“Advent təqvim”lə müştərini sevindirin, amma...
11.12.2024 11:15
1,091

“Advent təqvim”lə müştərini sevindirin, amma...

Rəqsanə Məmmədova
Rəqəmsal marketinq və biznesin inkişafı üzrə menecer

Advent təqvimləri son illər ərzində Azərbaycanda məşhurlaşmağa başlayıb. Brendlər bu təqvimlərdən istifadə edərək yeni müştərilər cəlb edir, satışlarını artırır və müştəri loyallığını gücləndirir.  

Amma bəzən bəzi brendlər advent təqvimlərin daxilinə satılmayan və ya işlək vəziyyətdə olmayan məhsullarını əlavə edirlər. Yəni yüksək tələbatdan sui-istifadə edirlər. Amma belə hallar brendlərə ziyan vura bilər.  

Uzunmüddətli düşünən şirkətlər üçün təkrar satış çox önəmlidir. Təkrar satışı təmin etmək üçün müştəri məmnuniyyətini qorumaq lazımdır. Əgər müştəri aldığı məhsuldan razı qalmasa, nəinki təkrar satışlar olmayacaq, həttə brendə qarşı neqativ fikir formalaşacaq. Nəzərə alsaq ki, advent təqvimlər əsasən hədiyyə kimi verilir, neqativ təcrübə brendi iki tərəfdən zərbələyə bilər. Hədiyyəni təqdim edən və qəbul edən tərəf narazı qalacaqlar. 

Marketinqdə belə bir anlayış var: “Neqativin kateqoriyaya yönləndirilməsi”. Bu nə deməkdir? Məsələn, insan “X” brendin bir məhsulunu alır və brenddən narazı qalır. Çox güman insanın neqativ fikri “X” brendin bütün kateqoriya məhsularına şamil edəcək. Yəni düşənəcək ki, bu “X” brend nə satırsa, nə istehsal edirsə, hamısı keyfiyyətsiz məhsuldur. 

Ona görə brendlər advent təqvimlərin daxilində elə məhsullar yerləşdirməlidirlər ki, insanlar həm razı qalsınlar, həm də həmin brendin məhsullarını yenidən alsınlar. 

Advent təqvimlərinin uğurlu istifadə nümunələri çoxdur. Məsələn, “L'Oréal” və “Sephora” kimi brendlər advent təqvimlərinə məhsularının nümunələrini daxil edirlər. Yəni bir növ insanlar məhsulları test edirlər. “Amazon” advent təqvimlərində müştərilərə hər gün endirim və ya bonuslarla hədiyyə təqdim edir. 

Əslində, ideyalar çoxdur. Amma hər zaman nəzərə almaq lazımdır ki, advent təqvimlərinin əsas ideyası - insanları sevindirməkdir. Ona görə də, çalışın advent təqvimlərin daxilində, ən çox satılan, ən populyar olan, müştərilərin beyənmə şansı çox olan məhsullar yerləşdirin. 

Advent təqvimi insanları heyran etsə, onlar brendin daimi müştərisinə çevriləcək.

“Advent təqvim”lə müştərini sevindirin, amma...

Paylaş

Şərhlər

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər

“Vinci” startapı 46 milyon dollar investisiya alıb

05.12.2025

Azərbaycan nefti cüzi ucuzlaşıb

05.12.2025

Ermənistan Qərbi azərbaycanlıların zəngin maddi irsini məhv edib

05.12.2025

OpenAI" süni intellekti öz səhvlərini dürüst şəkildə etiraf etməyi öyrədib

05.12.2025

Avro ucuzlaşır

05.12.2025

Bu sektorda işləyənlərin sayı azalır

05.12.2025

4 sığorta şirkətinin yığımları azalıb - SİYAHI

05.12.2025

Böyük pulları tərk edən CEO-lar - SƏHƏR OXUSU

05.12.2025

Tütün istehsalçısının xarici satışları 4 milyon dollar artıb

04.12.2025

Uğurlu sahibkarlar nə edirlər və siz bu bacarıqları necə əldə edə bilərsiniz?

04.12.2025

Azərbaycanda ən az əməkhaqqı hansı rayonlardadır? - Siyahı

04.12.2025

Bu şəxlərə 2000 manat veriləcək

04.12.2025

Distant iş və yaratdığı suallar: Maaş fərqi çox olacaq?

04.12.2025

Qızıl üçün üç əsas ssenari - Qiymətlər necə dəyişə bilər?

04.12.2025

Kanada şirkətini aldılar, gözləniləndən 3 qat artıq qızıl tapdılar - 4 milyard dollar...

04.12.2025

İran hakerləri taktika dəyişdi - Kiberhücumlarda yeni dövr

04.12.2025

“iPhone 17” satışları rekord qırır

04.12.2025

Yasamaldakı yaşayış binasında baş verən yanğında zərərçəkən sakinlərə kirayə haqqı veriləcək

04.12.2025

Bu şirkət hər il ən yaxşı əməkdaşlarına pulsuz səyahətlər və lüks avtomobillər hədiyyə edir

04.12.2025

Dünyada dollar milyarderlərinin sayı artıb

04.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...