Brendlərin adları haradan gəlib?

Redaktor

07.12.2025 08:42
112

Brendlərin adları haradan gəlib? - SƏHƏR OXUSU

Qlobal bazarda hər gün milyonlarla insan bu adlarla qarşılaşır: “Google”, “Adidas”, “Sony”, “Starbucks”. Amma çox az adam bilir ki, bu brendlərin hər biri arxasında maraqlı, bəzən təsadüfi, bəzən strateji hekayələr daşıyır.

Valyuta.az xəbər verir ki, brend adı yalnız loqo deyil - şirkətin bazarda necə qəbul ediləcəyini müəyyən edən ilk iqtisadi qərardır. Dünyanın ən tanınmış şirkətlərinin ad seçimi bunun ən yaxşı nümunəsidir.

“Google” adı əslində təsadüfi bir yazı səhvindən yaranıb. Şirkətin qurucuları informasiya bolluğunu ifadə edən “googol” - yəni 1 rəqəminin ardınca 100 sıfır mənasını verən matematik termini seçmək istəyirdilər. Lakin domen qeydiyyatı zamanı söz səhv yazıldı və “Google” forması ortaya çıxdı. Bu “səhv” sonradan dünyanın ən tanınmış texnoloji brendinə çevrildi. Adın yüngüllüyü və yadda qalması şirkətin qlobal miqyasda tanınmasında mühüm rol oynadı.

“Adidas” brendi qurucusu Adolf Dasslerin adından gəlir. O, idman ayaqqabıları istehsal etməyə başladığı dövrdə brendə şəxsi identikliyini vermək istəyirdi. Onun ləqəbi “Adi” və soyadının ilk üç hərfi “Das” birləşdirilərək “Adidas” formalaşdı. Bugünkü qlobal idman bazarında bu ad həm ailə kimliyini, həm də məhsulun idmançılar üçün hazırlanmış olmasını simvolizə edir. İqtisadi baxımdan isə brend adı sadə tələffüzü və güclü kimliyi ilə şirkətə böyük üstünlük verib.

“Sony” adının seçilməsi isə daha fərqli yanaşmaya əsaslanır. Şirkət qurucuları latınca “sonus” - səs və “sonny” - gənc uşaq ifadələrindən ilham almışdılar. Məqsəd həm səs texnologiyasını vurğulamaq, həm də brendi yenilikçi və gənc ruhlu göstərmək idi. Maraqlıdır ki, adın qısa və beynəlxalq tələffüzə uyğun olması Sony-nin Asiyadan çıxıb dünya bazarına inteqrasiya etməsini asanlaşdırdı. Bu, brendin qlobal strategiyasında ən uğurlu elementlərdən biri sayılır.

“Starbucks” isə tam başqa təsir sahəsinə qoşulur. Şirkətin qurucuları Herman Melvilin məşhur “Moby Dick” romanındakı “Starbuck” adlı xarakterdən ilham almışdı. Onlar istəyirdilər ki, brend adında dənizçilik ruhu, uzaq səfərlər və kəşf hissi olsun - çünki qəhvə də dünyaya dənizçilər vasitəsilə yayılmışdı. Bundan başqa, “St” ilə başlayan sözlərin marketinqdə daha güclü yadda qaldığı fikri də adı seçərkən diqqətə alınmışdı. Nəticədə “Starbucks” qəhvə mədəniyyətinin qlobal simvoluna çevrildi.

Bu hekayələrin ortaq cəhəti odur ki, brend adı sadəcə seçim deyil - strateji sərmayədir. Yadda qalan ad həm bazar rəqabətində üstünlük yaradır, həm də şirkətin kimliyini bir cümlə ilə izah edir. Bir sözün tələffüzü, mənası, emosional təsiri və qlobal istifadəyə uyğunluğu brend dəyərinin formalaşmasında həlledici rol oynayır.

Bu gün dünyanın ən böyük şirkətləri adlarını təkcə loqo kimi deyil, iqtisadi güc elementi kimi idarə edir. Brend hekayələri göstərir ki, doğru seçilmiş bir ad şirkətin taleyini dəyişdirə bilər.

Mayya Hüseynova 

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər

Ən gənc milyarder uğurun sirrini açıqladı

07.12.2025

"Evi bir neçə nəfərə satıblar" - Bünövrədən mənzil almaq ağıllı seçimdir, yoxsa risk? - VİDEO

07.12.2025

Brendlərin adları haradan gəlib? - SƏHƏR OXUSU

07.12.2025

Bu rayonlarda insanlar daha çox sosial yardım alır - SİYAHI

06.12.2025

Binalarda təhlükə: Yanğın çıxışları niyə bağlıdır? - VİDEO

06.12.2025

Kibertəhlükəsizlik startapı 130 milyon dollar investisiya alıb

06.12.2025

İlham Əliyev Birləşmiş Ərəb Əmirliklərinin bir sıra şirkətlərinin rəhbərlərini qəbul edib - YENİLƏNİB

06.12.2025

Azərbaycanda icra başçısının müavini 20 ildən sonra öz ərizəsi ilə İŞDƏN ÇIXDI

06.12.2025

"Azərbaycan Dəmir Yolları" ixracdan nə qədər qazanıb? - Son 5 il

06.12.2025

Mərkəzi Banka yeni səlahiyyət verildi

06.12.2025

Azərbaycan manatını nə gözləyir?

06.12.2025

Onlar Azərbaycanda sağlamlıqlarına 13 milyon xərclədilər

06.12.2025
Bu şirkət tenderlərdə “zerkalnı” məbləğlər udur

Bu şirkət tenderlərdə “zerkalnı” məbləğlər udur - SİYAHI

06.12.2025

Sabahın hava proqnozu

06.12.2025

Azərbaycan nefti ucuzlaşıb

06.12.2025

Restoranlarda müştəriləri soymağın yeni üsulu: İstədikləri qədər haqq tələb edirlər

06.12.2025

Çilidən 7, Böyük Britanyadan 40 manata gətirilib

06.12.2025

Bu ərazidə ticarət mərkəzi tikiləcək

06.12.2025

Pambıq mahlıcının ixracı azalıb

06.12.2025

Qadınlara satış etmək kişilərə satışdan daha fərqlidir - SƏHƏR OXUSU

06.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...