BAKU Azərbaycan
27.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.9559
  • RUB
    2.1627
  • TRY
    0.043
  • GBP
    2.2854
61116

Rəqsanə Məmmədova
Rəqəmsal marketinq və biznesin inkişafı üzrə menecer

Advent təqvimləri son illər ərzində Azərbaycanda məşhurlaşmağa başlayıb. Brendlər bu təqvimlərdən istifadə edərək yeni müştərilər cəlb edir, satışlarını artırır və müştəri loyallığını gücləndirir.  

Amma bəzən bəzi brendlər advent təqvimlərin daxilinə satılmayan və ya işlək vəziyyətdə olmayan məhsullarını əlavə edirlər. Yəni yüksək tələbatdan sui-istifadə edirlər. Amma belə hallar brendlərə ziyan vura bilər.  

Uzunmüddətli düşünən şirkətlər üçün təkrar satış çox önəmlidir. Təkrar satışı təmin etmək üçün müştəri məmnuniyyətini qorumaq lazımdır. Əgər müştəri aldığı məhsuldan razı qalmasa, nəinki təkrar satışlar olmayacaq, həttə brendə qarşı neqativ fikir formalaşacaq. Nəzərə alsaq ki, advent təqvimlər əsasən hədiyyə kimi verilir, neqativ təcrübə brendi iki tərəfdən zərbələyə bilər. Hədiyyəni təqdim edən və qəbul edən tərəf narazı qalacaqlar. 

Marketinqdə belə bir anlayış var: “Neqativin kateqoriyaya yönləndirilməsi”. Bu nə deməkdir? Məsələn, insan “X” brendin bir məhsulunu alır və brenddən narazı qalır. Çox güman insanın neqativ fikri “X” brendin bütün kateqoriya məhsularına şamil edəcək. Yəni düşənəcək ki, bu “X” brend nə satırsa, nə istehsal edirsə, hamısı keyfiyyətsiz məhsuldur. 

Ona görə brendlər advent təqvimlərin daxilində elə məhsullar yerləşdirməlidirlər ki, insanlar həm razı qalsınlar, həm də həmin brendin məhsullarını yenidən alsınlar. 

Advent təqvimlərinin uğurlu istifadə nümunələri çoxdur. Məsələn, “L'Oréal” və “Sephora” kimi brendlər advent təqvimlərinə məhsularının nümunələrini daxil edirlər. Yəni bir növ insanlar məhsulları test edirlər. “Amazon” advent təqvimlərində müştərilərə hər gün endirim və ya bonuslarla hədiyyə təqdim edir. 

Əslində, ideyalar çoxdur. Amma hər zaman nəzərə almaq lazımdır ki, advent təqvimlərinin əsas ideyası - insanları sevindirməkdir. Ona görə də, çalışın advent təqvimlərin daxilində, ən çox satılan, ən populyar olan, müştərilərin beyənmə şansı çox olan məhsullar yerləşdirin. 

Advent təqvimi insanları heyran etsə, onlar brendin daimi müştərisinə çevriləcək.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

"Microsoft"da növbəti ixtisar dalğası: Minlərlə insan işsiz qala bilər

"Samsung" zəlzələni xəbər verən sistem hazırlayır

Naxçıvan Nazirlər Kabineti Azərbaycan Prezidentinə tabe olacaq

AAYDA-nın sədri Mayis Qədirovu direktor təyin etdi

Azərbaycanda bu yazıçılara 350 manat veriləcək

Naxçıvanda icra başçılarını Azərbaycan Prezidenti təyin edəcək

Tələbə təqaüdləri artırılır? - Rəsmi AÇIQLAMA

Naxçıvan MR Ali Məclisinə seçkilərin təyin edilməsi qaydası dəyişir

Sabahın hava proqnozu

2025-ci ildə müşahidə olunan ən təhlükəli 6 kiberdələduzluq üsulu

2025-ci ildə müşahidə olunan ən təhlükəli 6 kiberdələduzluq üsulu

Azərbaycanda 10 sığorta agentinin lisenziyası ləğv edildi

Azərbaycanda futbol klubunun rəhbəri olan şirkət sahibi həbs edildi - TƏFƏRRÜAT

Azərbaycan ən baha və ən ucuz elektromobilləri haradan alır? - QİYMƏTLƏR, ÖLKƏLƏR

Bakı-Qazax qatarına bilet qiymətləri açıqlandı - RƏSMİ

"OpenAI" və "Microsoft" arasında gərgin danışıqlar - 20 milyard dollarlıq risk

“Atəşgah Həyat”ın Direktorlar Şurasına yeni sədr seçildi

Korrupsiyaya qarşı Mübarizə Baş İdarəsinə yeni təyinatlar olub

“Amazon” süni intellektlə bağlı planlarını açıqladı - Minlərlə işçi ixtisar ediləcək

Azərbaycanda məşhur bahalı hotel fəaliyyətini dayandırdı

Azərbaycanda məşhur bahalı hotel fəaliyyətini dayandırdı

Şirniyyat biznesi satılır - QİYMƏT

Sənaye məhəlləsinin rezidentlərinə hansı vergi güzəştləri tətbiq olunur?

Bakıda məşhur şirniyyat mağazasının fəaliyyəti dayandırıldı

“Veteran pulu” ilə bağlı AÇIQLAMA

Lokalizasiya: hədəf auditoriyanı tanımadan uğur mümkündürmü?

Neftimizin qiyməti 82 dolları keçdi

Azərbaycan bu ölkədən 1 ton bilyard əşyasını 5 892 manata alıb

Şirkətlər ona şans vermirdi, o da öz şirkətini qurdu – Məşhur reperin uğur hekayəsi

Şirkətlər ona şans vermirdi, o da öz şirkətini qurdu – Məşhur reperin uğur hekayəsi

Rubl və avro bahalaşdı

“Kontakt Home”, “Baku Elektronics” market marketinqi ilə işləyir”

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin