Redaktor
“Black Friday” endirimlərinə niyə tez başlayırıq?
Son illərdə “Black Friday” endirimləri elə bir mərhələyə çatıb ki, artıq bu kampaniyalar “bir gün” deyil, demək olar ki, “bir ay” kimi keçirilir. “Black Friday” endirimlərinin mağazalarda tez başlamasının və belə uzun müddət davam etməsi nə dərəcədə doğrudur?
Marketinq üzrə ekspert Samir Mehdiyev Valyuta.az-a bildirir ki, brendlərin bu kampaniyalara erkən başlamasının əsas məqsədi rəqabətdə üstünlük qazanmaq və satışları uzun müddət canlı saxlamaqdır: “Mağazalar və brendlər alıcıların diqqətini tez cəlb etmək və onları uzunmüddətli şəkildə alış prosesində saxlamaq üçün “Black Friday”i əvvəlcədən başlayırlar. Bu, tamamilə planlı marketinq strategiyasıdır”.

S.Mehdiyevin sözlərinə görə, bu dövrdə real fürsətlər də az deyil. Xüsusən də böyük brendlər və texnoloji məhsullar üzrə bəzi endirimlər doğrudan da sərfəli olur. Lakin çox vaxt bu kampaniyalar sadəcə “endirim ab-havası” yaratmaq məqsədi daşıyır: “Bəzi hallarda qiymətlər əvvəlcədən bir qədər artırılır, sonra “böyük endirim” kimi təqdim olunur. Bu zaman istehlakçı real mənada çox qazanmış olmur, sadəcə endirim ab-havasına qapılır”.
Ekspert hesab edir ki, uzunmüddətli kampaniyalar artıq “Black Friday”in öz dəyərini müəyyən qədər itirir:
“Əvvəllər insanlar bir gün üçün xüsusi fürsət gözləyirdilər, indi isə bu təəssürat itib. Belə olan halda endirimlər artıq unikal fürsət deyil, sadəcə növbəti satış aksiyası kimi görünür. Bu tendensiya alıcı davranışlarını da dəyişib. İnsanlar artıq endirimləri ehtiyac kimi yox, bir növ “alış-veriş ənənəsi” kimi qəbul edirlər. Bəzən heç real ehtiyac olmadığı halda, sadəcə fürsəti qaçırmamaq üçün alış-veriş edirlər. Bu da istehlak davranışlarında emosional alış tendensiyasını gücləndirir.”
Ekspertin fikrincə, bu cür erkən başlayan və uzun müddət davam edən endirimlər markalar üçün həm üstünlük, həm də risk yaradır: “Uzunmüddətli endirimlər diqqəti cəlb etsə də, həddindən artıq uzandıqda, istehlakçının marağını azalda bilər. Bundan başqa, bəzi brendlər üçün bu, “ucuzlaşma imici” formalaşdıra və uzunmüddətli etibara mənfi təsir göstərə bilər. “Black Friday”in əsas ideyası – bir günlük böyük fürsət yaratmaq konsepsiyası – artıq dəyişib. İndi bu, daha çox satış dövrü, emosional alış-veriş dalğası və brendlər arasında rəqabət mübarizəsi formasını alıb” – deyə ekspert qeyd etdi.
Tənzilə Ağabalayeva
Şərhlər
Köşə yazıları
Xəbər lenti
Bütün xəbərlərTütün istehsalçısının xarici satışları 4 milyon dollar artıb
04.12.2025Uğurlu sahibkarlar nə edirlər və siz bu bacarıqları necə əldə edə bilərsiniz?
04.12.2025Azərbaycanda ən az əməkhaqqı hansı rayonlardadır? - Siyahı
04.12.2025Bu şəxlərə 2000 manat veriləcək
04.12.2025Distant iş və yaratdığı suallar: Maaş fərqi çox olacaq?
04.12.2025Qızıl üçün üç əsas ssenari - Qiymətlər necə dəyişə bilər?
04.12.2025Kanada şirkətini aldılar, gözləniləndən 3 qat artıq qızıl tapdılar - 4 milyard dollar...
04.12.2025İran hakerləri taktika dəyişdi - Kiberhücumlarda yeni dövr
04.12.2025“iPhone 17” satışları rekord qırır
04.12.2025Yasamaldakı yaşayış binasında baş verən yanğında zərərçəkən sakinlərə kirayə haqqı veriləcək
04.12.2025Bu şirkət hər il ən yaxşı əməkdaşlarına pulsuz səyahətlər və lüks avtomobillər hədiyyə edir
04.12.2025Dünyada dollar milyarderlərinin sayı artıb
04.12.2025Nazirliyin vəzifəli şəxsi cərimələndi
04.12.2025“Brevo” 583 milyon dollar investisiya alıb
04.12.2025"İvanovka"da məhsul satışı qadağan edildi
04.12.202513 milyon maaş alacaq
04.12.2025Ötən ay Bakıda torpaq qiymətləri nə qədər artıb? - CƏDVƏL
04.12.2025