BAKU Azərbaycan
28.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.94
  • RUB
    2.1438
  • TRY
    0.0432
  • GBP
    2.3031
35739

Korporativ sosial məsuliyyət (KSM) şirkət və quruluşların cəmiyyətə qarşı olan məsuliyyətlərinin məcmusudur. Yəni müəssisələr qazanclarının müəyyən hissəsini cəmiyyət üçün xərcləməlidirlər. Bu hissə nə qədər olmalıdır? Şirkətlər hansı istiqamətlərə fokuslanmalıdırlar? Valyuta.az-ın bu kimi suallarını Avropa Vençur Filantropik Assosiasiyasının (EVPA) korporativ proqram meneceri, belçikalı mütəxəssis Nikolas Malmendier cavablandırdı.

- Yeni qurulan bir şirkət götürək. O şirkətin korporativ sosial məsuliyyəti nə zamandan başlayır?

- Konkret cavabı çox çətindir. Təcrübədə yazılmamış qanun var ki, şirkətlər vergiləri çıxdıqdan sonra gəlirlərinin 1 faizini sosial problemlərin həllinə yönəltməlidirlər. Ekoloji, işsizlik, gender və s. problemlər ola bilər. Şirkətiniz yenidirsə, kiçik biznesdirsə, siz özünüzü sosial məsuliyyət çərçivəsində nələrsə etməyə məcbur etməməlisiniz. Çünki siz özünüzü də ayaqda saxlamalısınız, gəlirliliyiniz olmalıdır. Maddi olmaya bilər, amma qeyri-maddi resurslarla da sosial məsuliyyətinizi göstərə bilərsiniz. Təlimlər, konsultasiyalar və s. etmək olar.

- Şirkət gəlirinin 1 faizini ehtiyac olan istənilən istiqamətə ayıra bilər, yoxsa KSM çərçivəsində tutduğu bir yol olmalıdır?

- Təcrübədə görmüşük ki, dövriyyəsi böyük olan təşkilatlar müxtəlif istiqamətlərə fokuslanırlar. Konkret bir istiqamətə fokuslanmalıdır deyə bir şey yoxdur. Misal olaraq Avropanın ən böyük proqramlaşdırma şirkəti olan SAP-ni qeyd etmək istərdim. Onların nümunəsində bir korporativ sosial məsuliyyət istiqaməsində fərqli fəaliyyətləri görə bilərik. Məsələn, onlar insanların rəqəmsal bacarıqlarının təkmilləşməsi istiqamətini seçiblər. Bununla həm insanların günün tələbi olan rəqəmsal yöndə bacarıqlarını artırır, həm də onların işlə təminat edilməsinə dəstək göstərmiş olurlar. Eyni zamanda SAP müxtəlif təşkilatlarla əməkdaşlıq edir. Kimlər ki həssas qrupdan olan şəxslərlə birbaşa işləyirlər. Burada da SAP məşğulluğu dəstəkləmiş olur.

- Korporativ sosial məsuliyyət istiqaməti necə seçilməlidir?

- Çünki, Birləşmiş Millətlər Təşkilatının (BMT) 17 Dayanıqlı İnkişaf Məqsədi hər kəs üçün vacib mövzudur və hamı bu mövzuda öz dəstəyini göstərməyə cəhd edir. Ümumilikdə, şirkət ölkədə dəstəyə ehtiyacı olan istənilən sahədə korporativ sosial məsuliyyətini həyata keçirə bilər.

- Şirkətlər KSM istiqamətində gördükləri işləri mediada paylaşdıqlarında, “Özünü reklam edir” kimi yanaşma da olur. Şirkətlər KSM-lərini reklam etməlidirlər?

- Təşkilatdan asılıdır. Elan edən təşkilat da var, etməyən də. Etməyənlərdə də situasiya başa düşüləndir. Təsəvvür edək ki, təşkilatın əsas fəaliyyət istiqaməti insanlar tərəfindən o qədər də yaxşı qarşılanmır. Məsələn, tütün şirkətləri. Onların korporativ sosial məsuliyyətləri var, bu istiqamətdə işlər görülür, amma bunu elan etmək istəmirlər. Bu, onlar tərəfindən başa düşüləndir. Bilirlər ki, elan etsələr, insanlar tərəfindən yaxşı qarşılanmayacaq, onlara qarşı yarğılar olacaq ki, siz tütün təşkilatısınız, insanların sağlamlığına zərər vurursunuz, amma bunu gözardı etmək, özünüzü yaxşı göstərmək üçün müəyyən məbləği də sosial yönə ayırıb nələrsə edirsiniz. O hallarda şirkət KSM-ni reklam etməyə də bilər. Belə bir məsələ yoxdursa, şirkətlər KSM-lərini reklam etsələr yaxşıdır. Şəffaflıqdan danışırıqsa, şirkət konkret rəqəmlərlə göstərir ki, bu layihələrə bu qədər maliyyə ayırmışıq, məsuliyyətimizi yerinə yetiririk.

