Redaktor
Eyni məhsul niyə bir mağazada baha, digərində ucuzdur?
Bakının müxtəlif ticarət obyektlərində, supermarketlərdə və mağazalarında bir çox insan bu sualla qarşılaşır: eyni məhsul niyə bir yerdə 3 manat, başqa bir yerdə isə 5 manata satılır? Bu qiymət fərqi bəzən fərqli keyfiyyət və ya marka ilə izah oluna bilər, lakin çox vaxt eyni məhsul – eyni qablaşdırma, eyni istehsal tarixi – fərqli ünvanlarda ciddi qiymət fərqi ilə təqdim olunur.
Valyuta.az xəbər verir ki, şəhərin mərkəzində (Tarqovu (Nizami küçəsi), İçərişəhər, Sahil) kəskin qiymət artımı müşahidə olunur. Bu ərazilərdə qiymətlər digərlərinə nisbətən daha bahadır.
Bəs bu qiymət fərqinin səbəbi nədir?
Yerin icarəsi
Şəhərin mərkəzindəki mağazalar daha yüksək icarə haqqı ödəyir. Satıcı bu xərci kompensasiya etmək üçün məhsula əlavə qiymət qoyur. Elə buna görə də Nizami küçəsindəki marketlə Binə qəsəbəsindəki market arasında qiymət fərqi normal hala çevrilib.
Müştəri axını və davamlı satış
Mərkəzi obyektlərdə davamlı müştəri axını vardır. Bu, əlavə reklam xərci olmadan satışı sürətləndirir və satış həcmi qiymət artımını kompensasiya edir.
Ticarət strategiyaları və seqmentasiya
Eyni məhsul müxtəlif alıcı qruplarına fərqli qiymətlərlə təqdim edilir. Mərkəzi yerlərdə gəliri yüksək olan auditoriyaya yönəlməklə qiymətlər şişirdilir. Yəni məhsulun qiyməti həmin auditoriyadakı insanların yaşama səviyyəsinə uyğun təyin edilir.
Rəqabət azlığı
Bəzi mərkəzi obyektlərdə alternativ seçimlər az olduğundan qiymətlər süni şəkildə yüksək saxlanılır.
Alıcı psixologiyası
Bir çox alıcı "bahalı olan daha yaxşıdır" düşüncəsi ilə alış edir. Satıcılar da bundan istifadə edərək, mərkəzi yerlərdə qiymətləri yüksəldirlər. Məkanın prestiji, işıqlı vitrinlər və musiqi fonu məhsulu daha "dəyərli" göstərir.
Bəs bu halda alıcılar nə etməlidir?
Qiyməti müqayisə etmədən alış etməmək, eyni ticarət şəbəkəsinin fərqli filiallarında qiymətlərə baxmaq, endirimlərə və təkliflərə diqqət yetirmək, onlayn satışlara da baxmağınız tövsiyə olunur.
Qısası, baha olmaq keyfiyyət demək deyil, ucuz olmaq isə hər zaman keyfiyyətsizliyi göstərmir. Ağıllı istehlakçı olmaq üçün seçimlərə diqqətlə yanaşmaq kifayətdir.
Tənzilə Ağabalayeva
Köşə yazıları
Xəbər lenti
Bütün xəbərlərBakının mərkəzində TƏHLÜKƏ: Torpaq sürüşməsi riski
14.12.2025Böyük pulları tərk edən CEO-lar
14.12.2025Ən çox orta aylıq əməkhaqqı bu rayonlarda verilir - SİYAHI
14.12.2025Sumqayıtda böyük söküntü başlayır - VİDEO
14.12.2025Polkovnik Ramil Səfərovun xanımına vəzifə verildi
14.12.2025Azərbaycanda noutbuk istehsalı 14,9 dəfə artıb
14.12.2025Xətaidə iki ildir abadlıq işləri niyə yarımçıq qalıb? - VİDEO
14.12.2025Azərbaycanlıların üz tutduğu yeni daşınmaz əmlak bazarı: Səbəblər nədir?
14.12.2025Ofisdə işləməkdən imtina edib qlobal HR platforması qurdu - SƏHƏR OXUSU
14.12.2025
Yataqxanada 1000 dollara şirkət qurdu - İndi 148 milyard pulu var
13.12.2025Rusiya xüsusi təyinatlı polisi Azərbaycan diasporunun nümayəndələrinə qarşı əməliyyat keçirdi
13.12.2025Ən bahalı "Dodge" avtomobilləri: sürət, güc və klassikanın birləşməsi
13.12.2025DGK FHN rəisini cərimələdi: Nümayəndəsi Maliyyə Nazirliyini günahlandırdı
13.12.2025"Apple" ilə Azərbaycanın regional rəqəmsal mərkəzə çevrilməsi üzrə birgə layihələr reallaşdırıla bilər
13.12.2025Sərnişinlər metrodan daha az istifadə edib
13.12.2025Gələn ildən bu şəxslərin gəlirlərindən daha çox pul tutulacaq
13.12.2025Binaların dağılmadan mühafizəsi ilə bağlı yeni qaydalar təsdiqlənib
13.12.2025