hesablarında Slovakiya səfərindən paylaşım edib - VİDEO

09.12.2025

Prezident İlham Əliyevin Slovakiyaya rəsmi səfəri başa çatdı

09.12.2025

İcmal büdcəsində 7 milyarddan çox profisit - Bu pul niyə artıq qaldı?

09.12.2025

Bakı metrosunda daha bir yeni nəsil qatar istismara verilib

09.12.2025

Xarici diplomların tanınması gələn ilin əvvəlinə qədər dayandırılacaq

09.12.2025

İşə hər gün vaxtından tez gedən qadın işdən qovuldu

09.12.2025

"Qarabağ" – "Ayaks" oyununa qanunsuz bilet satan şəxslər saxlanılıb

09.12.2025

Azərbaycan Dövlət Radiosunun yeni rəhbəri o oldu

09.12.2025

Adı məhkəmə işində hallanan deputatın mandatına xitam verilir

09.12.2025

ABŞ bu il 85 min vizanı ləğv edib

09.12.2025

Azərbaycan Almaniyaya ixracdan nə qədər qazanıb?

09.12.2025

İlham Əliyevin Slovakiyanın Baş naziri ilə təkbətək görüşü olub - YENİLƏNİB

09.12.2025

Süni intellekt brauzerləri korporativ mühitlərdə istifadə üçün təhlükəli hesab olunur

09.12.2025

İşçini hədə-qorxu ilə əlavə işə məcbur etmək qadağan edilir

09.12.2025

Azərbaycanda ödəniş kartları ilə ölkədaxili fırıldaqçılıq hallarının sayı III rübdə kəskin artıb

09.12.2025

Böyük satışda balans dəyişir: "Netflix"in qarşısına 108 milyard dollarlıq maneə çıxdı

09.12.2025
Borcları idarəolunan şəkildə necə ödəmək olar?

Borcları idarəolunan şəkildə necə ödəmək olar?

09.12.2025

Bu dövlət işçilərinin əsgərliyə getmələri məcburi olacaq

09.12.2025

"PAŞA Sığorta”ya yeni təyinat olub

09.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...