BAKU Azərbaycan
26.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.94
  • RUB
    2.1438
  • TRY
    0.0432
  • GBP
    2.3031
64616

Ticarət mərkəzləri və ya bəzi satış yerlərində bəzən müştəriləri narahat edəcək hallar baş verir. Bunlardan biri də müştərinin satıcı tərəfindən narahat edilməsidir. Belə ki, müştəri mağazaya daxil olduğu andan satıcı onu izləyir, yaxından müşahidə edir. Bu da gələn müştəriləri narahat edir, hətta alışı istədikləri halda həyata keçirmədən uzaqlaşırlar. Çünki müştərilərdə satıcıların onlara güvənmədiyi fikri formalaşır. Təbii ki, bu da satış prosesinə ziyan vurur. Hər iki tərəfdən baxdıqda bu hal doğru sayılırmı? Əslində satıcılar müştəri içəri daxil olduqda necə davranmalıdır?

         ⇒ Daha çox xəbər üçün Telegram kanalımıza abunə olun

Valyuta.az-a açıqlamasında marketoloq Ruslan Qocayev bildirdi ki, bu kimi problemlər aktualdır və pərakəndə satış yerlərində daha çox nəzərə çarpır:

“Müştəri ilə satıcı arasında qeyri-verbal, danışıq və digər təmas olmamalıdır. Elə müştəri var ki, o dükana gələndə, nə almaq istədiyini bilir. Müştərinin hərəkətindən, içəri daxil olarkən getdiyi tərəfdən və.s bilinir ki, gələn müştəri nə istədiyini tapacaq. Belə bir müştəri ilə qarşılaşdıqda satıcı artıq onu narahat etməməlidir. Elə müştəri də var ki, satıcı gələn müştərinin axtarışda olduğunu hiss edir. Müştərinin axtarış hərəkətlərini, fikirləşməsini gördükdə, yaxınlaşaraq özünü təqdim etməlidir”. 

“Satıcı müştərini hiss etməlidir”

R.Qocayev bildirdi ki, satıcının müştərinin hərəkətlərinə uyğun davranması onun peşəkarlığını göstərir: “Satıcı müştərini hiss etməlidir. Satıcıların peşəkarlığı onda bilinir ki, onlar müştəriyə hiss edilməyən "təkan" verərək onu alış etməyə sövq edirlər. Düzdür, elə məhsullar var ki, orda peşəkar konsultasiya tələb olunmur, lakin elə məhsullar var ki, orda peşəkar konsultasiya əksər hallarda mütləqdir. Məsələn, kompüter, telefon, TV, və digər avadanlıqlar, dərmanlar və s. bu kimi məhsulların satışında peşəkar satıcı artıq satış strategiyasını tətbiq etməyi bacarmalı, düzgün ünsiyyət qurmalıdır. Bundan başqa, bədən dilini - üz ifadəsi, bədən hərəkətləri, əl hərəkətləri və.s bilmək həm satıcı- müştəri əlaqəsinə, həm də satış strategiyasına müsbət təsir göstərir”.

“Təlimlər müştəri-satıcı əlaqəsini qoruyur”

R.Qocayev satış strategiyasında təlimlərin vacibliyini vurğuladı: “Rəhbərliyin rolu ondan ibarətdir ki, əsasən, satıcı personalına, sırf satışla məşğul olanlara mütləq peşəkar təlimlər keçməlidir. Satışı həyata keçirən pərakəndə satış mərkəzlərində birbaşa satıcının özüdür. Satıcı və müştəri arasında olan əlaqəni qorumaq üçün təlimlərin olması mütləqdir. Hər bir biznesdə gəlir qazanmalıdır. Gəlirin əsas mənbəyi isə satışdandır”.

“Satıcı-müştəri əlaqəsini qorumaq üçün Avropa və ABŞ-da bəzi mağazalarda belə bir fərqləndirici xüsusiyət var. Girişdə iki rəngdə - qırmızı və yaşıl səbət qoyurlar. Əgər müştəriyə hər hansı kömək lazım olsa, o yaşıl səbəti götürür, yox əgər lazım deyilsə, qırmızı səbət götürür”. 

Sərvanə Rəmixanova

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Maskın sərvəti 8 milyard insan arasında bölünsəydi, hərəyə nə qədər düşərdi?

Bu balığı İrandan 3 manat 91 qəpiyə alırıq

Tağı İbrahimovun səhhəti ağırlaşır - Vəkili həyati təhlükə barədə xəbərdarlıq edir

Ən etibarlı Çin avtomobilləri - Ekspertlər açıqladı

Təhsillə bağlı iki qanunda dəyişiklik edilir

Azərbaycanlı mayora Rusiyada vəzifə verildi

İllik təhsil haqqı 10 000 manat olan özəl məktəblər - SİYAHI

İllik təhsil haqqı 10 000 manat olan özəl məktəblər - SİYAHI

Sabahın hava proqnozu

70 manatlıq sənədin biznesmenlərə qazandırdığı üstünlüklər

Yeni doğulan körpələrə verilən müavinət artırılacaq

“Bakı Metropoliteni”ndə yeni təyinat olub

Azərbaycanda illik inflyasiya proqnozu yeniləndi

Rusiyanın yeni milyarderi kimdir?

Rusiyanın yeni milyarderi kimdir?

İpoteka və Kredit Zəmanət Fondunda yeni TƏYİNAT

Mərkəzi Bank uçot dərəcəsini 7,25% həddində saxladı

Orijinalı 130, saxtası 50 manata satılan trend oyuncaq - 126 milyon ədəd satılıb

Orijinalı 130, saxtası 50 manata satılan trend oyuncaq - 126 milyon ədəd satılıb

Azərbaycanlı tələbə 100 min dollarlıq təqaüd qazandı

Bu instituta yeni direktor təyin olundu

Bakıda “Özbəkistan” parkı salınacaq

“Qurban payı” aksiyası çərçivəsində 376 ailəyə yardım edildi®

Dəniz dibini xəritələmək üçün 25 milyon dollar investisiya ayrıldı

Maaşımız azalanda, işdən çıxaq, yoxsa gözləyək?

Maaşımız azalanda, işdən çıxaq, yoxsa gözləyək?

Sürücülərin nəzərinə! Bu prospektdə yeni radar quraşdırıldı

Azərbaycan neftinin qiyməti 72 dollara yaxınlaşır

Xaricdə təhsil alıb qayıtmayanlara hüquqi tədbir görülür - RƏSMİ

"Türkiyədə ayda 50 paltaryuyan satanı müdir qoyurlar, Azərbaycanda 500 manat alırdı"

"Türkiyədə ayda 50 paltaryuyan satanı müdir qoyurlar, Azərbaycanda 500 manat alırdı"

Dünyanın ən hündür metrosu bu ölkədə tikiləcək

Türk lirəsi bahalaşmaqda davam edir

Bu yay üçün bölgələrdəki otellərin qiyməti - SİYAHI

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin