BAKU Azərbaycan
24.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.9406
  • RUB
    2.1689
  • TRY
    0.0434
  • GBP
    2.2922
71533

Rəqəmsal dövrdə onlayn satış kanalları sürətlə genişlənir, amma məhsul və ya xidmət təqdim etmək təkbaşına kifayət etmir. Əsas məsələ həmin məhsulu doğru auditoriyaya çatdırmaq və etibarlı, davamlı müştəri bazası formalaşdırmaqdır. Uğurlu onlayn satışın təməlində isə sistemli və hədəflənmiş müştəri cəlbetmə strategiyası dayanır. 

Valyuta.az bu yazıda onlayn satışda müştəri tapmaq üçün ən təsirli yeddi strategiyanı təqdim edir

Hədəf auditoriyanı dəqiq müəyyənləşdirin

Effektiv müştəri cəlbi üçün ilk addım məhsul və ya xidmətinizin hansı auditoriyaya yönəldiyini dəqiq müəyyənləşdirməkdir. Bu, yaş, cins, maraq dairəsi və alış davranışları kimi demoqrafik və psixoqrafik göstəriciləri əhatə edir. Salsify tərəfindən aparılan bir araşdırma göstərir ki, auditoriya tədqiqatı aparan e-ticarət brendləri daha yüksək dönüşüm nisbətlərinə nail olurlar. Məsələn, gənclərə yönəlmiş bir brend onların sosial mediada aktivliyini nəzərə alaraq strategiyasını formalaşdırmalıdır.

Sosial mediada güclü mövcudluq yaradın

Sosial media platformaları məhsul və xidmətlərinizi tanıtmaq və müştəri cəlb etmək üçün güclü vasitədir. Araşdırmalar göstərir ki, çoxplatformalı sosial media strategiyası tətbiq edən şirkətlər, satışlarını 2-5% artırırlar. Bu, müxtəlif platformalarda təkrarlanan mesajların brend tanınmasını gücləndirməsi ilə əlaqədardır. Məsələn, “TikTok” və “İnstagram” kimi platformalarda vizual məzmun paylaşmaq, məhsulunuzu daha geniş auditoriyaya çatdırmağa kömək edir.

Axtarış sistemlərində görünürlüyünüzü artırın

Müştərilər məhsul axtarışına əksər hallarda “Google” kimi axtarış sistemlərində başlayırlar. SEO və Google Ads kimi vasitələrlə saytınızın görünürlüğünü artırmaq, potensial müştərilərin sizi tapmasını asanlaşdırır. Araşdırmalar göstərir ki, axtarış sistemi reklamları, satışları zamanla artırır və reklam xərclərinin geri dönüşünü təmin edir. Bu strategiya, məhsul və ya xidmətinizin axtarış nəticələrində üst sıralarda yer almasına kömək edir.

Mikro influencerlərlə əməkdaşlıq qurun

Mikro influencerlər daha kiçik, lakin daha sadiq izləyici bazasına malikdirlər və məhsul və ya xidmətlərinizi tanıtmaq üçün effektiv vasitə ola bilərlər. Bu cür əməkdaşlıqlar, izləyicilər arasında daha yüksək etibar və əlaqə yaradır. Araşdırmalar göstərir ki, mikro-influencerlərlə əməkdaşlıq edən brendlər daha yüksək dönüşüm nisbətlərinə nail olurlar. Bu strategiya məhsul və ya xidmətinizin daha səmimi və etibarlı şəkildə təqdim edilməsinə kömək edir.

Remarketing (yenidən hədəfləmə) və e-poçt marketinqindən istifadə edin

Saytınıza daxil olub alış etməyən istifadəçiləri yenidən cəlb etmək üçün remarketing və e-poçt marketinqi effektiv vasitələrdir. “Facebook Pixel” və “Google Tag Manager” kimi alətlər, bu istifadəçiləri təkrar hədəfləməyə imkan verir. Araşdırmalar göstərir ki, remarketing kampaniyaları satış çevrilməsini əhəmiyyətli dərəcədə artırır. E-poçt vasitəsilə göndərilən xüsusi təkliflər və endirimlər, istifadəçilərin alış qərarını sürətləndirə bilər.

