Redaktor
Kassada başqa, etiketdə başqa qiymət – İstehlakçı hüququ nə deyir?
Alış-veriş zamanı bəzən rast gəldiyimiz ən yayğın narahatlıqlardan biri məhsulun kassada göstərilən qiyməti ilə etiketdəki qiyməti arasında fərqin olmasıdır. Müştəri kassaya yaxınlaşdıqda qarşılaşdığı fərqli yüksək məbləğ narazılıq yaradır.
Bəs belə hallarda hüquqi məsuliyyət kimdədir və alıcı nə edə bilər?
İqtisadçı ekspert Xalid Kərimli mövzunu həm hüquqi, həm də praktiki baxımdan izah edib:
İqtisadçının sözlərinə görə, alıcı etiketdə hansı qiyməti görürsə, kassada da həmin qiyməti ödəməlidir:
“İki qiymət arasında fərq olmamalıdır. Çünki etiketdə yazılan qiymət alıcını alqı-satqıya dəvət edən təklif sayılır. Bu isə müqavilə hüququ çərçivəsində Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsində tənzimlənir. Mağaza etiketdə göstərilən qiymətə məhsulu müştəriyə satmağa məcburdur. Əgər qiymət dəyişibsə, lakin texniki səbəbdən etiket yenilənməyibsə, ya məhsul geri qaytarılmalıdır, ya da reputasiyasını qorumaq istəyən mağaza məhsulu köhnə qiymətlə satmalıdır”.

Xalid Kərimli əlavə edib ki, bir çox mağazada qiymətlər mərkəzləşdirilmiş sistemlə yenilənir. Bu dəyişikliklər etiketlərə vaxtında əks etdirilmirsə, bu artıq mağazanın məsuliyyətidir:
“Mağazalar qiymət yenilənməsi prosesinə ciddi nəzarət etməlidir. Əgər müştəri kassada etiketdən fərqli qiymətlə qarşılaşır və bu fərqlə razılaşmırsa, məhsulu almaqdan imtina edə və geri qaytara bilər. Nəzərə almaq lazımdır ki, hər müştərinin alış-veriş üçün planlaşdırdığı büdcəsi var və qiymət fərqi bu planı poza bilər”.
İstehlakçı hüquqları ilə bağlı məsələyə də toxunan ekspert bildirib ki, belə hallarda vətəndaş ilk növbədə problemi mağaza rəhbərliyindən həll etməyi tələb etməlidir:
“Əgər qiymət fərqi ortadan qaldırılmırsa, müştəri aldığı məhsulu geri qaytara bilər. Problem mağaza daxilində həll olunmadıqda isə vətəndaş Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyinə rəsmi şəkildə müraciət edə bilər. Əgər burdan da narazı qalarsa, məhkəməyə müraciət etmək hüququ var. Amma adətən inzibati orqanlar bu məsələlərə daha operativ reaksiya verirlər”.
Günay
Köşə yazıları
Xəbər lenti
Bütün xəbərlərBakının məşhur universitetində söküntü işləri başlayır
14.12.2025“Financial Times” “İlin Adamı”nı elan etdi
14.12.2025Yığımlarda 2 dəfədən çox artım, ödənişlərdə isə 60% azalma
14.12.2025Bakıda ət bahalaşdı - YENİ QİYMƏT
14.12.2025Nizamidə eyni mənzil bir neçə nəfərə satılıb? - VİDEO
14.12.2025Səudiyyə Ərəbistanının vəliəhdi "Barselona"nı almaq istəyir - Qiymət
14.12.2025Pivə istehsalı artdı
14.12.2025Dünyanın ən qeyri-adi Yeni il adətləri
14.12.2025Bakının mərkəzində TƏHLÜKƏ: Torpaq sürüşməsi riski
14.12.2025Böyük pulları tərk edən CEO-lar
14.12.2025Ən çox orta aylıq əməkhaqqı bu rayonlarda verilir - SİYAHI
14.12.2025Sumqayıtda böyük söküntü başlayır - VİDEO
14.12.2025Polkovnik Ramil Səfərovun xanımına vəzifə verildi
14.12.2025Azərbaycanda noutbuk istehsalı 14,9 dəfə artıb
14.12.2025Xətaidə iki ildir abadlıq işləri niyə yarımçıq qalıb? - VİDEO
14.12.2025Azərbaycanlıların üz tutduğu yeni daşınmaz əmlak bazarı: Səbəblər nədir?
14.12.2025Ofisdə işləməkdən imtina edib qlobal HR platforması qurdu - SƏHƏR OXUSU
14.12.2025