Redaktor
Ən pis brendlərdən biri: Bu yapon avtomobilindən uzaq durun!
“Toyota” və “Honda” kimi yapon avtomobil brendləri mütəmadi olaraq satış reytinqlərinə liderlik edir və kifayət qədər məmnun müştəri bazasına sahibdir. “Subaru” və “Mazda” da öz kimliyini formalaşdırmaq və sadiq alıcı kütləsi yaratmaq məsələsində uğurlu olub. Lakin ayaqda çətinliklə dayanan bir brend də var.
Valyuta.az xəbər verir ki, bu barədə "Slash Gear" yazır.
Söhbət “Mitsubishi”dən gedir. Bu marka qalmaqallar, zəifləmiş reputasiya, aşağı təkrar satış dəyəri və maraqlı təkliflərin çatışmazlığından əziyyət çəkməyə davam edir.
Ekspertlərin sözlərinə görə, beynəlxalq səviyyədə “Mitsubishi” uzun müddət “Pajero” kimi SUV modellərinə və “Colt Galant” kimi rallidəki uğurlarına əsaslanan yüksək texnoloji və etibarlı avtomobil istehsalçısı kimi tanınıb.
“Amma hər nə qədər "Mitsubishi" avtomobil həvəskarlarının diqqətini çəkməyə davam etsə də, brend maliyyə çətinlikləri ilə üzləşməyə başladı. 2000-ci illərin əvvəlində şirkət nə resurslara, nə məhsul xəttinə, nə də reputasiyaya sahib idi ki, "Toyota" və ya "Honda" ilə rəqabət aparsın. Buna görə də "Mitsubishi" aşağı kredit reytinqi olan müştərilərə yönəlmiş aqressiv proqram həyata keçirməyə başladı. İlkin ödənişsiz maliyyələşdirmə və ödənişlərin təxirə salınması kimi təkliflər brendə gözlənilən uğuru gətirmədi, əksinə, uzunmüddətli perspektivdə şirkətin və dilerlərinin reputasiyasını daha da zəiflətdi”, deyə materialda izah olunur.
“Slash Gear” qeyd edir ki, “Mitsubishi Motors” yəqin ki, heç vaxt “Toyota” kimi nəhəng və sabit avtomobil istehsalçısı olmağa namizəd olmayıb.
Şirkət fəaliyyət sahəsini həddən artıq genişləndirməyə çalışsa da, “Subaru”nun tam ötürücülü krossoverlərdə tapdığı kimi uğurlu bir həll tapa bilmədi.
Bundan başqa, şirkət 2009-cu ildə satışa çıxarılan, kiçik və qeyri-adi görünüşlü elektrik avtomobili “Mitsubishi i-MiEV”i yaradıb. Model cüzi həcmdə satılıb.
“Bu avtomobil müasir elektromobil standartlarına görə zarafat kimi görünsə də, müəyyən mənada öz dövrünü qabaqlamışdı. Amma yenə də “Mitsubishi” elektromobil sahəsindəki bu erkən üstünlüyündən istifadə edərək, beş-on il sonra bazarda rəqabət edə biləcək modellər yarada bilmədi. Bu da brend tarixində qaçırılmış imkanlardan biri oldu”, deyə məqalədə əlavə edilir.
Vəziyyəti daha da ağırlaşdıran isə 2000-ci və 2010-cu illərdə baş verən qalmaqallar idi: təhlükəsizlik qüsurlarının gizlədilməsi və daha sonra yanacaq sərfiyyatı üzrə test nəticələrinin saxtalaşdırılması.
“Bu, "Mitsubishi"nin imicini həm ölkə daxilində, həm də beynəlxalq səviyyədə daha da pisləşdirdi. İndiki vəziyyətdən danışarkən "Nissan"ı qeyd etməmək də mümkün deyil. "Nissan" 2016-cı ildə "Mitsubishi"nin nəzarət paketini alsa da, hər iki brend üçün vəziyyət yalnız daha da çətinləşdi”, deyə “Slash Gear” yazır.
Almadan sonra “Nissan” öz problemləri ilə üzləşdi və bunlar hələ də davam edir. Xüsusilə şirkətin keçmiş baş direktorunun həbsilə nəticələnən böyük korrupsiya qalmaqalı geniş rezonans doğurmuşdu.
Ekspertlər bildirir ki, müasir “Mitsubishi” avtomobilləri çox pis olmasa da, onları “Subaru” və “Mazda” kimi rəqiblərlə müqayisə etdikdə, brend “ən pis”lərdən biri sayılır. Çünki şirkət həm faktiki tənəzzül, həm də ictimaiyyətin gözündə imic itkisi ilə üzləşib.
Paşa Məmmədli