BAKU Azərbaycan
6.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.736
  • RUB
    1.668
  • TRY
    0.048
  • GBP
    2.0636
54399

Tərlan Mehmanov
Trade marketing üzrə ekspert

Mağaza səhnəyə, məhsullar aktyora bənzəyir. Teatrlardakı kimi satış mərkəzində hər şey bir-biri ilə əlaqədə olur və unikal emosional istək, təcrübə yaratmaq üçün potensial toxunuş nöqtəsinə çevirə bilər.

FMCG dünyasında şirkətlər ticarətdənkənar və ticarət kanalları arasında ciddi fərq qoyurlar. Onların bunu etmələrinin səbəbi, hər biri üçün fərqli “daxili” alış-satış yanaşmasının olmasıdır.

Qeyri-ticarət vəziyyətində, alış və istehlak nə eyni vaxtda, nə də eyni yerdə baş vermir. Məsələn, “Migros”dan pivə alarkən, çox güman ki, onu evdə içməyi seçirsiniz. Bəlkə də sevimli komandanızın oyununu seyr edərkən.

Ticarət nümunəsində istehlak və alış eyni yerdə baş verir - bir klubdan və ya bardan pivə aldıqda, çox güman ki, orada pivə istehlak edəcəksiniz.

Bu zaman alışı edən şəxslə istehlakçı eyni şəxsdir. Ticarət kanalını bütün dinamikasında başa düşmək marketoloqlar üçün vacibdir: bəzi məhsul və brendləri (şampan, viski,) yalnız ticarətdə tapa bilərsiniz, çünki bu məhsullar yüksək səviyyəli xüsusi məhsullardır və kütləvi istehlak üçün mövcud deyildir. Bir çox ölkələrdə, bəzi kateqoriyalar üzrə qanuni məhdudiyyətlərə görə (məsələn, tütün), brendləri reklam etmək və tanıtmaq üçün yeganə platforma mağazanın özüdür.

Bu kontekstdə mağaza səhnəyə, məhsullar isə aktyora çevrilir. Pərakəndə məkanda, teatrda olduğu kimi, hər şey bir-biri ilə əlaqə saxlayır və unikal emosional istehlak təcrübəsi yaratmaq üçün potensial əlaqə nöqtəsinə çevrilə bilər.

Ticarətdə və Ticarətdənkənar terminlər məhsul satışı və istehlakının müxtəlif kanallarını təsvir edir. Bu kanallar satın alma davranışı, müəssisələrin növləri, işçi heyəti və marketinq strategiyaları baxımından əhəmiyyətli fərqlər təqdim edir.

Fərqlər

Dağıtım kanalları iki kateqoriyaya bölünür: Ticarətdə və Ticarətdənkənar. Bu təsnifat məhsulun təklif olunduğu müəssisələrdə istehlakla əlaqəni nəzərdə tutur.

“On Ticarət kanalı” barlar, restoranlar və otellər kimi yerlərdə spirtli içkilərdən adətən "açıq şüşə" kimi tanınan, birbaşa istehlak üçün məhsullar təklif etməklə xarakterizə olunur. Bu yerlərdə müştərilər dostları və ailəsi ilə və ya təkbaşına ünsiyyətdə olmaqdan asılı olmayaraq yerində təcrübədən həzz alırlar.

Digər tərəfdən, Ticarətdənkənar kanal, supermarketlər, rahat mağazalar və özünəxidmət pərakəndə satıcıları kimi dərhal istehlaka ehtiyac olmadan yalnız məhsulların satışını nəzərdə tutan paylamaya aiddir. Burada müştərilər müxtəlif vaxtda və ya yerdə istehlak üçün məhsul alırlar.

Hər Kanalda Marketinq Strategiyaları

On Ticarət kanalında marketinq strategiyalarına istehlakçılar üçün unikal təcrübə yaratmaq üçün dequstasiyalar, tədbirlər və müəssisələrlə əməkdaşlıq daxil ola bilər. Bu taktikaların məqsədi yerli istehlakın cəlbediciliyini artırmaq və yaddaqalan təcrübələr vasitəsilə müştəri loyallığını gücləndirməkdir: "Brendlər On Ticarətdə hazırlanır"

Ticarətdənkənar kanalda marketinq strategiyaları adətən endirimlərə, satış nöqtələrində təqdimatlara, loyallıq proqramlarına və ticarətə fokuslanır. Bu tədbirlər satınalmanı təşviq etmək və satıldığı müəssisə konteksində məhsul seçimini asanlaşdırmaq üçün nəzərdə tutulub.

“On Trade” və “Off Trade” kanallarını fərqləndirmək şirkətlərə öz kommersiya strategiyalarını optimallaşdırmağa, müştəri münasibətlərini yaxşılaşdırmağa, logistik əməliyyatlarını uyğunlaşdırmağa və bazarda məhsullarının performansını maksimuma çatdırmağa imkan verir.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

"Zen Construction Group" barəsində inzibati xəta protokolu

"Qızıl bu il yeni bir rekord səviyyəyə çatacaq" - "UBS"

Daha bir ölkə məktəblərdə telefon istifadəsini qadağan etdi

"TikTok" texnologiya milyarderinə "yox" deyir

"TikTok" texnologiya milyarderinə "yox" deyir

ABŞ və Ermənistan strateji tərəfdaşlıq sazişi imzalayıb

"Goldman Sachs" Alman nəhənglərinin reytinqini aşağı saldı - "Euronews"

"BP" IV rüb üzrə mənfəətinin azalacağını proqnozlaşdırdı - Reuters

"Amazon"dan Meksikaya 5 milyard dollarlıq investisiya qərarı

"Azərenerji" 593 min manatlıq boya alır

"Agro store" MMC inzibati xəta törədib

Plastik cərrahlar efirlərə buraxılmayacaq

Qlobal inflyasiya 2028-ci ilə qədər yüksək səviyyədə davam edəcək - Hesabat

İdarəçilik qaydalarını pozan şirkət cərimələnir

"Ölkənin heç vaxt bu qədər dövlət borcu olmayıb" - Fransız nazir

Ötən il 9.8, bu il 6.1 milyon... - Gəncənin yolları yenə təmir edilir

Utilizasiyaya verilmiş nəqliyyat vasitələrinin sayı və ödənişlərin həcmi AÇIQLANIB (FOTO)

Nəhmət Rəhmanova yüksək vəzifə verildi

Sabah bu ərazidə qaz olmayacaq

Penitensiar Xidmətin 6 milyonluq tenderi ləğv edildi

Penitensiar Xidmətin 6 milyonluq tenderi ləğv edildi

“Xalq Sığorta”nın rəhbərliyində təyinatlar olub

Saray körpüsünün tikintisi bu tarixdə başa çatacaq – RƏSMİ

Agentliklə şirkət arasında lizinq mübahisəsi

Bələdiyyə seçkilərində seçicilərin və müşahidəçilərin sayı açıqlanıb

Ötən il Vladimir Zelenskinin aylıq maaşı 1 128 manat olub

2 nəfərdən başqa bütün deputatlar əlaqə nömrələrini açıqladılar –Tam siyahı

1,5 milyonluq müəssisə təşkilati-hüquqi formasını dəyişir

Maykl Saylor “Bitcoin”dən danışdı - "Microsoft" və "Nvidia"nı tənqid etdi

“Landmark” niyə 120 milyona satılır? - Rəsmi açıqlama

“Landmark” niyə 120 milyona satılır? - Rəsmi açıqlama

23 satınalma müqaviləsi bağlayan şirkət etibarsız təchizatçı çıxdı

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin