
Onlayn satışda müştəri tapmaq üçün 7 effektiv strategiya - SƏHƏR OXUSU
Rəqəmsal dövrdə onlayn satış kanalları sürətlə genişlənir, amma məhsul və ya xidmət təqdim etmək təkbaşına kifayət etmir. Əsas məsələ həmin məhsulu doğru auditoriyaya çatdırmaq və etibarlı, davamlı müştəri bazası formalaşdırmaqdır. Uğurlu onlayn satışın təməlində isə sistemli və hədəflənmiş müştəri cəlbetmə strategiyası dayanır.
Valyuta.az bu yazıda onlayn satışda müştəri tapmaq üçün ən təsirli yeddi strategiyanı təqdim edir
Hədəf auditoriyanı dəqiq müəyyənləşdirin
Effektiv müştəri cəlbi üçün ilk addım məhsul və ya xidmətinizin hansı auditoriyaya yönəldiyini dəqiq müəyyənləşdirməkdir. Bu, yaş, cins, maraq dairəsi və alış davranışları kimi demoqrafik və psixoqrafik göstəriciləri əhatə edir. Salsify tərəfindən aparılan bir araşdırma göstərir ki, auditoriya tədqiqatı aparan e-ticarət brendləri daha yüksək dönüşüm nisbətlərinə nail olurlar. Məsələn, gənclərə yönəlmiş bir brend onların sosial mediada aktivliyini nəzərə alaraq strategiyasını formalaşdırmalıdır.
Sosial mediada güclü mövcudluq yaradın
Sosial media platformaları məhsul və xidmətlərinizi tanıtmaq və müştəri cəlb etmək üçün güclü vasitədir. Araşdırmalar göstərir ki, çoxplatformalı sosial media strategiyası tətbiq edən şirkətlər, satışlarını 2-5% artırırlar. Bu, müxtəlif platformalarda təkrarlanan mesajların brend tanınmasını gücləndirməsi ilə əlaqədardır. Məsələn, “TikTok” və “İnstagram” kimi platformalarda vizual məzmun paylaşmaq, məhsulunuzu daha geniş auditoriyaya çatdırmağa kömək edir.
Axtarış sistemlərində görünürlüyünüzü artırın
Müştərilər məhsul axtarışına əksər hallarda “Google” kimi axtarış sistemlərində başlayırlar. SEO və Google Ads kimi vasitələrlə saytınızın görünürlüğünü artırmaq, potensial müştərilərin sizi tapmasını asanlaşdırır. Araşdırmalar göstərir ki, axtarış sistemi reklamları, satışları zamanla artırır və reklam xərclərinin geri dönüşünü təmin edir. Bu strategiya, məhsul və ya xidmətinizin axtarış nəticələrində üst sıralarda yer almasına kömək edir.
Mikro influencerlərlə əməkdaşlıq qurun
Mikro influencerlər daha kiçik, lakin daha sadiq izləyici bazasına malikdirlər və məhsul və ya xidmətlərinizi tanıtmaq üçün effektiv vasitə ola bilərlər. Bu cür əməkdaşlıqlar, izləyicilər arasında daha yüksək etibar və əlaqə yaradır. Araşdırmalar göstərir ki, mikro-influencerlərlə əməkdaşlıq edən brendlər daha yüksək dönüşüm nisbətlərinə nail olurlar. Bu strategiya məhsul və ya xidmətinizin daha səmimi və etibarlı şəkildə təqdim edilməsinə kömək edir.
Remarketing (yenidən hədəfləmə) və e-poçt marketinqindən istifadə edin
Saytınıza daxil olub alış etməyən istifadəçiləri yenidən cəlb etmək üçün remarketing və e-poçt marketinqi effektiv vasitələrdir. “Facebook Pixel” və “Google Tag Manager” kimi alətlər, bu istifadəçiləri təkrar hədəfləməyə imkan verir. Araşdırmalar göstərir ki, remarketing kampaniyaları satış çevrilməsini əhəmiyyətli dərəcədə artırır. E-poçt vasitəsilə göndərilən xüsusi təkliflər və endirimlər, istifadəçilərin alış qərarını sürətləndirə bilər.
Məhdud kampaniyalar və təşviqlər yaradın
Vaxtla məhdudlaşdırılmış endirimlər və kampaniyalar potensial müştərilərin alış qərarını tezləşdirir. Bu strategiya "qaçırmaq qorxusu" (FOMO) psixologiyasına əsaslanır və alış qərarını sürətləndirir. Araşdırmalar göstərir ki, məhdud kampaniyalar satışları əhəmiyyətli dərəcədə artırır. Məsələn, "yalnız bu həftə üçün" və ya "ilk 100 alıcıya hədiyyə" kimi təkliflər, müştəriləri alış etməyə təşviq edir.
Müştəri təcrübəsini nümayiş etdirin və sosial sübutdan istifadə edin
Yeni müştərilər əvvəlki istifadəçilərin rəyləri və təcrübələrinə əsaslanaraq qərar verirlər. Real müştəri rəyləri, şəkillər və videolar sosial sübut kimi istifadə olunmalıdır. Araşdırmalar göstərir ki, müştəri rəyləri və sosial sübut potensial alıcıların alış qərarına müsbət təsir göstərir. Müştəriləri bu tip paylaşımlara təşviq etməklə həm etibar, həm də sosial təsdiq yaratmaq mümkündür.
Sərvanə Rəmixanova
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay