BAKU Azərbaycan
26.03°C
  • 1 ABŞ dolları
    1.7
  • 1 Avro
    1.8843
  • 1 Rusiya rublu
    0.0191
  • 1 Türkiyə lirəsi
    0.05
  • 1 İngiltərə funt sterlinqi
    2.2351
54399

Tərlan Mehmanov
Trade marketing üzrə ekspert

Mağaza səhnəyə, məhsullar aktyora bənzəyir. Teatrlardakı kimi satış mərkəzində hər şey bir-biri ilə əlaqədə olur və unikal emosional istək, təcrübə yaratmaq üçün potensial toxunuş nöqtəsinə çevirə bilər.

FMCG dünyasında şirkətlər ticarətdənkənar və ticarət kanalları arasında ciddi fərq qoyurlar. Onların bunu etmələrinin səbəbi, hər biri üçün fərqli “daxili” alış-satış yanaşmasının olmasıdır.

Qeyri-ticarət vəziyyətində, alış və istehlak nə eyni vaxtda, nə də eyni yerdə baş vermir. Məsələn, “Migros”dan pivə alarkən, çox güman ki, onu evdə içməyi seçirsiniz. Bəlkə də sevimli komandanızın oyununu seyr edərkən.

Ticarət nümunəsində istehlak və alış eyni yerdə baş verir - bir klubdan və ya bardan pivə aldıqda, çox güman ki, orada pivə istehlak edəcəksiniz.

Bu zaman alışı edən şəxslə istehlakçı eyni şəxsdir. Ticarət kanalını bütün dinamikasında başa düşmək marketoloqlar üçün vacibdir: bəzi məhsul və brendləri (şampan, viski,) yalnız ticarətdə tapa bilərsiniz, çünki bu məhsullar yüksək səviyyəli xüsusi məhsullardır və kütləvi istehlak üçün mövcud deyildir. Bir çox ölkələrdə, bəzi kateqoriyalar üzrə qanuni məhdudiyyətlərə görə (məsələn, tütün), brendləri reklam etmək və tanıtmaq üçün yeganə platforma mağazanın özüdür.

Bu kontekstdə mağaza səhnəyə, məhsullar isə aktyora çevrilir. Pərakəndə məkanda, teatrda olduğu kimi, hər şey bir-biri ilə əlaqə saxlayır və unikal emosional istehlak təcrübəsi yaratmaq üçün potensial əlaqə nöqtəsinə çevrilə bilər.

Ticarətdə və Ticarətdənkənar terminlər məhsul satışı və istehlakının müxtəlif kanallarını təsvir edir. Bu kanallar satın alma davranışı, müəssisələrin növləri, işçi heyəti və marketinq strategiyaları baxımından əhəmiyyətli fərqlər təqdim edir.

Fərqlər

Dağıtım kanalları iki kateqoriyaya bölünür: Ticarətdə və Ticarətdənkənar. Bu təsnifat məhsulun təklif olunduğu müəssisələrdə istehlakla əlaqəni nəzərdə tutur.

“On Ticarət kanalı” barlar, restoranlar və otellər kimi yerlərdə spirtli içkilərdən adətən "açıq şüşə" kimi tanınan, birbaşa istehlak üçün məhsullar təklif etməklə xarakterizə olunur. Bu yerlərdə müştərilər dostları və ailəsi ilə və ya təkbaşına ünsiyyətdə olmaqdan asılı olmayaraq yerində təcrübədən həzz alırlar.

Digər tərəfdən, Ticarətdənkənar kanal, supermarketlər, rahat mağazalar və özünəxidmət pərakəndə satıcıları kimi dərhal istehlaka ehtiyac olmadan yalnız məhsulların satışını nəzərdə tutan paylamaya aiddir. Burada müştərilər müxtəlif vaxtda və ya yerdə istehlak üçün məhsul alırlar.

Hər Kanalda Marketinq Strategiyaları

On Ticarət kanalında marketinq strategiyalarına istehlakçılar üçün unikal təcrübə yaratmaq üçün dequstasiyalar, tədbirlər və müəssisələrlə əməkdaşlıq daxil ola bilər. Bu taktikaların məqsədi yerli istehlakın cəlbediciliyini artırmaq və yaddaqalan təcrübələr vasitəsilə müştəri loyallığını gücləndirməkdir: "Brendlər On Ticarətdə hazırlanır"

Ticarətdənkənar kanalda marketinq strategiyaları adətən endirimlərə, satış nöqtələrində təqdimatlara, loyallıq proqramlarına və ticarətə fokuslanır. Bu tədbirlər satınalmanı təşviq etmək və satıldığı müəssisə konteksində məhsul seçimini asanlaşdırmaq üçün nəzərdə tutulub.

“On Trade” və “Off Trade” kanallarını fərqləndirmək şirkətlərə öz kommersiya strategiyalarını optimallaşdırmağa, müştəri münasibətlərini yaxşılaşdırmağa, logistik əməliyyatlarını uyğunlaşdırmağa və bazarda məhsullarının performansını maksimuma çatdırmağa imkan verir.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Zəngəzur dəhlizi məsələsi İranla Rusiyanı qarşı-qarşıya qoyub

Elnur Məmmədliyə yeni vəzifə verildi

Azərbaycanda hansı bank 5 dəqiqəyə 50 min kredit verir?

Prezident “Xəqani” bağında yaradılan şəraitlə tanış oldu (FOTO)

Neftimiz cüzi ucuzlaşıb

Türkiyədə yeni qayda: 7 min lirədən yuxarı alış-verişlər...

Maaş 165 min manatdır, amma işçi tapılmır

Bu 3 ölkədə mənzillərin qiyməti kəskin ucuzlaşdı

"İntend" şirkəti məhkəmə qarşısında

Ukrayna Aliexpress və eBay-dan 150 avroya qədər olan bağlamalara vergi qoyacaq

“Formula 1” pilotlarının qazancı bilindi - FOTO

"Auto Azərbaycan" gömrük qaydalarını pozub

Benzin və dizel istehsalı artıb - CƏDVƏL

"ECOFOOD" cərimələndi

Yeni "ChatGPT o1" insan kimi düşünə və məntiqi problemləri həll edə bilir

"Volkswagen" yeni krossoveri üçün robot sürət qutusundan imtina etdi

Almaniya Rusiya neftinə alternativ tapıb

Qlobal mayninq bazarı konsolidasiyaya doğru irəliləyir

İcra hakimiyyətinin binaların təmiri ilə bağlı tenderi niyə ləğv edilib?

Çin PwC-ni 62 milyon dollar cərimələdi

Rusiyadan titan ixracına qoyulan məhdudiyyətlər Qərbə necə təsir edəcək?

"Günay Bank"la "Agro-Land-Az" areasında kredit qalmaqalı

Almaniyada hökumətlə müxalifət arasında miqrantlar böhranı

Bakıda altı məktəb əsaslı təmirlə bağlı köçürülüb

"Buta Təmizlik"lə "Azpride Group"un "podrat mübahisəsi"

Bakı metrosuna iki yeni qatar gətirilib

Əhalinin yeni sayı açıqlandı

Çin 70 ildən sonra ilk dəfə pensiya yaşını qaldıracaq

Yanğın təhlükəsizliyi qaydalarının pozan şirkət məhkəmə qarşısında

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin