BAKU Azərbaycan
28.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.94
  • RUB
    2.1438
  • TRY
    0.0432
  • GBP
    2.3031
56123

Rəqsanə Məmmədova 
Rəqəmsal marketinq və biznesin inkişafı üzrə menecer

Marketinq büdcəsinin formalaşması bir çox amillərdən asılıdır. Bəzən bu ümumi dövriyyənin 10%-i bəzən isə 30%-I qədər ola bilər. Rəqəmlərin kəskin dəyişilməsi, bazarın vəziyyətindən, şirkətin markalaşmasından, tələbatın həcmindən, rəqiblərdən və digər amillərdən asılıdır. Bəs ümumilikdə şirkətin marketinq büdcəsi necə təyin edilir?

1. Marketinqə ayrılan büdcə xərc deyil, investisiyadır.

Bu səbəbdən ROMİ (Return on marketing investment) hesablamaq lazımdır. Hansı kanal, reklam kampaniyası üzrə şirkət nə qədər qazanc əldə edib və ya ziyana gedib? FMCG-də bunu hesablamaq bəzən çətin olur, amma rəqəmsal marketinqdə xərcləri detallı analiz etmək olar.

2. Şirkət hazırda hansı mərhələdədir? 

Bazara daxil olanda şirkətlər marketinq və reklama daha çox büdcə ayırmalıdırlar ki, bazar payını götürə bilsinlər, yeni müştərilər əldə etsinlər. Bu məqhələdə qazanc haqqında düşünmək şirkəti inkişafdan saxlaya bilər. Çünki bazara daxil olmaq sürəti çox önəmlidir. 

3. Marketinq büdcəsini təyin etmək üçün, hədəfləri nəzərə almaq lazımdır. 

Məsələn, markanın tanınması, təkrar satışların artırılması, yeni müştərilərin cəlb edilməsi. Məqsəddən asılı olaraq, dalğa tipli strategiyadan istifadə etmək olar. Yəni bəzən iri büdcə xərcləmək, bəzən isə az büdcə xərcləmək.

Marketinq büdcəsinin formalaşdırılması bir çox amildən asılıdır, müştərilərin marka haqqında bilik səviyyəsi, məhsulun rəqib üstünlüyü, seqmentdən və s. bütün keyslər fərqlidir.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Bu serialdan sonra Türkiyəyə daha çox turist gələcək

“Atabank”ın əmlakı hərraca çıxarılır

İyulun 1-də bu şəxslər əsgərliyə aparılacaq - SİYAHI

Sabah 36 dərəcə isti olacaq

Alimpaşa Məmmədovun 11 milyonluq əmlakları ilə bağlı qərar verildi

Ağdamda velosiped istehsal ediləcək

"Apple"dan gizli yenilik: Cihaz yaxın aylarda satışa çıxarılacaq

İsa Həbibbəylinin aylıq maaşı nə qədərdir?

5 ildə kafe restoran xərcimiz 550 milyon manat artıb - Hazırkı rəqəmlər

İrandan 59 qəpiyə aldığımız məhsulu Səudiyyə Ərəbistanına 48 manata satmışıq

İrandan 59 qəpiyə aldığımız məhsulu Səudiyyə Ərəbistanına 48 manata satmışıq

Sənədsiz evlər üçün "əmlak amnistiyası" tətbiq olunacaq? - VİDEO

2026-cı ildə keçiriləcək “Formula-1” üzrə Azərbaycan Qran-prisinin vaxtı açıqlandı

Əsgərlikdən yeni gəldi, dekan müavini təyin edildi

Qızıl qiymətinə gilas - Yay meyvələri niyə bu qədər bahadır?

Dünən bank kartlarından oğurluq edilməyib

Direktorsuz məktəblərdə attestatları kimlər imzalayır? - RƏSMİ

Müavinət və təqaüdlər bu tarixdə artırılacaq

Bu imtahanda iştirak etmək üçün qeydiyyat başa çatır

Artıq “Gənclik Mall”un qabağında taksiyə minib-düşə biləcəyik

Gələn aydan bu ödənişlərdə ƏDV-nin yarısı geri qaytarılacaq

"Google" şəxsi nömrələri ifşa edən boşluğu bağladı

Niyə varlılar pulu daha ehtiyatla xərcləyirlər?

Azərbaycan neftinin qiyməti 71 dollara yaxınlaşıb

“Azərbaycanda marka yaratmağa ən böyük əngəl Sədərəkdir” - 17 illik Azərbaycan təcrübəli Burak Kölemen

“Azərbaycanda marka yaratmağa ən böyük əngəl Sədərəkdir” - 17 illik Azərbaycan təcrübəli Burak Kölemen

"OpenAI" illik gəlirini 10 milyard dollara çatdırdı

Gündəlik 400-500 manat dövriyyəsi olan obyekt satışa çıxarılıb - QİYMƏT

Türk lirəsi bahalaşdı

"Bitcoin" 110 min dollara yaxınlaşır - Altcoinlər dəyərlənir

Biznesini Rusiyada dayandırdı, amma hazırda 48 ölkədə fəaliyyət göstərir - SƏHƏR OXUSU

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin