Bir səhv markanı tarixə çevirdi: “New Coke” fəlakəti

Redaktor

23.11.2025 08:30
306

Bir səhv markanı tarixə çevirdi: “New Coke” fəlakəti - SƏHƏR OXUSU

İqtisadiyyat tarixində elə hadisələr var ki, bir markanın atdığı tək addım həm səhv, həm də dönüş nöqtəsi kimi qəbul olunur. “Coca-Cola”nın 1985-ci ildə bazara çıxardığı “New Coke” məhsulu da məhz belə nümunələrdən biridir. Şirkət bu qərarla istehlakçı zövqünə uyğunlaşmaq, rəqibi “Pepsi” qarşısında üstünlük qazanmaq istəyirdi. Amma nəticə gözlənildiyindən tam fərqli oldu: korporativ səhv kimi təqdim olunan bu addım sonradan brendin tarixində ən güclü dönüş effekti yaratdı.

Hekayənin başlanğıcı 1980-ci illərdə “Pepsi”nin bazar payını artırması ilə bağlı idi. Araşdırmalar göstərirdi ki, istehlakçılar dad sınaqlarında “Pepsi”ni daha şirin olduğu üçün seçirdilər. “Coca-Cola” rəhbərliyi bu tendensiyanı dəyişmək məqsədi ilə içkinin dadını yumşaldaraq “New Coke” adlı yeni versiyanı hazırladı. Yeni resept laboratoriya və fokus qruplarda müsbət qarşılandı, lakin şirkət real bazar reaksiyasını nəzərə almadan bu qərarı kütləvi istehsala keçirdi.

Məhsul satışa çıxarıldığı anda şirkət gözlədiyindən tam fərqli reaksiya ilə üzləşdi. İstehlakçılar yeni dadı qəbul etmədi, brendə qarşı emosional bağlılıq qırıldı və “Coca-Cola”ya etiraz dalğası yarandı. Minlərlə məktub, zəng və istehlakçı kampaniyaları şirkəti geri addım atmağa məcbur etdi. Bu prosesdə “Coca-Cola” rəhbərliyi insanların təkcə içkinin dadına deyil, markanın simvolik dəyərinə bağlı olduğunu anladı.

Şirkət cəmi 79 gün sonra klassik resepti yenidən bazara qaytardı və məhsul “Coca-Cola Classic” adı ilə satışa təqdim olundu. Səhv kimi görünən bu addım, əslində, brendə möhkəm impuls verdi. İstehlakçıların reaksiyası şirkətin bazarda emosional kapitalının nə qədər böyük olduğunu göstərdi. “Coca-Cola” həm öz missiyasını yenidən formalaşdırdı, həm də brendin əsas dəyərinin dəyişməzlik və tanış dad olduğunu təsdiqlədi.

Bu hadisə korporativ tarixdə vacib bir dərs kimi yadda qaldı: bazar yalnız rəqəmlərlə deyil, emosiyalarla idarə olunur. Şirkətin araşdırma nəticələrinə güvənməsi kifayət deyil - istehlakçının markaya münasibəti, nostaljisi və emosional bağlılığı da nəzərə alınmalıdır. “New Coke” fəlakəti biznes dünyasına göstərdi ki, bəzən ən böyük səhvlər ən güclü dönüş nöqtəsi yarada bilər.

Mayya Hüseynova 

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər

“Vinci” startapı 46 milyon dollar investisiya alıb

05.12.2025

Azərbaycan nefti cüzi ucuzlaşıb

05.12.2025

Ermənistan Qərbi azərbaycanlıların zəngin maddi irsini məhv edib

05.12.2025

OpenAI" süni intellekti öz səhvlərini dürüst şəkildə etiraf etməyi öyrədib

05.12.2025

Avro ucuzlaşır

05.12.2025

Bu sektorda işləyənlərin sayı azalır

05.12.2025

4 sığorta şirkətinin yığımları azalıb - SİYAHI

05.12.2025

Böyük pulları tərk edən CEO-lar - SƏHƏR OXUSU

05.12.2025

Tütün istehsalçısının xarici satışları 4 milyon dollar artıb

04.12.2025

Uğurlu sahibkarlar nə edirlər və siz bu bacarıqları necə əldə edə bilərsiniz?

04.12.2025

Azərbaycanda ən az əməkhaqqı hansı rayonlardadır? - Siyahı

04.12.2025

Bu şəxlərə 2000 manat veriləcək

04.12.2025

Distant iş və yaratdığı suallar: Maaş fərqi çox olacaq?

04.12.2025

Qızıl üçün üç əsas ssenari - Qiymətlər necə dəyişə bilər?

04.12.2025

Kanada şirkətini aldılar, gözləniləndən 3 qat artıq qızıl tapdılar - 4 milyard dollar...

04.12.2025

İran hakerləri taktika dəyişdi - Kiberhücumlarda yeni dövr

04.12.2025

“iPhone 17” satışları rekord qırır

04.12.2025

Yasamaldakı yaşayış binasında baş verən yanğında zərərçəkən sakinlərə kirayə haqqı veriləcək

04.12.2025

Bu şirkət hər il ən yaxşı əməkdaşlarına pulsuz səyahətlər və lüks avtomobillər hədiyyə edir

04.12.2025

Dünyada dollar milyarderlərinin sayı artıb

04.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...