Lokalizasiya: hədəf auditoriyanı tanımadan uğur mümkündürmü?
20.06.2025 09:45
370

Lokalizasiya: hədəf auditoriyanı tanımadan uğur mümkündürmü?

Kamil Zeynalov,
        “NEO Translations” MMC-nin rəhbəri, sahibkar

Lokalizasiya – tərcümə sənətinin ən üst səviyyəsi, məhsulumuzu yerli bazara sevdirən sehrli bir toxunuşdur. Amma dürüst olsaq, auditoriyanı dərindən tanımadan bu sənət demək olar ki, uğursuzluğa məhkumdur. Gəlin, lokalizasiyada auditoriya təhlilinin necə böyük bir gücə sahib olduğuna birlikdə baxaq.

Auditoriya təhlili niyə bu qədər vacibdir?

Lokalizasiya məhsulun yerli mədəniyyətə, insanların vərdişlərinə və gözləntilərinə uyğunlaşdırılması deməkdir. Təsəvvür edin, 2018-ci ildə “Starbucks” Yaponiyada yeni bir içki kampaniyasına başladı. Hər şey gözəl görünürdü, amma yerli auditoriyanın zövqlərini nəzərə almamışdılar. Məntiqi nəticəsi kimi satışlar gözləniləndən xeyli aşağı oldu. Bu misalda bəzən kiçik bir detalın nə qədər böyük fərq yarada biləcəyinə şahid oluruq.

Başqa bir nümunə: 2016-cı ildə bir texnologiya şirkəti Hindistan kimi böyük ölkədə proqram təminatını lokallaşdırarkən yerli dillərin müxtəlifliyini gözardı etmişdi. Nəticədə məhsul yalnız bir neçə bölgədə qəbul olunmuşdu. Bu hadisə auditoriya təhlilinin nə qədər kritik olduğunu bizə bir daha xatırladır.

Bəs auditoriya təhlili necə aparılmalıdır?

1.    Demoqrafik tədqiqat: məhsulu kimə təqdim edirik? Onların yaşı, cinsi, sosial statusu nədir? Bu məlumatlar bizə yol xəritəsi çəkir.

2.    Mədəni xüsusiyyətlər: yerli adətləri, dəyərləri, inanc sistemlərini dərindən təhlil etmək lazımdır. Bu, məhsulun necə qəbul olunacağını müəyyənləşdirən əsas amillərdən biridir.

3.    Rəy sorğuları: hədəf auditoriyadan birbaşa rəy almaqdan çəkinməməliyik. Onların fikirləri, gözləntiləri məhsulu daha da uyğunlaşdırmağımıza kömək edəcək qızıl dəyərində məlumatlardır.

Lokalizasiya auditoriyanı dərindən tanımağın özü ilə başlayır. Peşəkar bir lokallaşdırma mütəxəssisi məhsulumuzu yerli bazarda sanki doğma bir şeyə çevirir. Unutmayaq, uğurun açarı hər zaman incəliklərdədir. Odur ki, auditoriyanıza qulaq asın, onları anlayın və uğur qaçılmaz olacaq!

Lokalizasiya: hədəf auditoriyanı tanımadan uğur mümkündürmü?

Paylaş

Şərhlər

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər

"Disney"in ən bahalı satınalmaları: Siyahıda 71 milyard dollarlıq müqavilə var

11.12.2025

Bu ərazidə geniş Zəfər Parkı inşa olunacaq

11.12.2025

"Porsche" işçi qüvvəsinin 25 faizini işdən çıxarmağı planlaşdırır

11.12.2025

Azərbaycanda gələn ilin qeyri-iş günləri elan edilib

11.12.2025

Fransa bazarına ixrac dəyərində 2 dəfədən çox artım

11.12.2025

BEA maydan bəri ilk dəfə neft bolluğu proqnozunu azaltdı - Rekord göstərici

11.12.2025

Gələn il smartfon bazarı 30 faiz böyüyə bilər

11.12.2025

İcra başçısı korrupsiyaya görə həbs olunmuş məmurun yerinə təyinat etdi

11.12.2025

MrBeast "YouTube"dan milyonları necə qazanır?

11.12.2025

Bakıdakı icra hakimiyyətlərində şöbələr ləğv edildi - Bəziləri birləşdiridi

11.12.2025

Ən çox POS-terminal istifadəsi bu rayonlardadır

11.12.2025

Bu şəxslərin maaşı artırılacaq

11.12.2025

Onların da məzuniyyəti 46 gün olacaq

11.12.2025

Məşhur şirkət rəhbərləri pullarını nəyə xərcləyirlər?

11.12.2025

Prezident 5 illik konsepsiyanı təsdiqlədi - Sərəncam

11.12.2025

Şuşada 15 milyon manata 6 yeni yaşayış binası tikiləcək

11.12.2025

Çoxmilyonluq qaçaqmalçılıq işi genişlənir: 6 nəfər həbs olunub - ADLAR

11.12.2025

AMEA prezidenti: Alimlərin əməkhaqqının artırılması ilə bağlı iş aparıram

11.12.2025

Dövlət Gömrük Komitəsinin daha iki əməkdaşı həbs olunub

11.12.2025

Sabah paytaxtın bəzi küçə və prospektləri bağlanacaq

11.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...