Məhdud kampaniyalar və təşviqlər yaradın

Vaxtla məhdudlaşdırılmış endirimlər və kampaniyalar potensial müştərilərin alış qərarını tezləşdirir. Bu strategiya "qaçırmaq qorxusu" (FOMO) psixologiyasına əsaslanır və alış qərarını sürətləndirir. Araşdırmalar göstərir ki, məhdud kampaniyalar satışları əhəmiyyətli dərəcədə artırır. Məsələn, "yalnız bu həftə üçün" və ya "ilk 100 alıcıya hədiyyə" kimi təkliflər, müştəriləri alış etməyə təşviq edir.

Müştəri təcrübəsini nümayiş etdirin və sosial sübutdan istifadə edin

Yeni müştərilər əvvəlki istifadəçilərin rəyləri və təcrübələrinə əsaslanaraq qərar verirlər. Real müştəri rəyləri, şəkillər və videolar sosial sübut kimi istifadə olunmalıdır. Araşdırmalar göstərir ki, müştəri rəyləri və sosial sübut potensial alıcıların alış qərarına müsbət təsir göstərir. Müştəriləri bu tip paylaşımlara təşviq etməklə həm etibar, həm də sosial təsdiq yaratmaq mümkündür.

Sərvanə Rəmixanova

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Enerjiyə tam müstəqillik - Almanlar yeni cihaz yaratdı

Bu şirkətin rəhbərinə “stop” qoyuldu

Bakıda yeni dayanma nöqtələri: Nəqliyyatın axıcılığı artacaqmı?

Bütün peşə sinifləri yox olacaq: Sem Altman 2030-cu illərin dünyasını təsvir etdi

Bu hospitalın 16 min manat vergi borcu üzə çıxıb

"SpaceX "və "Starlink" bir arada: İlon Maska qarşı iddialı rəqib

"Disney" və "Universal"dan süni intellekt şirkətinə qarşı məhkəmə iddiası

Vüqar Qurbanov xəstəxanada ad günü keçirən şöbə müdirini işdən çıxardı

AZCON Holdinqdə yeni təyinat

AZCON Holdinqdə yeni təyinat

Sahil Tahirli vəzifəsindən azad edildi

Bakıda daha 9 yeni skuter parklanma məntəqəsi yaradılıb

Elvin Hüseynov ölkəni tərk edibmiş - Axtarışa verildi+Rəsmi

Kimin müavinəti nə qədər artırıldı?

AQTA-nın "rədd etdiyi" məşhur broyler şirkəti satışa çıxarıldı - MƏBLƏĞ

AQTA-nın "rədd etdiyi" məşhur broyler şirkəti satışa çıxarıldı - MƏBLƏĞ

Ağdam Sənaye Parkına mediatur təşkil edilib

Şuşada 49 milyon manatlıq yaşayış binaları tikiləcək

Bütün zamanların ən yüksək aylıq investisiya daxilolmaları - Kriptovalyutada...

Prezidentdən Şuşa ilə bağlı SƏRƏNCAM

İyulun 1-dən dəfn pulu 600 manat olacaq

Beşdən çox uşağı olan qadınların müavinəti 35 manat artdı

Vətən müharibəsi Qəhrəmanlarına 2 200 manat veriləcək

Azərbaycanda sosial müavinətlər artırıldı - Prezident təsdiqlədi

“Victoria’s Secret”in bərpa planı zərbə aldı - Mənfəət proqnozu gözləntiləri qarşılamadı

“Labubu” oyuncağı qurucusunu Çinin 10 ən varlı şəxsindən birinə çevirdi

Azərbaycanlı təsisçinin qurduğu Payrails 32 milyon dollar investisiya alıb

8,5 milyon manat vergi borcu olan şirkət kimindir?

8,5 milyon manat vergi borcu olan şirkət kimindir?

Gömrük Komitəsinin sabiq şöbə rəisinə hökm oxundu

“Təzə bazar”da nöqsanlar aşkarlandı

“Boeing”in səhmləri Hindistanda baş verən təyyarə qəzasından sonra 7%-dən çox ucuzlaşıb

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin