BAKU Azərbaycan
18.03°C
  • 1 ABŞ dolları
    1.7
  • 1 Avro
    1.8896
  • 1 Rusiya rublu
    0.0193
  • 1 Türkiyə lirəsi
    0.05
  • 1 İngiltərə funt sterlinqi
    2.2403
48418

Valyuta.az Rəqəmsal marketinq və biznesin inkişafı üzrə menecer Rəqsanə Məmmədovanın “Bizneslərdə marketinqin cavab verməli olduğu 3 sual” yazısını təqdim edir.

Biznesin həcmindən asılı olmayaraq, marketinq 3 suala cavab verməlidir. Kimə? Harada? Nə?

 

Kimə? 

 

Kiçik biznes kimə, yəni hansı hədəf auditoriyasına məhsul satır? Bura yalnız demoqrafik (yaş, cins, yaşadığı ərazi) göstəricilər daxil deyil. Əsas məqsəd potensial müştərilərin hansı səbəblərə görə məhsul alınmasını təyin etməkdir. Adətən, bu, bir səbəbin üzərindən olmur. 

Ola bilər ki, brend faktoru önəmli olsun. Məsələn, brend kosmetika bazarında qərar vermədə vacib elementlərindən biridir. Və ya şirkətin yerləşdiyi ərazi önəmlidir. Məsələn, təhsil seqmentində, kursun ünvanı seçim faktorlarından biridir. Kredit şərtləri isə mebel alıcıları üçün qərarverici ola bilər. Bəzən rəqiblər üçün yazılan rəyləri oxuyub, insanların seçim faktorlarını bilmək olar. 

Növbəti addımda qiymət strategiyasını formalaşdırmalıdır. Buraya endirim kampaniyaları, aksiyalar, hissə-hissə ödəniş və s. daxildir. Kiçik şirkətlər adətən bazara daxil olmaq üçün dempinq qiymətdən istifadə edirlər. Ucuz qiymət şirkəti qısa müddət ərzində böyüdə bilər, amma uzun müddət ərzində isə şirkət müflis ola bilər. Ona görə də, qiymət siyasəti önəmlidir.

 

Keçək növbəti mərhələyə: Harada?

 

B2B biznes üçün bu zənglər və görüşlərdir. B2C üçün bu sosial media və ya pərakəndə mağaza ola bilər. Əslində burada çətin bir məqam yoxdur.

 

Sonuncu sual “Nə”?

 

Yəni, alıcılara hansı marketinq mesajları veriləcək? Rəqib üstünlük nədir? Məhsulun hansı xüsusiyyətləri satışı artıra bilər? Biznes, potensial alıcıya hansı mesajı verib satışları artıra bilər? 

Nə sualının cavabını tapmaq vaxt tələb edir. Bəzən isə çoxsaylı reklam testlərindən sonra bunu tapmaq olur. Bu proseslər elə də asan və sadə deyil. 

Ona görə kiçik sahibkarların minimal marketinq bilikləri olması, biznesin effektivliyini artıra bilər. Nəzəriyyədə olsa, marketinq sahəsində biliklər mütləqdir.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Yaponiyada heyrətamiz xidmət: Yaşlı insanlar icarəyə verilirlər

Hamı Bakının bu qəsəbəsindən torpaq alır - Səbəb

Cəlilabadda üzüm yığımı davam edir, məhsulun qiyməti iki dəfə ucuzlaşıb

Miqrenin müalicəsində inqilabi kəşfə imza atan azərbaycanlı alim DANIŞDI

Aliment ödəməkdən yayınmağa çalışanların əmlakı müsadirə oluna bilər (VİDEO)

Ailə başçısı: "Dörd qızı oxudanlar da cənnətlə mükafatlandırılırmı?"

"Attestatla qəbul" tələsinə düşənlər: Kimdir günahkar?

Dondurulmuş ətlərə möhtac qala bilərik

Hazırda Azərbaycanda kütləvi yayılan yeni virus nədir?

General-mayora Müdafiə Nazirliyində vəzifə verilib

General-mayora Müdafiə Nazirliyində vəzifə verilib

İpoteka və Kredit Zəmanət Fondunun nizamnamə kapitalı artırılacaq

Ədliyyə Nazirliyinin səlahiyyəti azaldıldı

Hərbi qulluqçulara verilən güzəştli ipoteka kreditlərinə dövlət maliyyə dəstəyi göstərəcək

Pis qoxu və üfunət... - Abşeronda kanalizasiya problemi (VİDEO)

Azərbaycanlı tələbə dünyanın ən yaxşı 7-ci universitetinə qəbul olundu

Paytaxtdakı bu yenilik sürücülərdə narazılıq yaratdı

Türk iş adamı Azərbaycanda şirkətlər qrupu yaratdı

Türk iş adamı Azərbaycanda şirkətlər qrupu yaratdı

Maaş və pensiyaların artımı ilə bağlı qərarlar gözlənilir

Sabah hava yağmursuz keçəcək

Elektrik kabusları: Binalardakı yanğınlara görə məsuliyyət kimin üzərinə düşür?

Azərbaycan nefti ucuzlaşıb

Bu gün bu yollarda hərəkət istiqaməti dəyişdiriləcək

Selena Qomes milyarder oldu

Böyük Qayıdış: Şuşa şəhərinə daha 91 nəfər yola salınıb

Regional Qaz İdarəsinə yeni rəis təyin olunub

Azərbaycanda uşaqlara görə nə qədər sosial müavinət verilir? (SİYAHI)

Kreml “Sibirin Gücü - 2” üzrə danışıqların gedişindən danışdı

ABŞ Rusiyadan gübrə alışını yenidən artırmağa başlayıb

Moldovadada “Zolotaya korona” pul köçürmə sisteminin fəaliyyəti dayandırıldı

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin