Karqo şirkətlərindən narazı müştərilər üçün yenilik – Bu sistem keyfiyyətə necə təsir edəcək?

Redaktor

30.04.2024 17:40
709

Karqo şirkətlərindən narazı müştərilər üçün yenilik – Bu sistem keyfiyyətə necə təsir edəcək?

 İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyin yaydığı məlumata görə, “E-Şikayət” sistemində poçt xidmətləri üzrə şikayətlərin də qəbuluna başlanıb. Artıq vətəndaşlar xidmətindən narazı qaldıqları karqo şirkətlərindən tənzimləyici quruma şikayət edə biləcəklər.

Hazırda həm də “E-Şikayət” sistemi vasitəsilə internet, telefon rabitəsi, mobil internet və mobil telefon kimi telekommunikasiya xidmətləri üzrə də müraciətlərin qəbulu həyata keçirilir.

Həmçinin adıçəkilən sistemdə vətəndaşlarla yanaşı, poçt rabitəsi operatorlarının da müvafiq səhifəyə daxil olması üçün imkan yaradılıb.

Vətəndaşların qarşılaşdığı problemlərin bir başa tənzimləyici quruma yönəldilməsi məsələnin həllinə dəstək olacaq? Bu, karqo şirkətlərində əlavə bir məsuliyyət yaradacaq?

Valyuta.az bu sualları marketoloq, karqo şirkətlərindən birinin nümayəndəsi Pərviz Əzimovla müzakirə edib:

Pərviz Əzimov bu sistemlə bağlı məlumatlı olduqlarını bildirib:

“Hətta bu məsələ ilə bağlı əməkdaşlarımız İKTA ilə görüşüb, onların təlimlərində də iştirak ediblər”.

Pərviz Əzimov bildirib ki, hazırkı sistem qismən daha elektronlaşmış  və prosesləri sürətləndirmək üçün qurulub:

“Buna görə hər hansı xüsusi məsuliyyət yaradacağından daha çox, proseslərin optimallaşdırılması nəzərdə tutulub. Bu vaxta qədər bu kimi şikayətlər olduqda vətəndaşlar daha çox Azərbaycan Respublikasının İqtisadi İnkişaf Nazirliyi Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidmətinə müraciət edirdilər. Qurum həmin şikayətləri araşdırmaq üçün məsul şirkətlərə göndərirdi və proses bu formada davam edirdi”. 

Vətəndaşların daha çox şikayət etdiyi mövzular haqqında da danışan ekspert bildirib ki, sosial media, facebook qruplarına nəzər yetirdikdə, müştərilərin kargo şirkətlərindən əsas narazılığı bağlamanın zamanında təhvil verilməməsi ilə bağlı olur: 

“Bizim şirkətlə bağlı hazırda bu tip şikayət çoxluğu olmadığı üçün dəqiq faiz çoxluğu demək çətindir. Bundan başqa da çalışdığım şirkəti ilə bağlı xüsusi bir şikayət çoxluğu müşahidə etmirəm. Nadir hallarda hər hansı müştəri şikayəti ola bilər. Bu da çox fərqli mövzudan ola bilər. İl ərzində 2-3 şikayət olduğu üçün ümumiləşdirmə aparmaq çətindir”.

Davud

Paylaş

Şərhlər

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər

Rusiyada Kirkorovun şirkəti bağlandı

07.12.2025

Könüllü sığortalar 1 milyarda yaxınlaşır

07.12.2025

İndiyə qədər istehsal olunmuş ən güclü 10 kosmik raket - SİYAHI

07.12.2025

Azərbaycan avtomobil idxalını artırıb: Bəs ehtiyat hissələr bazarında vəziyyət necədir?

07.12.2025

Yeni binalarda çıxarış problemi - Məsələ öz həllini necə tapacaq?

07.12.2025

Poçt və kuryer fəaliyyətinə nə qədər investisiya ayrılıb?

07.12.2025

Pendir istehsalında azalma

07.12.2025

Vüqar Qurbanovdan yeni təyinat

07.12.2025

"Mərkəzi Bank çalışır ki, insanlar manata etibar etsinlər" - Sabit məzənnənin nəticəsi

07.12.2025

"Netflix" “Warner Bros.”u 82,7 milyard dollar dəyərlə satın alır

07.12.2025

Ən gənc milyarder uğurun sirrini açıqladı

07.12.2025

"Evi bir neçə nəfərə satıblar" - Bünövrədən mənzil almaq ağıllı seçimdir, yoxsa risk? - VİDEO

07.12.2025

Brendlərin adları haradan gəlib? - SƏHƏR OXUSU

07.12.2025

Bu rayonlarda insanlar daha çox sosial yardım alır - SİYAHI

06.12.2025

Binalarda təhlükə: Yanğın çıxışları niyə bağlıdır? - VİDEO

06.12.2025

Kibertəhlükəsizlik startapı 130 milyon dollar investisiya alıb

06.12.2025

İlham Əliyev Birləşmiş Ərəb Əmirliklərinin bir sıra şirkətlərinin rəhbərlərini qəbul edib - YENİLƏNİB

06.12.2025

Azərbaycanda icra başçısının müavini 20 ildən sonra öz ərizəsi ilə İŞDƏN ÇIXDI

06.12.2025

"Azərbaycan Dəmir Yolları" ixracdan nə qədər qazanıb? - Son 5 il

06.12.2025

Mərkəzi Banka yeni səlahiyyət verildi

06.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...