Şirkətlər səssiz şəkildə necə imic yaradır?

Redaktor

28.11.2025 09:00
338

Şirkətlər səssiz şəkildə necə imic yaradır?

Bəzən ən güclü şirkətləri səslərindən tanımırsan - səssizliklərindən tanıyırsan.

Onlar billboardlara çıxmır, trend qovalamır, hər kəsin gözündə deyil… amma qəribə bir şəkildə hamının yaddaşındadır. Hər yerdə adları yoxdur, amma hər kəs onlara inanır.

Bu, təsadüf deyil. Bu, "Səssiz PR"ın oyunudur.

Bəs səssiz pr nədir?

PR meneceri Aida Ramiz Valyuta.az-a açıqlamasında bildirib ki, bəzən şirkətlər danışmadan da çox şey deyir: 

"Səs-küylü kampaniyalar olmadan, gündəlik paylaşımlar etmədən, agresiv reklam büdcələri qurulmadan da güclü imic formalaşdırmaq mümkündür. Biz buna Səssiz PR deyirik. Yəni brend özünü göstərmir, amma hər addımı ilə hiss etdirir. Az görünür, amma görünəndə doğru görünür. Az danışır, amma danışanda tam yerinə düşür. Az paylaşır, amma paylaşdığı hər şey inandırıcı olur".

"Səssiz PR bir brendin “Mən buradayam” demək əvəzinə “Məni gördüyün zaman mənalı bir şey görəcəksən” deməsidir. Burada sözləri yox, davranışları önə çıxır. Xidmət keyfiyyəti, müştəri məmnuniyyəti, həmkarlarla əməkdaşlıq tərzi danışır. Brendin seçdiyi tərəfdaşlar, iştirak etdiyi tədbirlər, hətta seçdiyi platformalar belə onun kimliyini səssiz şəkildə izah edir. Bu model seçicidir. Brend hər yerdə deyil, olması lazım olan yerdə olur. Hər trendlə getmir, amma öz yolunu yaradır. Hər mövzuda danışmır, amma danışdığı mövzuda ekspert kimi qəbul olunur. Bu selektivlik brendə dəyər qatır. Brend “çatmaq üçün” görünmür, “dəyər yaratdığı üçün” görünür", - deyə A.Ramiz qeyd edib.

PR meneceri bildirir ki, bu gün insanlar pafosa yox, etibara inanır: "Xüsusilə tibbi, hüquqi, təhlükəsizlik və təhsil kimi sahələrdə səs-küylü PR bəzən əks effekt verir. Sakit, faktlara söykənən, ölçülə bilən, real nəticə göstərən kommunikasiya isə güvən yaradır. Bu güvən tədricən formalaşır, amma uzunmüddətli olur. Sakit PR, əslində, sədaqətli auditoriya yaradır. Səssiz PR həm minimalizmdir, həm də strateji susqunluqdur. Az söz, çox təsir. Az görünürlük, çox güvən. Az kampaniya, çox nəticə. Brend özü səs salmır, amma təsiri yayılır. Və ən maraqlısı budur: insanlarla təbii şəkildə yayılan təsir heç bir reklamla yarışa bilmir. PR bəzən səs deyil, dəyərlə gələn sakit bir dalğadır. O dalğa yavaş gəlir, amma gəldiyi zaman heç nəyi olduğu yerdə qoymur".

Tənzilə Ağabalayeva

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər

“Vinci” startapı 46 milyon dollar investisiya alıb

05.12.2025

Azərbaycan nefti cüzi ucuzlaşıb

05.12.2025

Ermənistan Qərbi azərbaycanlıların zəngin maddi irsini məhv edib

05.12.2025

OpenAI" süni intellekti öz səhvlərini dürüst şəkildə etiraf etməyi öyrədib

05.12.2025

Avro ucuzlaşır

05.12.2025

Bu sektorda işləyənlərin sayı azalır

05.12.2025

4 sığorta şirkətinin yığımları azalıb - SİYAHI

05.12.2025

Böyük pulları tərk edən CEO-lar - SƏHƏR OXUSU

05.12.2025

Tütün istehsalçısının xarici satışları 4 milyon dollar artıb

04.12.2025

Uğurlu sahibkarlar nə edirlər və siz bu bacarıqları necə əldə edə bilərsiniz?

04.12.2025

Azərbaycanda ən az əməkhaqqı hansı rayonlardadır? - Siyahı

04.12.2025

Bu şəxlərə 2000 manat veriləcək

04.12.2025

Distant iş və yaratdığı suallar: Maaş fərqi çox olacaq?

04.12.2025

Qızıl üçün üç əsas ssenari - Qiymətlər necə dəyişə bilər?

04.12.2025

Kanada şirkətini aldılar, gözləniləndən 3 qat artıq qızıl tapdılar - 4 milyard dollar...

04.12.2025

İran hakerləri taktika dəyişdi - Kiberhücumlarda yeni dövr

04.12.2025

“iPhone 17” satışları rekord qırır

04.12.2025

Yasamaldakı yaşayış binasında baş verən yanğında zərərçəkən sakinlərə kirayə haqqı veriləcək

04.12.2025

Bu şirkət hər il ən yaxşı əməkdaşlarına pulsuz səyahətlər və lüks avtomobillər hədiyyə edir

04.12.2025

Dünyada dollar milyarderlərinin sayı artıb

04.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...