B2B bizneslər üçün nəticə verən yanaşmalar
03.05.2024 10:31
1,183

B2B bizneslər üçün nəticə verən yanaşmalar

Marketoloq Şahpur İbrahimov Valyuta.az üçün yazır...

B2B sahəsində marketinq, B2C yanaşması ilə fərqlənir.

Çünki B2B-nin məqsədi istehlakçı ilə iş deyil, digər şirkətlə uzunmüddətli münasibətin və daimi əməkdaşlığın qurulmasıdır.

B2B sahəsinin də seçim faktoru 2 amildən ibarətdir. Xidmət və yaxud məhsul təklif edən şirkət digər biznesin nəticələrini optimallaşdırmalıdır. Yəni, xərclərinə qənaət etməli, yaxud gəlirləri artırmalıdır.

Məsələn, reklam agentlikləri müştərilərin satış həcmlərini artırır, İT  şirkətləri isə prosesləri optimallaşdıraraq xərclərə qənaət etməyə, riskləri azaltmağa kömək edir. 

Bu səbəbdən, B2B sahəsində rəqəmsal marketinq strategiyasının yaradılmasında hər iki amili nəzərə almaq vacibdir.

B2B internet marketinqdə əsas elementlərdən biri məzmun marketinqidir. Buna “kontent marketinq” də deyirlər. Məzmunun əsas məqsədi öz şirkətinin ekspertliyini və bacarıqlarını sübut etməkdir.

- Görülən işlər və nəticələr göstərilməlidir.

- Rəylər, sertifikatlar haqqında məlumat verilməlidir.

- KİV (kütləvi informasiya vasitələri) PR məqalələr dərc etməlidir.

- Məlumatlandırma formatında, yəni seminarların, vebinarların təşkil olunması mütləqdir.

Sosial şəbəkələr B2B-nin internet marketinqdə mühüm rol oynayır. Məsələn, “Linkedin” kimi platformalar biznes auditoriyasına yönəlmiş ideal şəbəkədir. 

Lakin, bəzi B2B bizneslərin, biznes sahələrinin hədəf auditoriyası “Linkedin”də ya çox azdır, ya da ümumiyyətlə yoxdur. 

Bu səbəbdən B2B sahəsində rəqəmsal marketinq üçün effektiv platformaların seçilməsi mühümdür. Bütün sosial şəbəkələrdə fəaliyyət göstərmək vacib deyil. 

Ən uyğun olanlarda, yəni potensial müştərilərin mövcud olduğu sosial şəbəkələrdə kontekt yaratmaq daha məqsədəuyğun dur.

SEO həmçinin B2B internet marketinqinin ayrılmaz hissəsidir.

Saytın axtarış sistemləri üçün optimallaşdırılması biznesə yeni müştərilər gətirə bilər.

Əsas daim marketinq fəaliyyətini analiz etmək və nəticələrini izləmək lazımdır.

Reklam kampaniyalarının nəticələrini, saytda insanların davranışlarını, sosial şəbəkələrdən gələn sorğuları və s. Bütün məlumatlar sistematik analiz olunmalıdır.

Məhz bu kompleks yanaşma B2B bizneslər üçün nəticə verə bilər. 
 

B2B bizneslər üçün nəticə verən yanaşmalar

Paylaş

Şərhlər

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər

Türkiyənin "Paribu" şirkəti "CoinMENA"-nı satın aldı, şirkətin dəyəri 240 milyon dollara çatdı

05.12.2025

Avtobusların gəlmə vaxtını öyrənə biləcəyik - Bu proqramı yükləyin

05.12.2025

Əbdül Bayramov vəzifəsindən azad edildi

05.12.2025
Azərbaycan bankları hazırda rublu neçəyə alır?

Azərbaycan bankları hazırda rublu neçəyə alır? - CƏDVƏL

05.12.2025

Bu xəstəxana Narkoloji Mərkəzə çevrilir

05.12.2025

"ADY-nin fəaliyyəti yenidən formalaşdırılır" - Rövşən Rüstəmov

05.12.2025
Tenderi udan şirkət keyfiyyətsiz iş görübsə, sifarişçi nə etməlidir?

Tenderi udan şirkət keyfiyyətsiz iş görübsə, sifarişçi nə etməlidir?

05.12.2025

Naxçıvan Ali Məhkəməsinə hakim təyin ediləcək

05.12.2025

Naxçıvanda dəmir yollarının yenidən qurulmasına başlanılıb

05.12.2025

“Vinci” startapı 46 milyon dollar investisiya alıb

05.12.2025

Azərbaycan nefti cüzi ucuzlaşıb

05.12.2025

Ermənistan Qərbi azərbaycanlıların zəngin maddi irsini məhv edib

05.12.2025

"OpenAI" süni intellekti öz səhvlərini dürüst şəkildə etiraf etməyi öyrədib

05.12.2025

Avro ucuzlaşır

05.12.2025

Bu sektorda işləyənlərin sayı azalır - CƏDVƏL

05.12.2025

4 sığorta şirkətinin yığımları azalıb - SİYAHI

05.12.2025
Böyük pulları tərk edən CEO-lar

Böyük pulları tərk edən CEO-lar - SƏHƏR OXUSU

05.12.2025

Tütün istehsalçısının xarici satışları 4 milyon dollar artıb

04.12.2025

Uğurlu sahibkarlar nə edirlər və siz bu bacarıqları necə əldə edə bilərsiniz?

04.12.2025

Azərbaycanda ən az əməkhaqqı hansı rayonlardadır? - Siyahı

04.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...