Kamil Zeynalov,
“NEO Translations” MMC-nin rəhbəri, sahibkar
Lokalizasiya – tərcümə sənətinin ən üst səviyyəsi, məhsulumuzu yerli bazara sevdirən sehrli bir toxunuşdur. Amma dürüst olsaq, auditoriyanı dərindən tanımadan bu sənət demək olar ki, uğursuzluğa məhkumdur. Gəlin, lokalizasiyada auditoriya təhlilinin necə böyük bir gücə sahib olduğuna birlikdə baxaq.
Auditoriya təhlili niyə bu qədər vacibdir?
Lokalizasiya məhsulun yerli mədəniyyətə, insanların vərdişlərinə və gözləntilərinə uyğunlaşdırılması deməkdir. Təsəvvür edin, 2018-ci ildə “Starbucks” Yaponiyada yeni bir içki kampaniyasına başladı. Hər şey gözəl görünürdü, amma yerli auditoriyanın zövqlərini nəzərə almamışdılar. Məntiqi nəticəsi kimi satışlar gözləniləndən xeyli aşağı oldu. Bu misalda bəzən kiçik bir detalın nə qədər böyük fərq yarada biləcəyinə şahid oluruq.
Başqa bir nümunə: 2016-cı ildə bir texnologiya şirkəti Hindistan kimi böyük ölkədə proqram təminatını lokallaşdırarkən yerli dillərin müxtəlifliyini gözardı etmişdi. Nəticədə məhsul yalnız bir neçə bölgədə qəbul olunmuşdu. Bu hadisə auditoriya təhlilinin nə qədər kritik olduğunu bizə bir daha xatırladır.
Bəs auditoriya təhlili necə aparılmalıdır?
1. Demoqrafik tədqiqat: məhsulu kimə təqdim edirik? Onların yaşı, cinsi, sosial statusu nədir? Bu məlumatlar bizə yol xəritəsi çəkir.
2. Mədəni xüsusiyyətlər: yerli adətləri, dəyərləri, inanc sistemlərini dərindən təhlil etmək lazımdır. Bu, məhsulun necə qəbul olunacağını müəyyənləşdirən əsas amillərdən biridir.
3. Rəy sorğuları: hədəf auditoriyadan birbaşa rəy almaqdan çəkinməməliyik. Onların fikirləri, gözləntiləri məhsulu daha da uyğunlaşdırmağımıza kömək edəcək qızıl dəyərində məlumatlardır.
Lokalizasiya auditoriyanı dərindən tanımağın özü ilə başlayır. Peşəkar bir lokallaşdırma mütəxəssisi məhsulumuzu yerli bazarda sanki doğma bir şeyə çevirir. Unutmayaq, uğurun açarı hər zaman incəliklərdədir. Odur ki, auditoriyanıza qulaq asın, onları anlayın və uğur qaçılmaz olacaq!

Köşə yazıları
Xəbər lenti
Bütün xəbərlər
Larry Ellison bir gündə 25 milyard dollar itirdi
13.12.2025Siqaret istehsalında milyard ədədlik artım
13.12.2025Azərbaycan nefti cüzi bahalaşdı
13.12.2025UEFA AFFA-ya 5,55 milyon avro ayıracaq
13.12.2025Bakıda daha bir bazar sökülür - VİDEO
13.12.2025Əhaliyə göstərilən ödənişli xidmətlərin dəyəri nə qədər artıb?
13.12.2025Avtomobil benzini istehsalı artır
13.12.2025“ChatGPT” qətldə “iştirak edib”?
13.12.2025Gələn il inflyasiya nə qədər olacaq?
12.12.2025Avropa paytaxtı dünyanın ən yaşanmalı şəhəri seçildi - TOP-10
12.12.2025500 manat pensiyalar bu qədər artacaq - Açıqlama
12.12.2025Daha 606 hərbi qulluqçu mənzillə təmin olunacaq
12.12.2025İsveçdə süni intellekt metro stansiyalarında intiharların qarşısını alır
12.12.2025Aqibət Məmmədovun şirkəti daha 1,5 milyonluq tender qazandı
12.12.2025Qərb icmalçıları 2025-ci ilin ən yaxşı beş smartfonunu seçdi
12.12.2025Güclü külək əsəcək - XƏBƏRDARLIQ
12.12.2025Həyatın ölüm halından sığortası üzrə ödənişlər 32 milyonu keçib
12.12.2025Azərbaycanda əməkhaqqı ayda iki dəfə verilə bilər
12.12.2025