BAKU Azərbaycan
24.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.9406
  • RUB
    2.1689
  • TRY
    0.0434
  • GBP
    2.2922
71593

İqtisadi nəzəriyyəyə əsasən, istehlakçılar rasional qərarlar verir və qiymətlərə görə məhsul seçirlər. Ancaq real həyatda qiymətlər yalnız iqtisadi riyaziyyat deyil, həm də insan psixologiyasına əsasən formalaşdırılır. Məhz bu səbəbdən psixoloji qiymət siyasəti son dövrlərdə marketinq və satış sahəsində mühüm yer tutur.

Bəs psixoloji qiymət siyasəti nədir?

Valyuta.az psixoloji qiymət siyasəti, məqsədi və prinsipləri haqqında məlumatı təqdim edir.

Psixoloji qiymət siyasəti istehlakçıların məhsul və ya xidmətin qiymətini tam riyazi yox, emosional və psixoloji cəhətdən qəbul etməsi üzərinə qurulmuş strategiyadır. Burada əsas məqsəd, qiymətin daha əlçatan, cəlbedici və sərfəli görünməsi üçün onu elə təqdim etməkdir ki, alıcı dərhal qərar versin.

Bu siyasətə aid bir çox psixoloji qiymət nümunələri var. 

"9-la bitən qiymətlər" buna ilk nümunədir. Məsələn, 19.99 manat, 299.90 manat.
Alıcı 19.99 manat görəndə, bunu 20 yox, 19 manat kimi qəbul edir. Bu texnika qərar verməyi asanlaşdırır və məhsul daha ucuz görünür. Daha sonrakı nümunə yuvarlaq olmayan qiymətlərdir. Məsələn, bir məhsulun etiketində qiymət 23.87 manat yazılırsa, bu cür qiymətlər alıcılarda “dəqiq hesablanıb, ədalətli qiymətdir” təəssüratı yaradır.

Psixoloji müqayisə effekti də bu nümunələrə daxildir. İlk təqdim edilən məsələn, 800 manatlıq yüksək qiymət ikinci 500 manatlıq  məhsulun "ucuz" görünməsinə səbəb olur – baxmayaraq ki, ikinci də baha ola bilər. Prestij qiymət strategiyasına uyğun olaraq isə bəzi məhsullar (brend geyim, texnologiya, zinət əşyaları) bilərəkdən baha satılır, çünki insanlarda "bahadırsa, deməli keyfiyyətlidir" psixologiyası işləyir.

Belə qiymətlərlə qarşılaşdıqda alıcıların beynində baş verənlər də maraqlı mövzudur. Tədqiqatlara görə, insan beyni qiymətləri yalnız rəqəm kimi yox, emosional reaksiya ilə qəbul edir. 19.99 manat kimi qiymətlər beyində "itki hissi azdır" siqnalı yaradır, buna görə insanlar alış-verişə daha meylli olurlar.

Azərbaycanda da bu strategiya geniş yayılıb, xüsusilə supermarketlər, geyim mağazaları və elektronika satışı sahələrində. Məsələn: "təkcə bu gün – 9.99 manat!", "əvvəl 79 manat, indi cəmi 59.90!" kimi müxtəlif reklam nümunələrinə rast gəlirik. Bunlar istehlakçının qərar verməsini sürətləndirmək və davranışına təsir etmək üçün hazırlanmış nümunələrdir.

Bizneslə məşğul olan insanlar isə bu siyasətlə qiymətləndirmə apararkən bir neçə nüansa diqqət etməlidir. 

İlk olaraq məhsulun seqmentinə görə uyğun psixoloji qiymət modeli seçilməlidir. "Qiymətə həssas" müştəriyə qarşı yuvarlaq olmayan qiymətlər tətbiq edilməlidir. Unutmayın ki, bahalı məhsullar üçün “ancor qiymətləndirmə” (ankar effekti) və prestij strategiyası daha effektivdir.

Qeyd edək ki, psixoloji qiymət siyasəti sadəcə məhsula qiymət qoymaqdan çox, alıcı düşüncəsini yönləndirmə üsuludur. Bu strategiyadan düzgün istifadə etməklə həm satış artır, həm də brend dəyəri möhkəmlənir.

Günay

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Bütün peşə sinifləri yox olacaq: Sem Altman 2030-cu illərin dünyasını təsvir etdi

Bu hospitalın 16 min manat vergi borcu üzə çıxıb

"SpaceX "və "Starlink" bir arada: İlon Maska qarşı iddialı rəqib

"Disney" və "Universal"dan süni intellekt şirkətinə qarşı məhkəmə iddiası

Vüqar Qurbanov xəstəxanada ad günü keçirən şöbə müdirini işdən çıxardı

AZCON Holdinqdə yeni təyinat

AZCON Holdinqdə yeni təyinat

Sahil Tahirli vəzifəsindən azad edildi

Bakıda daha 9 yeni skuter parklanma məntəqəsi yaradılıb

Elvin Hüseynov ölkəni tərk edibmiş - Axtarışa verildi+Rəsmi

Kimin müavinəti nə qədər artırıldı?

AQTA-nın "rədd etdiyi" məşhur broyler şirkəti satışa çıxarıldı - MƏBLƏĞ

AQTA-nın "rədd etdiyi" məşhur broyler şirkəti satışa çıxarıldı - MƏBLƏĞ

Ağdam Sənaye Parkına mediatur təşkil edilib

Şuşada 49 milyon manatlıq yaşayış binaları tikiləcək

Bütün zamanların ən yüksək aylıq investisiya daxilolmaları - Kriptovalyutada...

Prezidentdən Şuşa ilə bağlı SƏRƏNCAM

İyulun 1-dən dəfn pulu 600 manat olacaq

Beşdən çox uşağı olan qadınların müavinəti 35 manat artdı

Vətən müharibəsi Qəhrəmanlarına 2 200 manat veriləcək

Azərbaycanda sosial müavinətlər artırıldı - Prezident təsdiqlədi

“Victoria’s Secret”in bərpa planı zərbə aldı - Mənfəət proqnozu gözləntiləri qarşılamadı

“Labubu” oyuncağı qurucusunu Çinin 10 ən varlı şəxsindən birinə çevirdi

Azərbaycanlı təsisçinin qurduğu Payrails 32 milyon dollar investisiya alıb

8,5 milyon manat vergi borcu olan şirkət kimindir?

8,5 milyon manat vergi borcu olan şirkət kimindir?

Gömrük Komitəsinin sabiq şöbə rəisinə hökm oxundu

“Təzə bazar”da nöqsanlar aşkarlandı

“Boeing”in səhmləri Hindistanda baş verən təyyarə qəzasından sonra 7%-dən çox ucuzlaşıb

Bakıdakı pullu çimərliklərə giriş qiymətləri - SİYAHI, MƏBLƏĞLƏR

Bəzi binaların tikintisi üçün yeni qaydalar tətbiq olunur

Rusiya Ayda ilk dəfə AES tikəcək

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin