Brend tanınmır, müştəri gəlmir, satış yoxdur - Marketinqdə məşhur yanlışlar
11.08.2025 12:34
518

Brend tanınmır, müştəri gəlmir, satış yoxdur - Marketinqdə məşhur yanlışlar

Şahin Dəniz
     Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi

Marketinq sahəsində edilən ən böyük yanlışlıqlar, xüsusilə də rəqəmsal marketinq sahəsində, şirkətlərin həm potensialını boğur, həm də rəqiblərin qarşısında onları zəif və görünməz edir. İndi sizə bunu açıq və detallı şəkildə izah edim:

Edilən ən böyük yanlışlıqlar:

1. Digital marketinq büdcəsinin yetərsizliyi

Şirkətlər çox zaman marketinqə xərclə deyil, xərclik kimi baxır.

"Onsuz da sosial media pulsuzdur" deyə düşünürlər, amma orada effektiv görünmək pulludur.

Büdcə az olduğu üçün ya az nəticə verən reklamlar olur, ya da tamamilə görünməz qalırlar.

Nəticədə nə olur? Brend tanınmır, müştəri gəlmir, satış olmur.

Düzgün strukturun olmaması

Marketinq strategiyası yoxdur, hər şey spontan gedir.

Kimin nə iş gördüyü bilinmir: kontent yazan həm dizayn edir, həm reklam verir, həm analitikaya baxır. Nəticə? Heç biri tam alınmır.

KPI-lər və ölçülə bilən hədəflər yoxdursa, bütün işlər "görülmüş kimi" olur, amma effekt sıfır.

Nəticədə yaranan problemlər:

Satışlar artmır, çünki funnel tam deyil (trafik gəlir, amma dönüş olmur).

Brend dəyəri formalaşmır, çünki ardıcıl və peşəkar kontent yoxdur.

Komanda motivasiyası düşür, çünki nəticə görünmür.

Rəqiblər sizi üstələyir, çünki onlar daha sistemli və ardıcıl işləyir.

Bəs doğru plan necə olmaldır?

1, Marketinq strategiyası qurulmalıdır

Məqsədlər: Tanınma? Trafik? Satış?

Hədəf auditoriya kimdir?

Hansı kanallar istifadə olunacaq və niyə?

2. Doğru struktur və komanda

Kontent, dizayn, reklam, analitika sahələri üçün ayrı rollar olmalıdır.

Ən azından bu rollar bir-birindən aydın şəkildə fərqlənməlidir – eyni adam 5 iş görməməlidir.

3. Rəqəmlərlə ölçmək

ROI, CTR, CPL, ROAS kimi əsas metriklərlə ölçülməlidir.

A/B testlər edilməli, nəticəyə əsasən optimizasiya olunmalıdır.

4. Yaxşı büdcə, ağıllı bölgü

Büdcə real olmalı və hədəfə görə bölünməlidir.

Yəni satış istəyirsənsə - reklam, remarketinq, kampaniya xərcləri olmalıdır.

Tanınma istəyirsənsə - influenser, kontent, PR işləri üçün ayrıca xərc ayrılmalıdır.

Nəticə:

Digital marketinqdə “nəyəsə xərcləmək yox”, “nə üçün xərclədiyini bilmək” əsasdır. Büdcə az olsa belə, struktur düzgündürsə, ROI yüksək olur. Amma struktur yoxdursa, 100 min xərclə, heç nə əldə etməzsən.

Bir dəfə reklam verməklə nəticə əldə etmək mümkündür?

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər

Tütün istehsalçısının xarici satışları 4 milyon dollar artıb

04.12.2025

Uğurlu sahibkarlar nə edirlər və siz bu bacarıqları necə əldə edə bilərsiniz?

04.12.2025

Azərbaycanda ən az əməkhaqqı hansı rayonlardadır? - Siyahı

04.12.2025

Bu şəxlərə 2000 manat veriləcək

04.12.2025

Distant iş və yaratdığı suallar: Maaş fərqi çox olacaq?

04.12.2025

Qızıl üçün üç əsas ssenari - Qiymətlər necə dəyişə bilər?

04.12.2025

Kanada şirkətini aldılar, gözləniləndən 3 qat artıq qızıl tapdılar - 4 milyard dollar...

04.12.2025

İran hakerləri taktika dəyişdi - Kiberhücumlarda yeni dövr

04.12.2025

“iPhone 17” satışları rekord qırır

04.12.2025

Yasamaldakı yaşayış binasında baş verən yanğında zərərçəkən sakinlərə kirayə haqqı veriləcək

04.12.2025

Bu şirkət hər il ən yaxşı əməkdaşlarına pulsuz səyahətlər və lüks avtomobillər hədiyyə edir

04.12.2025

Dünyada dollar milyarderlərinin sayı artıb

04.12.2025

Nazirliyin vəzifəli şəxsi cərimələndi

04.12.2025

“Brevo” 583 milyon dollar investisiya alıb

04.12.2025

"İvanovka"da məhsul satışı qadağan edildi

04.12.2025

13 milyon maaş alacaq

04.12.2025

Ötən ay Bakıda torpaq qiymətləri nə qədər artıb? - CƏDVƏL

04.12.2025
Yeni ildə evə Şaxta baba çağırmaq neçəyə başa gəlir?

Yeni ildə evə Şaxta baba çağırmaq neçəyə başa gəlir?

04.12.2025

Xaricə 23 min dollar köçürdü, 4752 dollar cərimələndi

04.12.2025

Kapital Bank-dan Beynəlxalq Bankçılıq Günündə daha bir uğur ®

04.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...