BAKU Azərbaycan
9.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.7739
  • RUB
    1.7487
  • TRY
    0.0475
  • GBP
    2.1158
64074

"Honda" və "Nissan" 2024-cü ildə qlobal avtomobil satışlarının azalması və bazar paylarının düşməsi fonunda birləşmənin zəruriliyini vurğulayır. Hər iki şirkət Çin markaları ilə daha effektiv rəqabət aparmaq üçün qüvvələrini birləşdirmək məcburiyyətində qala bilər.

Valyuta.az xəbər verir ki, "Honda"nın ötən il satışları 4,6% azalaraq 3,8 milyon ədədə, istehsalı isə 11% enərək 3,7 milyon avtomobilə düşüb. "Nissan"da da vəziyyət fərqli deyil: 12 aylıq dövrdə satışlar 0,8% azalaraq 3,3 milyon, istehsal isə 8,7% geriləyərək 3,1 milyon avtomobilə enib.

Hər iki avtomobil istehsalçısının cümə axşamı açıqladığı illik hesabatlar göstərir ki, "Honda" "Nissan"ı öz strukturu altına daxil edərək daha böyük bazar payına sahib olmaq istəyir. Bu birləşmə, nəzəri olaraq, dünya avtomobil sənayesində yeni bir güc mərkəzi formalaşdıra bilər.

Çinli BYD ilə mübarizə aparmaq çətindir

Hər iki şirkət ayrı-ayrılıqda Çinin avtomobil nəhəngi BYD-nin ötən il satdığı 4,3 milyon avtomobilə rəqabət apara bilmir. Lakin birləşmə baş tutarsa, birlikdə ciddi bir güc formalaşdıra bilərlər.

"Honda" və "Nissan" dekabr ayında hər iki markanı eyni holdinq altında birləşdirməyi planlaşdırdıqlarını açıqlayıb. Əgər "Mitsubishi Motors" da bu birliyə qoşulsa, şirkətlər hər il 8 milyon avtomobil satmaq gücünə sahib olacaq.

Bu, birliyi keçən il 10,8 milyon avtomobil satan "Toyota" və 9 milyon avtomobil satan "Volkswagen" kimi nəhənglərin yanına gətirə bilər.

Lakin bu əməkdaşlıq hələ tam razılaşdırılmış bir müqavilə deyil. "Nissan"ın yaşadığı maliyyə böhranı, "Honda"nı ehtiyatlı olmağa məcbur edir. Şirkətin açıqladığı xərcləri azaltmaq planlarının kifayət edib-etməyəcəyi isə qeyri-müəyyəndir.

"Nissan" ciddi böhranla üzləşib

"Nissan" ABŞ-dakı iki montaj zavodunda növbəli iş sistemini ləğv etmək və kadr ixtisarları ilə saatlıq işçi sayını azaltmaq kimi addımlarla strateji planlarını açıqlayıb. Lakin fabriklərin bağlanmasını açıq şəkildə rədd etməsi, "Honda"nın qərar verməsini çətinləşdirə bilər.

"Nissan" və "Honda" üçün ən kritik bazarlardan biri olan Çində vəziyyət daha da ağırdır:

- "Nissan"ın Çin satışları 12%, istehsalı isə 14% azalıb.
- "Honda"nın istehsalı 35%, satışları isə 30% geriləyib.

Bu rəqəmlər, Çin bazarında yerli markalar və "Tesla" ilə artan rəqabətin "Honda" və "Nissan" üçün ciddi problemlər yaratdığını göstərir.

"Renault" da işə qarışdı

Eyni zamanda "Nissan"ın 36%-lik hissəsinə sahib olan Fransız avtomobil istehsalçısı "Renault" bu həftə Yaponiyaya nümayəndələr göndərərək tərəfdaşlıqla bağlı narahatlıqlarını ifadə edib. "Renault" rəhbərliyi "Nissan"dakı paylarının real dəyərinin tam şəkildə tanınmasını tələb edib.

"Nissan"ın çətin vəziyyətdə olması şirkəti kütləvi ixtisarlara getməyə məcbur edib.

Noyabr ayında açıqlanan zəif maliyyə nəticələri fonunda "Nissan" 9 min işçini ixtisar etməyi və istehsal gücünü 20% azaltmağı planlaşdırdığını açıqlayıb.

ABŞ və Çin bazarlarındakı zəif satışlar səbəbindən "Nissan" 31 martda başa çatacaq maliyyə ili üçün illik mənfəət proqnozunu 70% aşağı salmağa məcbur olub.

Bu çətinliklər fonunda "Honda" və "Nissan"ın birləşməsi artıq qaçılmaz görünür. Bununla belə, tərəflər arasında hələ də həll olunmalı maliyyə və strateji məsələlər qalır. Gələcəkdə "Mitsubishi"nin də bu ittifaqa qoşulması, yeni bir qlobal avtomobil nəhənginin yaranmasına səbəb ola bilər.

Paşa Məmmədli

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

"DanTreyd" MMC inzibati xəta törədib

Bu sahəyə ötən il 2 trilyon dollar investisiya yatırılıb

"Bakı Metropoliteni"nə 299 yeni vaqon alınacaq

"Meta"nın 21% artan gəliri - Hesabat

"Meta"nın 21% artan gəliri - Hesabat

NASA-nın yeni X təyyarəsi tarix yazmağa hazırlaşır

Azərbaycanlı biznesmen qəfil vəfat etdi

"Honda" və "Nissan" güc itirir - Birləşmə qaçılmaz oldu

Dövlət Məşğulluq Agentliyi 1,5 milyona ofis icarəyə götürür

"Zeytun Pharmaceuticals" ticarət qaydalarını pozub

Yapon nəhəngi Amerikada ixtisarlara hazırlaşır

"WhatsApp" istifadəçilərinin nəzərinə: "Bir dəfə baxış" funksiyasında xəta aşkarlandı

"Toyota" ardıcıl beş il ən çox satılan avtomobil markası oldu

Bu yaz ziyarət etməyə dəyər 4 Avropa şəhəri - Orta əsr memarlığı və sakit küçələr

Minatəmizləmə Agentliyi 5 milyon manatlıq müqavilə bağlayır

Mərkəzi Bank “Bertrand” şirkətini nədə ittiham edir?

Avrozonada işsizlik səviyyəsi yüksəlir

"Meta" və "Microsoft" CEO-larından iddialı süni intellekt açıqlamaları

"RRR" Mənzil-Tikinti Kooperativi inzibati xəta törədib

DGK bu şirkəti inzibati məsuliyyətə cəlb etdi

"iPhone" 17 nə vaxt çıxacaq və qiymətlər necə olacaq?

"Shell" IV rüb hesabatını açıqladı

İtaliya-Azərbaycan Universitetində yeni ixtisaslar yaradıldı

Bu ərazilərdən idxala müvəqqəti məhdudiyyət qoyuldu

Azərbaycanda karqo şirkəti ləğv olunur

Azərbaycanda karqo şirkəti ləğv olunur

Rusiya banklarından rekord xalis mənfəət - 1,2 trilyon dividend paylanacaq

Azərbaycanda su təchizatı infrastrukturunun təkmilləşdirilməsinə başlanılacaq

Məcburi köçkünlərlə bağlı 3,6 milyonluq layihə

Şaftalı bağlarının sığortasına başlanıldı

“Binance”ın CEO-su Riçard Tenq: “Kripto sənayesinə daxil olmaq hələ də gec deyil”

“Binance”ın CEO-su Riçard Tenq: “Kripto sənayesinə daxil olmaq hələ də gec deyil”

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin