Bir dəfə reklam verməklə nəticə əldə etmək mümkündür?
12.05.2025 11:05
606

Bir dəfə reklam verməklə nəticə əldə etmək mümkündür?

Şahin Dəniz
         Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi

Müasir dövrdə rəqəmsal marketinq təkcə satış və reklam vasitəsi deyil, həm də bizneslərin böyümə strategiyalarının əsas sütununa çevrilib. İnternetin və texnologiyanın sürətli inkişafı, istifadəçi davranışlarının rəqəmsal platformalara yönəlməsi, brendləri ənənəvi yanaşmalardan imtina etməyə və yeni trendlərə uyğunlaşmağa məcbur edir.

Rəqəmsal marketinqin gücü - onun ölçüləbilən, hədəfli və dinamik olmasıdır. Bu sahə qlobal iqtisadiyyatın formalaşmasında önəmli rol oynayır: süni intellekt, avtomatlaşdırma, data analitikası və sosial media kimi vasitələr markalara daha yaxın olmaq, istifadəçi təcrübəsini fərdiləşdirmək və bazar payını artırmaq imkanı verir.

Gələcəkdə rəqəmsal marketinq yalnız bir sektorun deyil, bütöv qlobal iqtisadi modelin əsas inkişaf meyarlarından biri olacaq.

Bəs yeni dövrdə bu bizə nə qədər lazımdır?

Çox sadə cavab: hava kimi lazımdır.

Müştərilər mobil telefonlarındadır, sən də orada olmalısan.

Rəqiblərin reklam verir, sən görünməsən, sadəcə yoxsan.

Məlumat axtaran insan ilk “Google”a girir, sən orada çıxmalısan.

Müştəri sənin məhsulunla ilk olaraq “Instagram”, “TikTok” və ya “YouTube”da tanış olur.

Rəqəmsal marketinq olmadan bu dövrdə rəqabət aparmaq artıq demək olar ki, mümkünsüzdür.

Bəzi sahibkarlar eyni zamanda bu barədə ciddi səhvlərə yol verir.

Əsas səhvlər isə bu tempdədir:

"Bir dəfə reklam verim, nəticə gəlsin" düşüncəsi – Halbuki bu, davamlılıq tələb edən prosesdir.
Hədəf kütləni tanımadan reklam vermək - Kimə, nə üçün reklam verdiyini bilməmək büdcənin boşa getməsinə səbəb olur.

Keyfiyyətsiz məzmunla kifayətlənmək - Rəqəmsalda ilk təəssürat hər şeydir.

Yalnız bəyəni və izləyici dalınca qaçmaq - Brendin dəyəri satış və sadiqliklə ölçülür, “like”la yox.

Peşəkar komanda və ya məsləhət almamaq - “Hamısını özüm edərəm” yanaşması uzunmüddətli ziyan gətirir.

Yeni dövrdə uğurlu olmaq istəyən hər bir sahibkar və marka rəqəmsal dünyada öz yerini tutmağı bacarmalıdır. Rəqəmsal marketing artıq sadəcə bir vasitə deyil, bir düşüncə tərzidir. İnkişaf edən texnologiyalarla ayaqlaşmayanlar geridə qalacaq. Amma kim bu dalğanı düzgün sürə bilsə, o zaman yalnız görünməyəcək, iz buraxacaq.

Unutma:

Rəqəmsal görünürsənsə, varsan. Görünmürsənsə, yoxsan.

Bir dəfə reklam verməklə nəticə əldə etmək mümkündür?

Paylaş

Şərhlər

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər

Tütün istehsalçısının xarici satışları 4 milyon dollar artıb

04.12.2025

Uğurlu sahibkarlar nə edirlər və siz bu bacarıqları necə əldə edə bilərsiniz?

04.12.2025

Azərbaycanda ən az əməkhaqqı hansı rayonlardadır? - Siyahı

04.12.2025

Bu şəxlərə 2000 manat veriləcək

04.12.2025

Distant iş və yaratdığı suallar: Maaş fərqi çox olacaq?

04.12.2025

Qızıl üçün üç əsas ssenari - Qiymətlər necə dəyişə bilər?

04.12.2025

Kanada şirkətini aldılar, gözləniləndən 3 qat artıq qızıl tapdılar - 4 milyard dollar...

04.12.2025

İran hakerləri taktika dəyişdi - Kiberhücumlarda yeni dövr

04.12.2025

“iPhone 17” satışları rekord qırır

04.12.2025

Yasamaldakı yaşayış binasında baş verən yanğında zərərçəkən sakinlərə kirayə haqqı veriləcək

04.12.2025

Bu şirkət hər il ən yaxşı əməkdaşlarına pulsuz səyahətlər və lüks avtomobillər hədiyyə edir

04.12.2025

Dünyada dollar milyarderlərinin sayı artıb

04.12.2025

Nazirliyin vəzifəli şəxsi cərimələndi

04.12.2025

“Brevo” 583 milyon dollar investisiya alıb

04.12.2025

"İvanovka"da məhsul satışı qadağan edildi

04.12.2025

13 milyon maaş alacaq

04.12.2025

Ötən ay Bakıda torpaq qiymətləri nə qədər artıb? - CƏDVƏL

04.12.2025
Yeni ildə evə Şaxta baba çağırmaq neçəyə başa gəlir?

Yeni ildə evə Şaxta baba çağırmaq neçəyə başa gəlir?

04.12.2025

Xaricə 23 min dollar köçürdü, 4752 dollar cərimələndi

04.12.2025

Kapital Bank-dan Beynəlxalq Bankçılıq Günündə daha bir uğur ®

04.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...