
Uğurlu brend qurmağın 8 əsas addımı - SƏHƏR OXUSU
Brend – müştərinin zehnində yaranan ilk təəssürat və uzunmüddətli əlaqənin əsasını təşkil edən dəyər toplusudur. Uğurlu brend yaratmaq üçün sadəcə loqo və ya şüar kifayət etmir. Brendin kimliyi – onun şəxsiyyəti, missiyası, tonu, rəng palitrası və təqdimat üslubu onu rəqiblərdən fərqləndirən əsas elementlərdir. Bəs, uğurlu brendi necə yaratmaq olar?
Valyuta.az xəbər verir ki, sıfırdan öz brendinizi yaratmaq və onu yaddaqalan, təsirli və məqsədli auditoriya ilə rezonans doğuran hala gətirmək üçün 7 əsas mərhələni keçmək vacibdir.
Auditoriyanızı araşdırın
Brend yaratmağın ilk addımı hədəf bazarın dərindən öyrənilməsidir: potensial müştəriləriniz və rəqibləriniz kimlərdir? Axtarış sistemlərində məhsul kateqoriyanız üzrə axtarış edin, sosial şəbəkələrdə hədəf auditoriyanın izlədiyi səhifələri izləyin, onların davranış və seçimlərini müşahidə edin. Bu məlumatlar sizə unikal satış təklifinizi (USP) müəyyən etməyə imkan verəcək.
Brendin səsi və şəxsiyyətini təyin edin
Hər brendin fərqli tonu və şəxsiyyəti olmalıdır. Markanızı insan kimi təsəvvür edin: o nə danışır, necə danışır? Bu şəxsiyyət auditoriya ilə emosional əlaqə qurmağa kömək edir. Sadə bir brend mövqeyi cümləsi quraraq brendin hədəfini və fərqləndirici xüsusiyyətlərini müəyyənləşdirə bilərsiniz.
Brend adını seçin
Brend adı unikal, yadda qalan və asan tələffüz olunan olmalıdır. Hazırda istifadə olunmayan domen adlarını və sosial media istifadəçi adlarını yoxlayın. Loqotip, domen adı və sosial identifikasiya üçün uyğun olması da vacibdir. Misal üçün, “Pepsi” kimi süni söz, “Apple” kimi metaforik ad və ya “DKNY” kimi abbreviatura seçilə bilər.
Brend hekayəsini yazın
Müştərilərlə emosional bağ yaratmağın ən güclü yollarından biri şəffaf və səmimi brend hekayəsidir. Brendinizin yaranma səbəbi, dəyərləri və bu yolda hansı problemi həll etdiyiniz barədə danışmaq müştərilər üçün inam yaradır. Bu, "bu brend mənim üçün yaradılıb" hissini gücləndirir.
Brendin vizual üslubunu qurun
Rənglər, şriftlər və qrafik elementlər brendin vizual şəxsiyyətini formalaşdırır. Məsələn, soyuq tünd rənglər lüks və ciddiyyət təəssüratı yarada bilər, pastel tonlar isə yumşaqlıq və sakitlik siqnalları verir. Brendin stili üçün iki əsas rəng və bir neçə aksent rəngi seçmək tövsiyə olunur. Şriftlərdə isə başlıq və bədən mətni üçün ayrıca şriftlər müəyyənləşdirilməlidir.
Loqo və vizual aktivlərin dizaynı
Loqo brendin vizual tanınmasında əsas elementdir. O, sadə, fərqləndirici və çoxölçülü istifadə üçün uyğun olmalıdır. Çox vaxt loqonun bir neçə versiyası yaradılır: tam versiya, sadələşdirilmiş nişan (favicon) və təkcə nişan olan versiya. Loqotip tiplərinə misal olaraq söz loqoları, simvolik loqolar, maskot və ya emblem tərzində loqolar göstərilə bilər.
Brendi biznes boyu tətbiq edin
Brend yalnız loqo ilə bitmir. Saytınızdan tutmuş sosial şəbəkə postlarına qədər hər sahədə brendin vizual və səs tonu ardıcıl olmalıdır. Müştəri istənilən platformada sizinlə qarşılaşanda brendi dərhal tanımalıdır. Xüsusilə internet mağazası və sosial media platformalarında bu ardıcıllıq uğurun əsas faktoruna çevrilir.
Brendi zamanla inkişaf etdirin
Brend quruculuğu bir dəfəlik proses deyil . Bu, davamlı təkmilləşdirmə tələb edən uzunmüddətli strategiyadır. İstehlakçı vərdişləri və dəyərlər dəyişdikcə brendiniz də uyğunlaşmalıdır. Dəyərləri qoruyaraq modernləşmək və müştərilərin fikirlərinə əsaslanmaq, onların brenddə özlərini tapmasına kömək edir.
Sərvanə Rəmixanova
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay