Qalmaqallı blogerlə əməkdaşlığın biznesin imicinə təsiri
16.04.2025 12:58
451

Qalmaqallı blogerlə əməkdaşlığın biznesin imicinə təsiri

Rəqsanə Məmmədova
  Rəqəmsal marketinq və biznesin inkişafı üzrə menecer

Rəqəmsal marketinqdə influencerlərlə əməkdaşlıq getdikcə geniş yayılır. Seçim zamanı isə izləyicisi çox olana üstünlük verilməsi halları da az deyil. Burada əsas sual ortaya çıxır: izləyici sayı hər şeydirmi? Xüsusilə də həmin blogerin imici mübahisəli və ya zəifdirsə, bu, markanın reputasiyasına necə təsir edir?

İzləyici sayı brendinizə təsir etməyə bilər

Əslində, izləyici sayı yüksək olan, lakin imici müsbət olmayan bir blogerlə əməkdaşlıq qısa müddətdə satışa təsir edə bilər, lakin uzunmüddətli brend dəyərlərinə zərər vurmaq riski daşıyır. Məsələn, Türkiyədə bir neçə il öncə kosmetika markası "Farmasi" bir sıra qalmaqallı paylaşım və davranışları ilə tanınan blogerlərlə əməkdaşlıq etdikdən sonra sosial şəbəkələrdə istifadəçilər tərəfindən tənqid olunmuşdu. Nəticədə markanın bəzi müştəriləri onu dəstəkləmədiklərini açıq şəkildə bildirmiş, bu da brendin imicinə mənfi təsir etmişdi. Bu, onu deməyə əsas verir ki, bəzi hallarda qalmaqallı blogerlərlə əməkdaşlıq markanı auditoriyasından uzaqlaşdırır.

Brendi təqdim edən kimdir?

Bunun əksi olaraq, izləyici sayı az olan, amma auditoriyası ilə emosional bağlantı yaradan və etibar qazanan mikro-blogerlərlə əməkdaşlıq çox zaman daha uğurlu nəticələr verir. Məsələn, lüks və elit seqmentə xitab edən bir brendin davranışlarında qeyri-peşəkar olan bir influencerlə əməkdaşlıq etməsi brendin mövqeyini zəiflədə bilər. Müştəri təkcə məhsula deyil, onun təqdimatına və təqdim edən şəxslərə də diqqət edir.

Seçdiyiniz sima brendə uyğun olmalıdır

Son olaraq qeyd edim ki, məncə, influencer seçimi sadəcə statistikaya əsaslanmamalıdır. Əməkdaşlıq ediləcək blogerin dəyərləri, davranışı və auditoriya ilə münasibəti diqqətlə araşdırılmalıdır. Brendə uyğun olmayan bir sima ilə əməkdaşlıq qısamüddətli baxış sayı gətirə bilər, lakin uzunmüddətli imicə zərər vura bilər. Uğurlu brend strategiyası üçün əsas hədəf – izləyici sayından daha çox, etibar və uyğunluq olmalıdır.

Qalmaqallı blogerlə əməkdaşlığın biznesin imicinə təsiri

Paylaş

Şərhlər

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər

Türkiyənin "Paribu" şirkəti "CoinMENA"-nı satın aldı, şirkətin dəyəri 240 milyon dollara çatdı

05.12.2025

Avtobusların gəlmə vaxtını öyrənə biləcəyik - Bu proqramı yükləyin

05.12.2025

Əbdül Bayramov vəzifəsindən azad edildi

05.12.2025
Azərbaycan bankları hazırda rublu neçəyə alır?

Azərbaycan bankları hazırda rublu neçəyə alır? - CƏDVƏL

05.12.2025

Bu xəstəxana Narkoloji Mərkəzə çevrilir

05.12.2025

"ADY-nin fəaliyyəti yenidən formalaşdırılır" - Rövşən Rüstəmov

05.12.2025
Tenderi udan şirkət keyfiyyətsiz iş görübsə, sifarişçi nə etməlidir?

Tenderi udan şirkət keyfiyyətsiz iş görübsə, sifarişçi nə etməlidir?

05.12.2025

Naxçıvan Ali Məhkəməsinə hakim təyin ediləcək

05.12.2025

Naxçıvanda dəmir yollarının yenidən qurulmasına başlanılıb

05.12.2025

“Vinci” startapı 46 milyon dollar investisiya alıb

05.12.2025

Azərbaycan nefti cüzi ucuzlaşıb

05.12.2025

Ermənistan Qərbi azərbaycanlıların zəngin maddi irsini məhv edib

05.12.2025

"OpenAI" süni intellekti öz səhvlərini dürüst şəkildə etiraf etməyi öyrədib

05.12.2025

Avro ucuzlaşır

05.12.2025

Bu sektorda işləyənlərin sayı azalır - CƏDVƏL

05.12.2025

4 sığorta şirkətinin yığımları azalıb - SİYAHI

05.12.2025
Böyük pulları tərk edən CEO-lar

Böyük pulları tərk edən CEO-lar - SƏHƏR OXUSU

05.12.2025

Tütün istehsalçısının xarici satışları 4 milyon dollar artıb

04.12.2025

Uğurlu sahibkarlar nə edirlər və siz bu bacarıqları necə əldə edə bilərsiniz?

04.12.2025

Azərbaycanda ən az əməkhaqqı hansı rayonlardadır? - Siyahı

04.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...