BAKU Azərbaycan
19.03°C
  • 1 ABŞ dolları
    1.7
  • 1 Avro
    1.8397
  • 1 Rusiya rublu
    0.0186
  • 1 Türkiyə lirəsi
    0.0526
  • 1 İngiltərə funt sterlinqi
    2.1407
38723

Sosial media günümüzün rəqəmsal dünyasında artan əhəmiyyətə malikdir və insanların gündəlik həyatında mühüm yer tutur.

Ona görə də, sosial media reklamı günü-gündən daha çox əhəmiyyət kəsb edir. Müəssisələr məhsul və xidmətlərini hədəf auditoriyasına daha effektiv şəkildə tanıtmaq üçün sosial media reklamlarına müraciət edirlər. Bununla belə, sosial media reklamı ənənəvi reklamdan daha çevik, ölçülə bilən və qənaətcildir. Marketoloqlar müxtəlif sosial media platformalarından istifadə edərək hədəf auditoriyaları ilə qarşılıqlı əlaqəni artırmağı hədəfləyirlər.

Sosial media reklamlarının növləri hansılardır?

“Facebook” reklamları: “Facebook” səhifələrində və ya yazılarında görünən reklamlardır. Bu reklamlar auditoriyanızın demoqrafik göstəricilərinə, maraqlarına və davranışlarına əsaslanaraq hədəflənir. Vizual reklamlar, video reklamlar, karusel reklamlar və dinamik reklamlar kimi müxtəlif formatlar var.

“Instagram” reklamları: “Instagram”da nümayiş etdirilən reklamlardır. Vizual reklamlar, video reklamlar, karusel reklamları və Instagram hekayələri kimi müxtəlif reklam formatlarına malikdir.

“X” reklamları: Tvit və ya hesabda görünən reklamlardır. Təqdim olunan tvitlər, hesab təşviqi reklamları, trend reklamları və tətbiq quraşdırma reklamları kimi müxtəlif formatlarda gəlir.

Sosial media reklamlarının üstünlükləri nələrdir?

Sosial media reklamları ənənəvi reklamlara nisbətən bir çox üstünlüklərə malikdir. Bu üstünlüklər bunlardır:

Hədəf yönümlü: Sosial media reklamları birbaşa auditoriyanızı hədəfə almağa imkan verir.

Ekonomik: Sosial media reklamları ənənəvi reklamdan daha sərfəlidir. Bu, reklam büdcənizdən daha səmərəli istifadə etməyə kömək edir.

Ölçülə bilən: Sosial media reklamları reklam kampaniyanızın uğurunu ölçmək üçün müxtəlif ölçülər təklif edir. Bu yolla siz reklam kampaniyanızın performansını təhlil edə və gələcək kampaniyalarınız üçün daha yaxşı qərarlar verə bilərsiniz.

Çevik: Sosial media reklamları məzmunu və formatı tez dəyişməyə imkan verir. Bu yolla kampaniyanızın daha yaxşı performans göstərməsi üçün lazımi düzəlişlər edə bilərsiniz.

Böyük auditoriyaya çatmaq: Sosial media reklamları böyük auditoriyaya çatmağa imkan verir. Bu yolla məhsul və ya xidmətlərinizi daha geniş auditoriyaya təqdim edə bilərsiniz.

Müəssisələrin sosial media reklamını uğurla həyata keçirməsi üçün bizneslərin hədəf auditoriyaları ilə qarşılıqlı əlaqəni artırmaq üçün strategiyalar hazırlaması vacibdir. Bu strategiyalar brend şüurunun artırılması, müştəri sədaqətinin gücləndirilməsi və satışların artırılması kimi məqsədlərə çatmaqda mühüm rol oynayır.

Nuray

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

İri market şəbəkələri kiçik sahibkarlarla niyə işləmir? – Ekspert səbəbləri açıqlayır

Rusiyanın dondurulmuş aktivlərinin müsadirəsi ilə bağlı ABŞ-ın mövqeyi açıqlandı

Peşə Təhsil Mərkəzində İngiltərə təcrübəsindən istifadə ediləcək

Cəlal Orucov: “Nağd puldan etibarlı heç nə yoxdur”

Bakıda tur şirkətinin rəhbəri 202 nəfərə yarım milyon manata yaxın zərər vurub

Bakıda tur şirkətinin rəhbəri 202 nəfərə yarım milyon manata yaxın zərər vurub

Bu il Azərbaycanda sahibkarlara verilən güzəştli kreditlərin həcmi açıqlanıb

Aprel ayında qlobal neft hasilatı kəskin azalıb

“Zabux” KSES-də il ərzində 8-9 milyon kilovat/saat "yaşıl enerji" istehsal ediləcək

Azərbaycanda rəqəmsal ödənişlərdə fırıldaqçılığın qarşını almaq üçün yeni fəaliyyət planı hazırlanacaq

Məcburi köçkünlərə verilən "çörəkpulu" kəsilir? - Rəsmi açıqlama

Agentlik direktoru: Rus bölməsi üzrə sinif sayı artırıla bilər

Bakıda 17-ci Azərbaycan Beynəlxalq Kənd Təsərrüfatı sərgisi keçirilir

Azərbaycan Mərkəzi Bankında təyinat olub

Çin – Azərbaycan investisiya və ticarət əməkdaşlığına dair tədbir keçirilib

Nazirlikdə yeni təyinat

Xidmət sektorunda fəaliyyət göstərən şəxslər hansı vergiləri ödəməlidirlər?

Ləğv prosesində olan “Günaybank” ASC-nin qorunan əmanətçilərinin diqqətinə

2024-cü ildə kim daha çox işləyir? – 10 ölkə üzrə orta iş saatları

Xaricdən şokalad alışı artıb – Qiyməti nə qədər bahalaşıb?

Bəzi banklarda kreditlərin həcmi kəskin azalıb - SİYAHI

Bu il Azərbaycanda pərakəndə ticarət dövriyyəsi 3 %-dən çox artıb

Bu il Azərbaycanda pərakəndə ticarət dövriyyəsi 3 %-dən çox artıb

Sabah yağış yağacaq, dolu düşəcək

Maaşının çoxunu geyimə xərcləyənlər - Necə səhv edirlər?

Ən çox mikro sahibkarlıq subyektləri hansı bölgədə fəaliyyət göstərir? – Rəqəmlər

AYİB Azərbaycanın iqtisadi artım proqnozunu yüksəldib

Apreldə 3,4 mindən çox şəxsə pensiya təyinatı aparılıb

Mayın 20-də lisey və gimnaziyalara ərizə qəbulu başlayacaq

“Mütəmadi olaraq işçilər psixoloji diaqnostikadan keçməlidir” – Bu, şirkətlər üçün niyə lazımdır?

Yenidən qurulan Xankəndi-Şuşa-Laçın yolu mövcud yoldan 9.2 km qısa olacaq

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin