"Hyundai"-nin marka dəyəri 23 milyard dollara yüksəldi
"Hyundai" marka dəyərini son 5 ildə 63% artıraraq 23 milyard dollara çatdırıb.
Valyuta.Az-ın verdiyi xəbərə görə, bu barədə şirkətin qlobal ofisindən yayılan açıqlama deyilir.
"Hyundai Motor Company" marka dəyərinin 23 milyard dollara çatdığını və 2024-cü ildə Interbrand-in "Ən Yaxşı Qlobal Markalar” arasında yer aldığını açıqlayıb. "Hyundai" bu atılımla qlobal olaraq dünyanın ən dəyərli markalarından biri olaraq 30-cu sıraya yüksəlib. Hər il marka gücünü və sıralamasını artıran "Hyundai", son beş ildə marka dəyərində 63% artım nümayiş etdirib.
"Hyundai"-nin marka dəyərinin artmasına təsir edən əsas amillərdən biri IONIQ model seriyası olub.
"Hyundai" strateji təşəbbüsləri ilə də marka təsirini genişləndirib. "Hyundai Motor Group İnovasiya Mərkəzi Singapur"un (HMGICS) tamamlanmasının ardından, "Hyundai Motor Group Metaplant America" (HMGMA), Ulsandakı elektrikli nəqliyyat vasitələri fabriki və Səudiyyə Ərəbistanındakı yeni zavod ilə gələcəyin mobilliyinə əhəmiyyətli investisiyalar edib və qlobal gücünü təmin etməyə davam edir.
Qlobal bir marka məsləhət şirkəti olan "Interbrand", hər il böyük şirkətləri analiz edərək sıralayır. Bu araşdırmalardakı sıralamalar üç faktora əsaslanır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay