Markamızı müştəriyə necə sevdirək?
14.02.2025 10:41
604

Markamızı müştəriyə necə sevdirək?

Rəqsanə Məmmədova

       Rəqəmsal marketinq və biznesin inkişafı üzrə menecer

Müasir biznes mühitində sadəcə məhsul satmaq kifayət deyil. Müştərilərin bir markaya bağlanması və onu daim seçməsi üçün düzgün strategiyalar tətbiq olunmalıdır. İnsanlar təkcə məhsul almırlar, onlar bir hiss, bir dəyər, bir yaşam tərzi alırlar.Ona görə də markanı müştəriyə sevdirmək vacibdir. 

1. Brendin hekayəsini yaradın 

İnsanlar hekayələri sevirlər. Hər güclü marka arxasında unikal bir hekayə dayanır. Markanızın yaranma səbəbi, keçdiyi yol və arxasındakı dəyərlər müştərilərlə paylaşılmalıdır. 
 
2. Sosial dəyərlərə və trendlərə uyğun reklam mesajları

Marka yalnız kommersiya tipli reklamlar nümayiş etməməlidir. İnsanların yaddaşlarında qalmaq üçün cəmiyyətin trendlərinə uyğun marketinq kampaniyalar aparmalıdır. Məsələn, ekoloji məsuliyyətli bir marka olmaq, gender bərabərliyini dəstəkləmək və s 
 
3. Aydın olan vizual kimlik yaradın

Müştərilər markaları vizual olaraq tanıyır və sevirlər. Brendin loqosu, rəng palitrası, şrifti və dizayn üslubu müəyyən bir duyğu yaratmalıdır. “Apple”ın minimalizmi, “McDonalds”ın sarı-qırmızı rəngləri və ya “Tiffany & Co”nun mavi qutusu kimi vizual kimliklər uzunmüddətli yadda qalır.

4. Fərqlənin və unikal olun

Markanızı unikal edən nədir? Siz müştərilərə hansı fərqli dəyəri təqdim edirsiniz? Bu suala cavab tapa bilsəniz, müştərilər sizi daha çox sevəcək. Müştərilərin fərdi ehtiyaclarına uyğun həllər təqdim edin. Brendin səs tonu və ünsiyyət üslubu unikal olmalıdır. Rəsmi, dostyana və ya əyləncəli – markanızın xarakterinə uyğun danışın. Eksklüziv klub və ya icma yaradın. Məsələn, xüsusi müştərilər üçün VIP proqramlar və ya tədbirlər təşkil edin.

5. Sosial sübut və rəylərdən istifadə edin

Müştərilər qərar verərkən başqalarının fikirlərinə çox önəm verirlər. İnsanların sizin markanızı sevməsi üçün real müştərilərinizin təcrübələrini paylaşın. Müştəri rəylərini və uğur hekayələrini paylaşın.Tanınmış şəxslərin (influenserlər, ekspertlər) brendiniz haqqında danışmasına şərait yaradın.

Markanı müştəriyə sevdirən əsas faktorlar emosional bağlılıq, güclü vizual kimlik, unikal dəyərlər və daimi ünsiyyətdir. Müştərilər yalnız məhsul almırlar – onlar bir hiss, bir həyat tərzi alırlar. Əgər brendiniz onlara bu hissi verə bilirsə, onda onlar sizi sevməyə və daim seçməyə davam edəcəklər.

Markamızı müştəriyə necə sevdirək?

Paylaş

Şərhlər

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər

“Vinci” startapı 46 milyon dollar investisiya alıb

05.12.2025

Azərbaycan nefti cüzi ucuzlaşıb

05.12.2025

Ermənistan Qərbi azərbaycanlıların zəngin maddi irsini məhv edib

05.12.2025

OpenAI" süni intellekti öz səhvlərini dürüst şəkildə etiraf etməyi öyrədib

05.12.2025

Avro ucuzlaşır

05.12.2025

Bu sektorda işləyənlərin sayı azalır

05.12.2025

4 sığorta şirkətinin yığımları azalıb - SİYAHI

05.12.2025

Böyük pulları tərk edən CEO-lar - SƏHƏR OXUSU

05.12.2025

Tütün istehsalçısının xarici satışları 4 milyon dollar artıb

04.12.2025

Uğurlu sahibkarlar nə edirlər və siz bu bacarıqları necə əldə edə bilərsiniz?

04.12.2025

Azərbaycanda ən az əməkhaqqı hansı rayonlardadır? - Siyahı

04.12.2025

Bu şəxlərə 2000 manat veriləcək

04.12.2025

Distant iş və yaratdığı suallar: Maaş fərqi çox olacaq?

04.12.2025

Qızıl üçün üç əsas ssenari - Qiymətlər necə dəyişə bilər?

04.12.2025

Kanada şirkətini aldılar, gözləniləndən 3 qat artıq qızıl tapdılar - 4 milyard dollar...

04.12.2025

İran hakerləri taktika dəyişdi - Kiberhücumlarda yeni dövr

04.12.2025

“iPhone 17” satışları rekord qırır

04.12.2025

Yasamaldakı yaşayış binasında baş verən yanğında zərərçəkən sakinlərə kirayə haqqı veriləcək

04.12.2025

Bu şirkət hər il ən yaxşı əməkdaşlarına pulsuz səyahətlər və lüks avtomobillər hədiyyə edir

04.12.2025

Dünyada dollar milyarderlərinin sayı artıb

04.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...