BAKU Azərbaycan
14.03°C
  • 1 ABŞ dolları
    1.7
  • 1 Avro
    1.8497
  • 1 Rusiya rublu
    0.0187
  • 1 Türkiyə lirəsi
    0.0527
  • 1 İngiltərə funt sterlinqi
    2.1603
47414

Marketoloq Şahpur İbrahimov Valyuta.az üçün yazır...

B2B sahəsində marketinq, B2C yanaşması ilə fərqlənir.

Çünki B2B-nin məqsədi istehlakçı ilə iş deyil, digər şirkətlə uzunmüddətli münasibətin və daimi əməkdaşlığın qurulmasıdır.

B2B sahəsinin də seçim faktoru 2 amildən ibarətdir. Xidmət və yaxud məhsul təklif edən şirkət digər biznesin nəticələrini optimallaşdırmalıdır. Yəni, xərclərinə qənaət etməli, yaxud gəlirləri artırmalıdır.

Məsələn, reklam agentlikləri müştərilərin satış həcmlərini artırır, İT  şirkətləri isə prosesləri optimallaşdıraraq xərclərə qənaət etməyə, riskləri azaltmağa kömək edir. 

Bu səbəbdən, B2B sahəsində rəqəmsal marketinq strategiyasının yaradılmasında hər iki amili nəzərə almaq vacibdir.

B2B internet marketinqdə əsas elementlərdən biri məzmun marketinqidir. Buna “kontent marketinq” də deyirlər. Məzmunun əsas məqsədi öz şirkətinin ekspertliyini və bacarıqlarını sübut etməkdir.

- Görülən işlər və nəticələr göstərilməlidir.

- Rəylər, sertifikatlar haqqında məlumat verilməlidir.

- KİV (kütləvi informasiya vasitələri) PR məqalələr dərc etməlidir.

- Məlumatlandırma formatında, yəni seminarların, vebinarların təşkil olunması mütləqdir.

Sosial şəbəkələr B2B-nin internet marketinqdə mühüm rol oynayır. Məsələn, “Linkedin” kimi platformalar biznes auditoriyasına yönəlmiş ideal şəbəkədir. 

Lakin, bəzi B2B bizneslərin, biznes sahələrinin hədəf auditoriyası “Linkedin”də ya çox azdır, ya da ümumiyyətlə yoxdur. 

Bu səbəbdən B2B sahəsində rəqəmsal marketinq üçün effektiv platformaların seçilməsi mühümdür. Bütün sosial şəbəkələrdə fəaliyyət göstərmək vacib deyil. 

Ən uyğun olanlarda, yəni potensial müştərilərin mövcud olduğu sosial şəbəkələrdə kontekt yaratmaq daha məqsədəuyğun dur.

SEO həmçinin B2B internet marketinqinin ayrılmaz hissəsidir.

Saytın axtarış sistemləri üçün optimallaşdırılması biznesə yeni müştərilər gətirə bilər.

Əsas daim marketinq fəaliyyətini analiz etmək və nəticələrini izləmək lazımdır.

Reklam kampaniyalarının nəticələrini, saytda insanların davranışlarını, sosial şəbəkələrdən gələn sorğuları və s. Bütün məlumatlar sistematik analiz olunmalıdır.

Məhz bu kompleks yanaşma B2B bizneslər üçün nəticə verə bilər. 
 

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

"Yandex" kuryerləri əvəzləyəcək robotlar hazırlayır

FT: ABŞ G7 ölkələrini Kiyevə Rusiya aktivlərindən təminatla kredit verməyə inandırır

Çjou Şijun: Qərb proteksionizmi bərpa olunan enerjiyə zərbə vuracaq

"Danone" Rusiyadakı aktivlərinin satışını başa çatdırdı

Çin üç Amerika şirkətinə qarşı sanksiya tətbiq etdi

"Apple" "iPhone 16"nın istehsalına nə vaxt başlayacaq?

Aviaqəzalarda həlak olan dövlət başçıları - SİYAHI

Politico: Britaniya Rusiyaya qarşı sanksiyaların icrasına nəzarəti təmin edə bilmir

Mərkəzi Bank "Azerfloat"ı cərimələdi

ABŞ-ın nüvə reaktorları bağlana bilər

“AAAF İnşaat”la “AAAF Park Xırdalan” arasında nə baş verib?

Çin aprel ayında rekord həcmdə investisiya axını ilə üzləşib

"Windows"un bəzi versiyaları internetə qoşulduqdan sonra avtomatik olaraq viruslara yoluxur

"Maqro Construction"a protokol tərtib olundu

“Bakı Abadlıq Xidməti”nə qarşı əmlak tələbi

"Apple" Çin bazarını fəlakətli sürətlə itirməkdə davam edir

1 milyon manata yaxın mayası olan şirkət bağlandı

Bakı Dövlət Sirki cərimələndi

Azərbaycanda tədavülə yenilənmiş metal pul nişanları BURAXILDI

Yeni rektor kimdir?

Qeyri-sabit hava neçə gün davam edəcək?

Qarabağ Universitetinə rektor təyin edilib

Qarabağ Universitetinə rektor təyin edilib

“Xaliq Faiqoğlu” hansı qaydaları pozub? – Şirkətə qarşı ittiham

Müştərilərin ən çox narazı olduğu banklar - “Yelo Bank” və “AFB Bank” ilk dəfə qırmızı zonada

Kirayə üsulu ilə satışa çıxarılan mənzillər üçün şərtlər – Minimum 3, maksimum 25 il...

Qəzalı çoxmərtəbəli binaların söküntüsü niyə gecikir?

"Çudo Peçka"nın dövlətə 157 min manat vergi borcu var

Bu küçədə hərəkət məhdudlaşdırılacaq

Azərbaycan nümayəndə heyəti FAO-nun Avropa Regional Konfransının 34-cü sessiyasında iştirak edib

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin