Marketoloq Şahpur İbrahimov Valyuta.az üçün yazır...
B2B sahəsində marketinq, B2C yanaşması ilə fərqlənir.
Çünki B2B-nin məqsədi istehlakçı ilə iş deyil, digər şirkətlə uzunmüddətli münasibətin və daimi əməkdaşlığın qurulmasıdır.
B2B sahəsinin də seçim faktoru 2 amildən ibarətdir. Xidmət və yaxud məhsul təklif edən şirkət digər biznesin nəticələrini optimallaşdırmalıdır. Yəni, xərclərinə qənaət etməli, yaxud gəlirləri artırmalıdır.
Məsələn, reklam agentlikləri müştərilərin satış həcmlərini artırır, İT şirkətləri isə prosesləri optimallaşdıraraq xərclərə qənaət etməyə, riskləri azaltmağa kömək edir.
Bu səbəbdən, B2B sahəsində rəqəmsal marketinq strategiyasının yaradılmasında hər iki amili nəzərə almaq vacibdir.
B2B internet marketinqdə əsas elementlərdən biri məzmun marketinqidir. Buna “kontent marketinq” də deyirlər. Məzmunun əsas məqsədi öz şirkətinin ekspertliyini və bacarıqlarını sübut etməkdir.
- Görülən işlər və nəticələr göstərilməlidir.
- Rəylər, sertifikatlar haqqında məlumat verilməlidir.
- KİV (kütləvi informasiya vasitələri) PR məqalələr dərc etməlidir.
- Məlumatlandırma formatında, yəni seminarların, vebinarların təşkil olunması mütləqdir.
Sosial şəbəkələr B2B-nin internet marketinqdə mühüm rol oynayır. Məsələn, “Linkedin” kimi platformalar biznes auditoriyasına yönəlmiş ideal şəbəkədir.

Lakin, bəzi B2B bizneslərin, biznes sahələrinin hədəf auditoriyası “Linkedin”də ya çox azdır, ya da ümumiyyətlə yoxdur.
Bu səbəbdən B2B sahəsində rəqəmsal marketinq üçün effektiv platformaların seçilməsi mühümdür. Bütün sosial şəbəkələrdə fəaliyyət göstərmək vacib deyil.
Ən uyğun olanlarda, yəni potensial müştərilərin mövcud olduğu sosial şəbəkələrdə kontekt yaratmaq daha məqsədəuyğun dur.
SEO həmçinin B2B internet marketinqinin ayrılmaz hissəsidir.
Saytın axtarış sistemləri üçün optimallaşdırılması biznesə yeni müştərilər gətirə bilər.
Əsas daim marketinq fəaliyyətini analiz etmək və nəticələrini izləmək lazımdır.
Reklam kampaniyalarının nəticələrini, saytda insanların davranışlarını, sosial şəbəkələrdən gələn sorğuları və s. Bütün məlumatlar sistematik analiz olunmalıdır.
Məhz bu kompleks yanaşma B2B bizneslər üçün nəticə verə bilər.
Köşə yazıları
Xəbər lenti
Bütün xəbərlərTürkiyənin "Paribu" şirkəti "CoinMENA"-nı satın aldı, şirkətin dəyəri 240 milyon dollara çatdı
05.12.2025Avtobusların gəlmə vaxtını öyrənə biləcəyik - Bu proqramı yükləyin
05.12.2025Əbdül Bayramov vəzifəsindən azad edildi
05.12.2025
Azərbaycan bankları hazırda rublu neçəyə alır? - CƏDVƏL
05.12.2025Bu xəstəxana Narkoloji Mərkəzə çevrilir
05.12.2025"ADY-nin fəaliyyəti yenidən formalaşdırılır" - Rövşən Rüstəmov
05.12.2025
Tenderi udan şirkət keyfiyyətsiz iş görübsə, sifarişçi nə etməlidir?
05.12.2025Naxçıvan Ali Məhkəməsinə hakim təyin ediləcək
05.12.2025Naxçıvanda dəmir yollarının yenidən qurulmasına başlanılıb
05.12.2025“Vinci” startapı 46 milyon dollar investisiya alıb
05.12.2025Azərbaycan nefti cüzi ucuzlaşıb
05.12.2025Ermənistan Qərbi azərbaycanlıların zəngin maddi irsini məhv edib
05.12.2025"OpenAI" süni intellekti öz səhvlərini dürüst şəkildə etiraf etməyi öyrədib
05.12.2025Avro ucuzlaşır
05.12.2025Bu sektorda işləyənlərin sayı azalır - CƏDVƏL
05.12.20254 sığorta şirkətinin yığımları azalıb - SİYAHI
05.12.2025