Biznesin mobil tətbiqini yaratmağa ehtiyac var?
03.11.2025 12:00
880

Biznesin mobil tətbiqini yaratmağa ehtiyac var?

Famil Tağıyev
    MaxCreative şirkətinin rəhbəri

Bu gün demək olar ki, hər brendin sosial mediada aktiv fəaliyyəti var. Postlar hazırlanır, kampaniyalar planlanır, influencerlərlə əməkdaşlıqlar edilir. Auditoriya artır, bəyənmələr çoxalır, izləyici sayları böyüyür. Ancaq maraqlıdır ki, bu qədər səylə toplanan auditoriya bizim deyil.

Biz illərlə insanları “Facebook səhifəsinə gəl”, “Instagramda bizi izlə”, “TikTok-da bizi tap” deyə dəvət edirik. Amma orada toplanan hər bir şəxs platformanın mülkiyyətindədir. Və bir gün platforma alqoritmi dəyişəndə, bu münasibət bir neçə saat içində tamamilə itib gedə bilər.

Son illər şirkətlər marketinqdə bir paradoks yaşayır: Görünürlük artır, amma əlaqə zəifləyir. Çünki sosial media brendə diqqət verir, amma münasibət yaratmır. Diqqət sürətli gəlir və çox sürətlə də gedir.

Brendin isə ehtiyacı olan tək şey qısa görünürlük deyil, dayanıqlı bağlılıqdır. Brend auditoriya ilə özünə məxsus məkanda görüşməlidir, başqasının platformasında yox. Və məhz buna görə dünyada son 5 ildə mobil tətbiqlər brend strategiyasının mərkəzinə keçib.

Mobil tətbiq niyə sadəcə texniki məhsul deyil?

Əvvəllər mobil tətbiqlər “əlavə xidmət” kimi qəbul olunurdu:

məhsul kataloqu,
sifariş paneli,
və ya şəxsi kabinet.

Amma artıq vəziyyət dəyişib. Mobil tətbiq brendin cibdəki səsi və şəxsiyyətidir. İstifadəçi onu açanda brendlə yalnız məlumat almır, ünsiyyət qurur.

Bir tətbiq:

istifadəçini tanıyır,
davranışına uyğunlaşır,
ona şəxsi təklif göstərir,
və ən vacibi onu brendə bağlayır.

Buna görə də mobil tətbiq:

Məlumat toplama platformasıdır;
Loyallıq yaratma mexanizmidir;
Gündəlik təcrübə mərkəzidir.

Sosial şəbəkə ilə fərq nədir?

Auditoriyanı toplamaq kifayət deyil. Ona sahib olmaq lazımdır.

Mobil tətbiq hazırlamaq yeni məhsul yaratmaq deyil. Bu, biznes strategiyasında yeni səhifə açmaqdır.

Və bəli, bu addım investisiya tələb edir:

təcrübə dizaynı,
müştəri dəstək prosesi,
loyallıq modellərinin qurulması,
komanda ilə davamlı idarəetmə.

Amma bunun nəticəsi bir dəfəlik görünürlük deyil, uzunmüddətli müştəri bağlılığıdır.

Biz illərlə auditoriyanı yığmışıq. İndi isə onunla harada və necə ünsiyyətdə olduğumuzu yenidən düşünməyin vaxtıdır.

Paylaş

Şərhlər

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər

“Vinci” startapı 46 milyon dollar investisiya alıb

05.12.2025

Azərbaycan nefti cüzi ucuzlaşıb

05.12.2025

Ermənistan Qərbi azərbaycanlıların zəngin maddi irsini məhv edib

05.12.2025

OpenAI" süni intellekti öz səhvlərini dürüst şəkildə etiraf etməyi öyrədib

05.12.2025

Avro ucuzlaşır

05.12.2025

Bu sektorda işləyənlərin sayı azalır

05.12.2025

4 sığorta şirkətinin yığımları azalıb - SİYAHI

05.12.2025

Böyük pulları tərk edən CEO-lar - SƏHƏR OXUSU

05.12.2025

Tütün istehsalçısının xarici satışları 4 milyon dollar artıb

04.12.2025

Uğurlu sahibkarlar nə edirlər və siz bu bacarıqları necə əldə edə bilərsiniz?

04.12.2025

Azərbaycanda ən az əməkhaqqı hansı rayonlardadır? - Siyahı

04.12.2025

Bu şəxlərə 2000 manat veriləcək

04.12.2025

Distant iş və yaratdığı suallar: Maaş fərqi çox olacaq?

04.12.2025

Qızıl üçün üç əsas ssenari - Qiymətlər necə dəyişə bilər?

04.12.2025

Kanada şirkətini aldılar, gözləniləndən 3 qat artıq qızıl tapdılar - 4 milyard dollar...

04.12.2025

İran hakerləri taktika dəyişdi - Kiberhücumlarda yeni dövr

04.12.2025

“iPhone 17” satışları rekord qırır

04.12.2025

Yasamaldakı yaşayış binasında baş verən yanğında zərərçəkən sakinlərə kirayə haqqı veriləcək

04.12.2025

Bu şirkət hər il ən yaxşı əməkdaşlarına pulsuz səyahətlər və lüks avtomobillər hədiyyə edir

04.12.2025

Dünyada dollar milyarderlərinin sayı artıb

04.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...