“Endirimdə alınan məhsulu geri qaytara bilərsiniz, amma…”

Redaktor

04.11.2025 10:27
560

“Endirimdə alınan məhsulu geri qaytara bilərsiniz, amma…”

Endirim mövsümlərində alıcılar fürsətləri qaçırmamaq üçün tez-tez alış-verişə tələsirlər. Lakin bəzən alınan məhsul gözlənilən kimi olmur və geri qaytarmaq zərurəti yaranır. Bəzi mağazalarda isə endirimdə olan mallar üçün “geri qaytarılmır” yazısını görürük. Bu, qanunla doğrudurmu? 

Hüquqşünas Ceyhun Məmmədov Valyuta.az-a açıqlamasında bildirir ki, əslində, belə yazıların çoxu istehlakçını çaşdırmaq məqsədi daşıyır: “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanuna əsasən, endirimdə satılan məhsul da digər məhsullar kimi qaytarıla bilər. Qanun endirim faktını məhsulun geri qaytarılmamasına əsas kimi qəbul etmir. Əgər məhsulda istehlak xüsusiyyətinə təsir edən qüsur aşkarlanarsa, müştəri onu qaytara və ya dəyişdirə bilər”.

Bəs məhsul endirimdə yalnız görünüş qüsuruna görə satılıbsa, o zaman necə?

“Bu, istisna haldır. Əgər satıcı alıcıya əvvəlcədən bildiribsə ki, məhsul endirimdədir, çünki məsələn, üzərində cızıq var və alıcı bu şərtlə razılaşıbsa, o zaman həmin səbəbdən qaytarma tələb etmək hüquqi əsas sayılmır. Yəni, alıcı artıq məlumatlı şəkildə alıbsa, sonradan eyni səbəbi irəli sürə bilməz”.

C.Məmmədov qeyd edir ki, ümumiyyətlə endirimdə olan məhsulun qaytarılması bəzi şərtlərlə mümkündür: “Əgər məhsulda istehsal qüsuru varsa, yəni alıcı onu alarkən görmək və ya bilmək imkanında olmayıbsa, bu zaman endirimdən asılı olmayaraq, geri qaytarmaq hüququ var. Amma sadəcə “fikrimi dəyişdim” səbəbi ilə qaytarmaq yalnız bəzi hallarda, məsələn, geyim, ayaqqabı və s. üçün mümkündür. O da məhsul istifadə olunmayıbsa və satış qablaşdırması qorunubsa”.

Satıcı “endirimli məhsul dəyişdirilmir və qaytarılmır” desə, bu halda istehlakçı nə etməlidir?

“İstehlakçı ilk növbədə mağazaya yazılı şəkildə - ərizə formasında müraciət etməlidir. Əgər cavab verilməzsə, İqtisadiyyat Nazirliyinin Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə şikayət edə bilər. Qanun bu sahədə istehlakçının tərəfindədir, sadəcə hüquqlarını bilmək lazımdır” - deyə hüquqşünas bildirir.

C.Məmmədov alıcılara endirimdə olan məhsulu almazdan əvvəl endirimin səbəbini soruşmağın vacibliyini qeyd edir: “Hər endirim qüsura görə olmur – bəzən sadəcə kampaniya xarakteri daşıyır. Əgər məhsulda gizli qüsur varsa, hüququnuzdan istifadə edin və qorxmayın – qanun sizi qoruyur”.

Tənzilə Ağabalayeva

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər

“Vinci” startapı 46 milyon dollar investisiya alıb

05.12.2025

Azərbaycan nefti cüzi ucuzlaşıb

05.12.2025

Ermənistan Qərbi azərbaycanlıların zəngin maddi irsini məhv edib

05.12.2025

OpenAI" süni intellekti öz səhvlərini dürüst şəkildə etiraf etməyi öyrədib

05.12.2025

Avro ucuzlaşır

05.12.2025

Bu sektorda işləyənlərin sayı azalır

05.12.2025

4 sığorta şirkətinin yığımları azalıb - SİYAHI

05.12.2025

Böyük pulları tərk edən CEO-lar - SƏHƏR OXUSU

05.12.2025

Tütün istehsalçısının xarici satışları 4 milyon dollar artıb

04.12.2025

Uğurlu sahibkarlar nə edirlər və siz bu bacarıqları necə əldə edə bilərsiniz?

04.12.2025

Azərbaycanda ən az əməkhaqqı hansı rayonlardadır? - Siyahı

04.12.2025

Bu şəxlərə 2000 manat veriləcək

04.12.2025

Distant iş və yaratdığı suallar: Maaş fərqi çox olacaq?

04.12.2025

Qızıl üçün üç əsas ssenari - Qiymətlər necə dəyişə bilər?

04.12.2025

Kanada şirkətini aldılar, gözləniləndən 3 qat artıq qızıl tapdılar - 4 milyard dollar...

04.12.2025

İran hakerləri taktika dəyişdi - Kiberhücumlarda yeni dövr

04.12.2025

“iPhone 17” satışları rekord qırır

04.12.2025

Yasamaldakı yaşayış binasında baş verən yanğında zərərçəkən sakinlərə kirayə haqqı veriləcək

04.12.2025

Bu şirkət hər il ən yaxşı əməkdaşlarına pulsuz səyahətlər və lüks avtomobillər hədiyyə edir

04.12.2025

Dünyada dollar milyarderlərinin sayı artıb

04.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...