Süni intellektlə işləyən 10 marketinq avtomatlaşdırma aləti

Redaktor

19.12.2025 10:50
115

Süni intellektlə işləyən 10 marketinq avtomatlaşdırma aləti

Süni intellektlə dəstəklənən marketinq avtomatlaşdırma alətləri kampaniyaların planlaşdırılmasından icrasına qədər bütün prosesi sürətləndirir. Əvvəllər saatlarla vaxt aparan auditoriya analizi və kampaniya qurulması indi bir neçə kliklə mümkün olur. Bu platformalar real vaxt rejimində məlumatlar təqdim edərək hədəf auditoriyanı daha dəqiq müəyyənləşdirir, fərdiləşdirilmiş kampaniyalar qurmağa və investisiya gəlirliliyini (ROI) artırmağa kömək edir.

Valyuta.az hazırda bazarda fərqlənən süni intellekt əsaslı 10 marketinq avtomatlaşdırma alətini təqdim edir.

Boost Space

"Boost Space" kukisiz gələcəyə hazırlaşan brendlər üçün vahid marketinq məlumat infrastrukturu yaradır. Platforma CRM, ERP, e-poçt və reklam platformalarından gələn məlumatları bir mərkəzdə birləşdirərək “tək həqiqət mənbəyi” formalaşdırır. Kodsuz interfeysi minlərlə hazır inteqrasiya, avtomatik məlumat təmizləmə və auditoriya sinxronizasiyasını dəstəkləyir. Süni intellekt mühərriki kampaniyaların real vaxtda yenilənməsinə və fərdiləşdirilməsinə imkan verir.

Buzzout

"Buzzout" sosial mediada milyardlarla söhbəti təhlil edərək auditoriya davranışları, brend qavrayışı və bazar trendləri barədə məlumatlar təqdim edir. Platforma Reddit, TikTok, YouTube, Instagram, X və LinkedIn kimi kanallardan məlumat toplayır. Hiss analizi, trend izləmə və rəqib təhlili vasitəsilə marketinq qərarlarının daha sürətli və əsaslandırılmış qəbuluna kömək edir.

Embra

"Embra" görüşlərdən satışa qədər bütün iş axınlarını avtomatlaşdıran süni intellekt əsaslı biznes platformasıdır. Görüşlərin transkripsiyası, xülasəsi, tərcüməsi və hesabatlara çevrilməsi avtomatik həyata keçirilir. Platforma CRM inteqrasiyaları və AI agentləri vasitəsilə satış izləmələri və e-poçt avtomatlaşdırmasını da təmin edir.

Sprites

"Sprites" performans marketinqinə agent əsaslı yanaşma gətirir. Platforma açar söz analizi, rəqib reklamlarının araşdırılması, kampaniya qurulması və optimallaşdırmanı vahid paneldə birləşdirir. Axtarış, sosial şəbəkə və SEO kampaniyaları süni intellekt tövsiyələri ilə real vaxtda optimallaşdırılır.

Oracle Eloqua

"Oracle" Eloqua B2B yönümlü marketinq avtomatlaşdırması üçün nəzərdə tutulub. Platforma çoxkanallı kampaniya idarəçiliyi, hesab əsaslı marketinq, dinamik məzmun və potensial müştəri qiymətləndirməsi imkanları təqdim edir. Oracle CX ekosistemi ilə inteqrasiya satış və marketinq komandaları üçün vahid müştəri görünüşü yaradır.

Averi

"Averi" marketinq qruplarını süni intellektlə seçilmiş mütəxəssislərlə bir araya gətirir. Platforma strategiya, məzmun istehsalı və kampaniya icrasını sürətləndirir. Brend məlumatları üzərində öyrədilmiş AI modelləri kontekstə uyğun məzmun və hazır kampaniya planları təklif edir.

Zoho Marketing Plus

"Zoho Marketing Plus" kampaniya planlaşdırması, sosial media idarəetməsi və analitikanı vahid iş axınında birləşdirir. Süni intellekt əsaslı tövsiyələr mövzu sətri, paylaşım vaxtı və məzmun performansı üzrə dəstək verir. Xüsusilə KOBİ-lər üçün çevik və əlçatan həll hesab olunur.

ActiveCampaign

"ActiveCampaign" e-poçt marketinqi, avtomatlaşdırma və CRM-i bir platformada birləşdirir. Davranış əsaslı iş axınları və proqnozlaşdırıcı analiz vasitəsilə düzgün mesajın düzgün vaxtda ötürülməsini təmin edir. Platforma həm B2C, həm də B2B modellərini dəstəkləyir.

Sprinklr

"Sprinklr" korporativ səviyyəli sosial media və müştəri təcrübəsi idarəetmə platformasıdır. Sosial dinləmə, məzmun planlaşdırması, müştəri xidmətləri və reklam idarəetməsi süni intellektlə optimallaşdırılır. Böyük komandalar üçün uyğunluq və idarəetmə mexanizmləri təqdim edir.

Braze

"Braze" real vaxt rejimində çoxkanallı müştəri cəlbi qurmağa imkan verən platformadır. E-poçt, SMS, mobil bildirişlər və tətbiqdaxili mesajlar vahid interfeysdən idarə olunur. BrazeAI məzmunu, cədvəlləməni və kanal seçimini avtomatik optimallaşdırır.

Sərvanə Rəmixanova

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər
Son 10 ildə Azərbaycanda sığorta bazarında nə dəyişib?

Son 10 ildə Azərbaycanda sığorta bazarında nə dəyişib?

19.12.2025

Bakıda məşhur xəstəxananın 26,5 milyondan çox vergi borcu var

19.12.2025

ABŞ-da 2025-ci il üçün yaşamaq üçün ən yaxşı kiçik şəhərlər açıqlanıb

19.12.2025

Bu əməllərin törədilməsinə görə 30 min manat cərimə müəyyən edilir

19.12.2025

Kripto oğurluqlarının 76 faizi Şimali Koreya mənbəlidir - HESABAT

19.12.2025

“Həkimlərin orta aylıq əməkhaqqısı 371 faiz artıb”

19.12.2025

Laboratoriya təchizatı üçün milyonluq tender elan olunub

19.12.2025

TƏBİB-in tibb müəssisələrindən 70-ə yaxın rəhbər şəxs işdən çıxarılıb

19.12.2025

Bu tarixdən Azərbaycanda elektron siqaretlərin idxalı, istehsalı və satışı qadağan edilir

19.12.2025

Bu yolların təmirinə 1.4 milyon manat ayrıldı

19.12.2025

Almaniyada əhali elektrik enerjisini pulsuz ala bilər: Bu necə mümkün olacaq?

19.12.2025

Avropada turistləri sürətlə cəlb edən üç autsayder ölkə

19.12.2025

"Apple" "iPhone Pro"nun dizaynını kökündən dəyişdirəcək

19.12.2025

Mağazalarda "MacBook"lar niyə 76 dərəcə bucaqla yerləşdirilir?

19.12.2025

Sabahın hava proqnozu

19.12.2025

Şahin Bağırov İdarə rəisini vəzifəsindən azad etdi

19.12.2025

Banklar müddətli əmanətə nə qədər faiz verir? - CƏDVƏL

19.12.2025
Biznesin İnkişafı Fonduna sədr müavini təyin edilib

Biznesin İnkişafı Fonduna sədr müavini təyin edilib

19.12.2025

Əyləncə sektorunun milyarderləri və sərvətləri açıqlandı - SİYAHI

19.12.2025

“Lovable” 330 milyon dollar investisiya alıb

19.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...