- Korporativ məsuliyyətlilik şirkətin yanaşmalarında da hiss olunmalıdır?

- Şirkət təkcə maliyyə ayırmamaqla kifayətlənməməlidir. Korporativ sosial məsuliyyətlilik bütün şirkət boyu hiss olunmalıdır. Əgər şirkət KSM üçün maliyyə ayırırsa, amma fəaliyyətində o istiqamətdə həssaslıq müşahidə edilmirsə, insanlar tərəfindən yaxşı qarşılanmayacaq. Bu zaman KSM-in nəticəsi yaxşı olmaz. Mən bütün diqqəti KSM-ə ayırmağın da tərəfdarı deyiləm. Əgər KSM-ə, haqqınızda insanların yaxşı düşünməsinə fokuslansanız, bu zaman digər istiqamətdə axsamalar ola bilər. Məsələn, işçiləriniz diqqətsiz qala bilər və etiraz etməyə başlayarlar. Ona görə hər zaman balansı qorumaq lazımdır.

- Şirkətin korporativ sosial məsuliyyətli olması onun satışlarına necə təsir edir?

- Biz brendinqdən, marketinqdən danışırıqsa, KSM satışlara ciddi təsir göstərir. Güclü KSM-in olması təkcə satışlara yox, bir çox işlərə təsir edir. Həmçinin, şirkətinizin əlaqələrinin güclənməsində rolu böyükdür. Siz rahat şəkildə partnyorlar tapa bilirsiniz. Avropa təcrübəsində isə belədir ki, KSM-in necə olması şirkətlərin investisiya cəlbinə təsir edə bilir. Təşkilat investorun yanına gedəndə, investor görməlidir ki, bu şirkətin hansı dəyərləri var, korporativ sosial məsuliyyət istiqamətində nə kimi işlər görürlər və s. Avropada investorlar yatırım edərkən təşkilatın korporativ sosial məsuliyyətinə fikir verirlər.

Aygün Asimqızı

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Bu serialdan sonra Türkiyəyə daha çox turist gələcək

“Atabank”ın əmlakı hərraca çıxarılır

İyulun 1-də bu şəxslər əsgərliyə aparılacaq - SİYAHI

Sabah 36 dərəcə isti olacaq

Alimpaşa Məmmədovun 11 milyonluq əmlakları ilə bağlı qərar verildi

Ağdamda velosiped istehsal ediləcək

"Apple"dan gizli yenilik: Cihaz yaxın aylarda satışa çıxarılacaq

İsa Həbibbəylinin aylıq maaşı nə qədərdir?

5 ildə kafe restoran xərcimiz 550 milyon manat artıb - Hazırkı rəqəmlər

İrandan 59 qəpiyə aldığımız məhsulu Səudiyyə Ərəbistanına 48 manata satmışıq

İrandan 59 qəpiyə aldığımız məhsulu Səudiyyə Ərəbistanına 48 manata satmışıq

Sənədsiz evlər üçün "əmlak amnistiyası" tətbiq olunacaq? - VİDEO

2026-cı ildə keçiriləcək “Formula-1” üzrə Azərbaycan Qran-prisinin vaxtı açıqlandı

Əsgərlikdən yeni gəldi, dekan müavini təyin edildi

Qızıl qiymətinə gilas - Yay meyvələri niyə bu qədər bahadır?

Dünən bank kartlarından oğurluq edilməyib

Direktorsuz məktəblərdə attestatları kimlər imzalayır? - RƏSMİ

Müavinət və təqaüdlər bu tarixdə artırılacaq

Bu imtahanda iştirak etmək üçün qeydiyyat başa çatır

Artıq “Gənclik Mall”un qabağında taksiyə minib-düşə biləcəyik

Gələn aydan bu ödənişlərdə ƏDV-nin yarısı geri qaytarılacaq

"Google" şəxsi nömrələri ifşa edən boşluğu bağladı

Niyə varlılar pulu daha ehtiyatla xərcləyirlər?

Azərbaycan neftinin qiyməti 71 dollara yaxınlaşıb

“Azərbaycanda marka yaratmağa ən böyük əngəl Sədərəkdir” - 17 illik Azərbaycan təcrübəli Burak Kölemen

“Azərbaycanda marka yaratmağa ən böyük əngəl Sədərəkdir” - 17 illik Azərbaycan təcrübəli Burak Kölemen

"OpenAI" illik gəlirini 10 milyard dollara çatdırdı

Gündəlik 400-500 manat dövriyyəsi olan obyekt satışa çıxarılıb - QİYMƏT

Türk lirəsi bahalaşdı

"Bitcoin" 110 min dollara yaxınlaşır - Altcoinlər dəyərlənir

Biznesini Rusiyada dayandırdı, amma hazırda 48 ölkədə fəaliyyət göstərir - SƏHƏR OXUSU

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin