BAKU Azərbaycan
13.03°C
  • 1 ABŞ dolları
    1.7
  • 1 Avro
    1.8297
  • 1 Rusiya rublu
    0.0185
  • 1 Türkiyə lirəsi
    0.0526
  • 1 İngiltərə funt sterlinqi
    2.1326
12825

Bakıda "1 manatlıq" taksilər adlandırılan avtomobillərin qarşısını almaq üçün müəyyən tədbirlərin görülməsi nəzərdə tutulub. Məsələ ilə bağlı müəyyən istiqamətlərdə hərəkət edən nəqliyyat vasitələrinin hərəkətini normallaşdırmaq planlaşdırılır.

Valyuta.az Baku.ws-ə istinadən xəbər verir ki, "1 manatlıq" taksilərə qarşı görüləcək tədbirlər 3 qrup insanı əhatə edəcək.

Belə ki, bu taksilərin xidmətindən istifadə edən şəxslər heç də "1 manatlıq" taksilərin şəhərdən yığışdırılmasını istəmir. Çünki vətəndaşlar bu taksilər vasitəsilə istədikləri məkana vaxtında və rahat şəkildə yetişirlər. Digər tərəfdən bu taksilərin sürücüləri də mümkün tədbirlərlə bağlı narahatlıqlarını ifadə edirlər. Onlar da gündəlik qazanc yerlərini itirməkdən qorxdurlar. Üçüncü tərəf isə "1 manatlıq" taksilərin yaratdığı tıxaclardan əziyyət çəkən digər sürücülərdir. Onlar da taksilərin yollarda ikinci və üçüncü zolaqda dayanmaqla böyük tıxaclar yaratmasındn əziyyət çəkirlər.

Mövcud problemin həlli cəmiyyətdə geniş müzakirə olunur. Hər üç tərəfi razı salacaq həll yolu isə böyük maraqla gözlənilir. 

Məsələ ilə bağlı yol hərəkəti üzrə ekspert, hüquqşünas Ərşad Hüseynova müraciət etdik. O, BAKU.WS-ə bildirdi ki, əslində bu problem ictimai nəqliyyatın fəaliyyəti yetərli olmadığı üçün yaranır:

"Üç qrupa daxil olan şəxslərdən birincisi evə, işə və digər yerlərə rahat getmək istəyənlərdir. Bu insanların tələbini qarşılayan ictimai nəqliyyat olmalıdır. Tələblərə uyğun səliqəli, qanuni və təhlükəsiz ictimai nəqliyyat olmalıdır. Bu nəqliyyat olmadığına görə, insanlar alternativ yollara, taksilərə üz tuturlar”.

Hüquqşünas hesab edir ki, şəhərdə fəaliyyət göstərən bu taksilərə bir manatlıq taksilər adının verilməsi düzgün deyil: 

“Taksilərə bu ad verilməklə sanki onlara bir status verilir. Psixoloji olaraq beyinə yeridilir ki, bu şəxslər nə istəsələr, edə bilərlər. Bunun qarşısını almaq lazımdır. Fikrimcə, sərnişin axınını qarşılamaq üçün ictimai nəqliyyat təşkil olunmalıdır. Avtobus marşrutları elə qurulmalıdır ki, hər şeyi əhatə etsin. Misal üçün Pirallahı qəsəbəsindən Koroğlu metosunun qarşısına gələn çoxlu sayda insan var. Onlar yol boyu heç yerdə dayanmadan Koroğlu istiqamətinə və əksinə hərəkət edirlər. Bunu təşkil etmək üçün ekspress marşrut təşkil etmək olar”.

Onun sözlərinə görə, Sovet dövründə də oxşar marşrutlar var idi və kiçik tutumlu avtobuslar fəaliyyət göstərirdi: 

“10-15 nəfərlik sərnişinləri daşımaq mümkündür. Bunun üçün hərəkət sxemi, növbəlilik və peşəkar sürcülər əsas şərtlərdəndir. Əgər bu ekspress marşrutlar təşkil olunarsa, manalıq taksilərdən istifadə edənlərin bir hissəsi artıq azalacaq. Manatlıq taksi sürücüləri işsiz qalmaması üçün onlar sürücü kimi marşrut xəttlərinə işə götürmək mümkündür. Həmin şəxslərə müəyyən təlimlər keçməklə ekspress xətlərdəki fəaliyyətini təşkil etmək olar".

Ekspert əlavə etdi ki, sərnişin axınını qarşılamaq məqsədilə müxtəlif variantlarda istimai nəqliyyat olmalıdır: 

"Nə qədər ki, ictimai nəqliyyat olmayacaq, insanlar alternativ vasitələrə üz tutuacaqlar. Belə olan təqdirdə manatlıq taksi xidmətləri ortaya çıxır.

Lakin ümumilikdə taksi xidməti həmişə olacaq. Çünki taksi qapıdan qapıya prinsipi ilə işləyir. Bəzi şəxslər dayanacağa getmək istəmir, işi təcili olur. Fərdi qaydada getmək istəyənlər də olur. Bu məsələdə taksi xidmətini nizama salmaq lazımdır. Taksi standartları tədricən tətbiq olunmalıdır. Sürücülər peşəkar olmalıdır, avtomobillər təbələrə cavab verməlidir. Digər tərəfdən taksi sürücülərinin yol hərəkət qaydalarına iayət etməsinə nəzarət edilməlidir. Heç bir himayəçilik, qayda pozuntularına göz yummaq olmamalıdır".

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

ChatGPT "insanlıq testində" tələbələrlə “yarışdı” – Kim daha uğurlu oldu?

Qlobal iqtisadiyyat üçün əsas risklər açıqlandı

"Sahil-A" MTK məhkəmə qarşısında

Avstraliya şirkəti müştəriləri aldatdığına görə 66 milyon cərimə ödəyəcək

Nazirlik 636 min manatlıq banket xidməti alır

Latviya aviadaşıyıcısı hakimiyyətdən Rusiyadan mal almağı yasaqlamamağı xahiş etdi

Universitet 110 min manatlıq avtomobil alır

Universitet 110 min manatlıq avtomobil alır

"Apple" ilk "iPhone Slim"i buraxmağa hazırlaşır

"RİCH MOTORS" gömrük qaydalarını pozub

Türkiyənin ixracatı İsrailə sanksiyalara görə hədəfdən aşağı düşə bilər

Hərracların Təşkili Mərkəzi ilə keçmiş işçisi arasında qalmaqal

Ukraynada müəssisələr üçün valyuta məhdudiyyətləri dəyişdirildi

Logistika şirkətinə protokol tərtib edildi

Rusiyanın neft-qaz sənayesi kadr çatışmazlığı - 1,86 milyon işçi lazımdır

“Azəristiliktəchizat”ın maliyyə hesabatları yoxlanılacaq

Ən məşhur "Xiaomi" proqramlarından birində təhlükəli virus aşkarlandı

“Gömrükçü” külli miqdarda pulu ələ keçirdi - Həbs edildi

“Gömrükçü” külli miqdarda pulu ələ keçirdi - Həbs edildi

Avropa İttifaqı ölkələri LNG alışını kəskin azaldıb

COP29-la bağlı iki xəstəxana ayrılıb

Həyatımızın yeni trendi elektromobillər və xüsusiyyətləri – Batareyaları nə qədər təhlükəlidir?

Azərbaycan Mərkəzi Bankı beynəlxalq təşkilata üzvlüklə bağlı müraciət edib

20 mindən bahalı əmlak alanlardan bəyannamə tələbi niyə ləğv olundu? – Ekspert səbəbləri açıqlayır

Aqrar Sığorta Fondu: Hava şəraitinin dəyişməsi ilə əlaqədar təsərrüfatlara zərər dəyməsi barədə 20 müraciət daxil olub

Növbəti hərraclara 49 əmlak çıxarılıb

“Zirə Gülçülük” məhkəmə qarşısında

Bu dərman vasitəsinin bütün seriyaları geri çağırılıb

KOB-lar və startaplar üçün investisiya cəlbi ilə bağlı vörkşop keçiriləcək

Rusiya neft məhsullarının xaricə tədarükü üzrə antirekord vurub

“Togg” Türkiyənin elektrik mühərrikli avtomobil bazarında lider olub

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin