BAKU Azərbaycan
23.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.9324
  • RUB
    2.148
  • TRY
    0.0434
  • GBP
    2.2971
70710

Kiçik bizneslər bazarda bir çox çətinliklərlə qarşılaşır, lakin etməli olduqları ən vacib və bəlkə də ən çətin şey, onları sektordakı rəqiblərindən fərqləndirə biləcək xüsusiyyətləri və ideal müştəri kütləsinin diqqətini necə cəlb edə biləcəklərini tapmaqdır.

Rəqiblərinizin sahib olmadığı sizə məxsus bacarıq və üstünlüklərdən düzgün şəkildə istifadə edərək bazarda fərqlənmək, potensial müştərilərin gerçək müştərilərə çevrilməsi üçün əsas şərtdir.

Kimsə sizdən, “Sizi rəqiblərinizdən fərqləndirən nədir?” deyə soruşanda bu sualı rahatlıqla cavablandıra bilir və müştərilərin əsas problem və ya ehtiyaclarını ən yaxşı sizin həll edə bildiyinizi izah edə bilirsinizmi?

Verdiyiniz cavab qarşı tərəfi, müştərilərin ehtiyaclarını gerçəkdən anladığınıza inandıra bilir? Müştərilərin məhz sizi seçməsinə səbəb olan “o xüsusi şeyi” aydın şəkildə ifadə edə bilirsiniz?

İşinizi doğrudan da rəqiblərinizdən fərqləndirə bildiyiniz zaman, bazardakı müştərilər sizi asanlıqla və sürətlə tanıyacaq və digərlərindən ayırd edə biləcəklər.

Valyuta.az xəbər verir ki, fərqlilik yaratmağın və ya bənzərsiz dəyər təklifi təqdim etməyin sirri isə müştərilərinizin real ehtiyaclarını və problemlərini dərindən başa düşmək və bunları hər kəsdən daha yaxşı şəkildə qarşılamaq və həll etmək bacarığıdır.

Özünüzə bu sualları verin

Aşağıda oxuyacağınız mövzular barədə düşünmək və bacarıqlı olduğunuz işlərin siyahısını çıxarmaq üçün bir az vaxt ayırmalısınız. Siyahını hazırlayarkən heç bir məqamı əhəmiyyətsiz saymayın. Çünki sizə çox sadə görünən bir bacarıq sizi digərlərindən tamamilə fərqli bir yerə daşıya bilər.

Müştəriləriniz məhsul və ya xidmətlərinizin hansı xüsusiyyətlərinə ən çox dəyər verirlər?

Uzun müddətdir sizinlə çalışan müştərilər niyə hələ də sizdən məhsul və ya xidmət almağa davam edirlər?

İndiyə qədər müştərilərinizin işinizlə bağlı sizə dediyi ən xoş söz nə olub?

Xidmət sektorunda fərqlənməyin yolları

Xidmət sahəsindəki ən böyük çətinlik, hədəf müştəri kütləniz üçün görünən və ən yaxşı bacardığınız işi aydın şəkildə ifadə edə bilməkdir. Məsləhətçilər, mühasiblər, maliyyə planlaşdırıcıları, mentorlar, dizaynerlər, veb proqramçılar və digər xidmət əsaslı sahələr adətən bir-birinə çox bənzəyirlər. Hamısı demək olar ki, eyni qiymətə oxşar xidmətlər təqdim edirlər.

Bu səbəbdən siz də ən yaxşı bacarığınızı kəşf edin və ondan maksimum yararlanın. Bundan başqa, rəqiblərinizdən sizi fərqləndirəcək bənzərsiz dəyər yaratmaq yollarını araşdırın.

Sizi fərqləndirəcək məsləhətlər

Aşağıdakı tövsiyələr yalnız sizə məxsus olan və sizi rəqiblərinizdən fərqləndirəcək güclü tərəflərinizi kəşf etməkdə sizə kömək edəcək:

Hədəf bazarınızı daraldın

Xüsusi bir sahəyə fokuslanaraq müştərilərinizin ehtiyaclarına uyğun xidmətlər təklif edə və daha güclü əlaqələr qura bilərsiniz.

Ən çox önə çıxan xidmətlərinizə fokuslanın

Müştərilərinizə başdan sona qədər özlərini dəyərli hiss etdirin.

Problemi həll etməyə çalışın

Müştərilərinizin ortaq problemlərini tapın və onları mümkün qədər səmərəli və sürətli şəkildə həll edin.

Yenilikçi olun

Xidmətlərin çatdırılma və əlaqə qurma üsullarını daim inkişaf etdirin.

Gözardı edilə bilməyəcək dəyər təklifləri yaradın

Məsələn, əlavə xidmət, pul geri zəmanəti və ya bonus təkliflər təqdim edin.

Sahənizdə mütəxəssis kimi tanının

Bloq yazıları, videolar, təlimlər vasitəsilə biliklərinizi bölüşün.

İşbirliyi üçün asan biri olun

Əlaqə qurmaq, müqavilə bağlamaq və xidmət alma proseslərini sadələşdirin.

Dəyərlərə əsaslanan bir iş modeli qurun

Nə etdiyinizi və niyə etdiyinizi müştərilərinizə dürüst şəkildə izah edin.

Qiymət rəqabəti ilə fərqlənmək niyə ideal deyil?

Diqqət yetirsəniz, siyahıda rəqiblər qarşısında fərqlənmək vasitəsi olaraq qiymət yer almır. Bəzən qiymət fərqlilik yaratmaq üçün istifadə edilsə də, xidmət əsaslı işlərdə bu ideal üsul deyil. Kim ən ucuz xidmət göstərmək istəyər ki? Ucuzluq bəzən keyfiyyətsizlik, təcrübəsizlik və qeyri-sabitlik kimi mənfi təsir yarada bilər.

Nəticə - sizi digərlərindən fərqləndirən səbəb

Güclü tərəflərinizi kəşf etmək üçün özünüzə vaxt ayırın və bu fərqli cəhətləri müştərilərinizin də görə bilməsi üçün mütləq marketinq strategiyanıza daxil edin. Unutmayın, fərqinizi kəşf etdikdən sonra onu hər platformada və hər fürsətdə vurğulamaq sizi uğura daha da yaxınlaşdıracaq.

Günay

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Əməkdar artist vəfat etdi

Azərbaycan nefti bahalaşıb

Süni zəka dedilər, insan çıxdı: Bir zamanların AI ulduzu iflasın astanasında

Bakının bu ərazisində torpaq qiymətləri bahalaşacaq

Bakının bu ərazisində torpaq qiymətləri bahalaşacaq

"Bitcoin" 102 min dollara qədər düşdü

14 yaşında qurduğu vebsaytla milyonçuya çevrildi - SƏHƏR OXUSU

Biznesinizi qloballaşdırmalısınız, yoxsa yerli bazarda qalmalısınız? - Ekspertlərin fikirləri

Məşhur akademikdən xəbərdarlıq: "Biz odla oynayırıq"

Bu qurum 792 min manatlıq xidməti avtomobil alacaq

Abramoviçin "Çelsi"nin satışından əldə etdiyi 2,35 milyardın aqibəti necə olacaq?

"Arkoz Qazax Sement Zavodu" MMC cərimələndi

"WhatsApp" istifadəçilərə öz süni intellekt köməkçilərini yaratmaq imkanı verəcək

Maraq azalır: Elektrikli avtomobillərin gələcəyi təhlükədədir?

Saatlıq, yoxsa aylıq əməkhaqqı: Hansı daha sərfəlidir? (ŞƏRH)

Saatlıq, yoxsa aylıq əməkhaqqı: Hansı daha sərfəlidir? (ŞƏRH)

1,1 milyon manat vergi borcu olan şirkət kimindir?

Orta təhsil səviyyəsi üzrə aprelin 27-də keçirilən buraxılış imtahanının nəticələri elan olunub

Kapital Bank liderləri Money 20/20 Europe forumunda və beynəlxalq təcrübə mübadiləsində iştirak etdilər®

"Gəncə Memorial Hospital"da yoxlama: 6000 manat cərimə yazıldı

“Starlink” Azərbaycanda rəsmi qeydiyyata alınıb

Dövlət büdcəsinin gəlirləri açıqlandı

Saleh Məmmədov bu qurumun rəisini dəyişdi

Saleh Məmmədov bu qurumun rəisini dəyişdi

Azərbaycan Çinə toyuq ayaqları ixrac edəcək

"Swift" avtomobillərinin istehsalı dayandırıldı - Səbəbi isə...

“Şinkar Holdinq” Xocalıda 63 evin təmiri üçün 3,3 milyon alacaq

Bakıdan Qazaxa ilk dəfə sürət qatarları ilə sərnişin daşımalarına start verilir

WUF13-ün 2026-cı ildə Bakıda keçirilməsi ilə əlaqədar Təşkilat Komitəsi yaradılıb

Növbəti “Sıfır Tullantı” həmrəylik marafonu 5 İyun – Ümumdünya Ətraf Mühit Gününə həsr olunub®

Gənclər sosial təsir üçün yarışdı - Trendyol və PAŞA Holding ideya marafonu təşkil etdi®

Mobil operatorların gəlirləri açıqlandı

Mobil operatorların gəlirləri açıqlandı

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin