BAKU Azərbaycan
4.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.7774
  • RUB
    1.8994
  • TRY
    0.047
  • GBP
    2.1344
54399

Tərlan Mehmanov
Trade marketing üzrə ekspert

Mağaza səhnəyə, məhsullar aktyora bənzəyir. Teatrlardakı kimi satış mərkəzində hər şey bir-biri ilə əlaqədə olur və unikal emosional istək, təcrübə yaratmaq üçün potensial toxunuş nöqtəsinə çevirə bilər.

FMCG dünyasında şirkətlər ticarətdənkənar və ticarət kanalları arasında ciddi fərq qoyurlar. Onların bunu etmələrinin səbəbi, hər biri üçün fərqli “daxili” alış-satış yanaşmasının olmasıdır.

Qeyri-ticarət vəziyyətində, alış və istehlak nə eyni vaxtda, nə də eyni yerdə baş vermir. Məsələn, “Migros”dan pivə alarkən, çox güman ki, onu evdə içməyi seçirsiniz. Bəlkə də sevimli komandanızın oyununu seyr edərkən.

Ticarət nümunəsində istehlak və alış eyni yerdə baş verir - bir klubdan və ya bardan pivə aldıqda, çox güman ki, orada pivə istehlak edəcəksiniz.

Bu zaman alışı edən şəxslə istehlakçı eyni şəxsdir. Ticarət kanalını bütün dinamikasında başa düşmək marketoloqlar üçün vacibdir: bəzi məhsul və brendləri (şampan, viski,) yalnız ticarətdə tapa bilərsiniz, çünki bu məhsullar yüksək səviyyəli xüsusi məhsullardır və kütləvi istehlak üçün mövcud deyildir. Bir çox ölkələrdə, bəzi kateqoriyalar üzrə qanuni məhdudiyyətlərə görə (məsələn, tütün), brendləri reklam etmək və tanıtmaq üçün yeganə platforma mağazanın özüdür.

Bu kontekstdə mağaza səhnəyə, məhsullar isə aktyora çevrilir. Pərakəndə məkanda, teatrda olduğu kimi, hər şey bir-biri ilə əlaqə saxlayır və unikal emosional istehlak təcrübəsi yaratmaq üçün potensial əlaqə nöqtəsinə çevrilə bilər.

Ticarətdə və Ticarətdənkənar terminlər məhsul satışı və istehlakının müxtəlif kanallarını təsvir edir. Bu kanallar satın alma davranışı, müəssisələrin növləri, işçi heyəti və marketinq strategiyaları baxımından əhəmiyyətli fərqlər təqdim edir.

Fərqlər

Dağıtım kanalları iki kateqoriyaya bölünür: Ticarətdə və Ticarətdənkənar. Bu təsnifat məhsulun təklif olunduğu müəssisələrdə istehlakla əlaqəni nəzərdə tutur.

“On Ticarət kanalı” barlar, restoranlar və otellər kimi yerlərdə spirtli içkilərdən adətən "açıq şüşə" kimi tanınan, birbaşa istehlak üçün məhsullar təklif etməklə xarakterizə olunur. Bu yerlərdə müştərilər dostları və ailəsi ilə və ya təkbaşına ünsiyyətdə olmaqdan asılı olmayaraq yerində təcrübədən həzz alırlar.

Digər tərəfdən, Ticarətdənkənar kanal, supermarketlər, rahat mağazalar və özünəxidmət pərakəndə satıcıları kimi dərhal istehlaka ehtiyac olmadan yalnız məhsulların satışını nəzərdə tutan paylamaya aiddir. Burada müştərilər müxtəlif vaxtda və ya yerdə istehlak üçün məhsul alırlar.

Hər Kanalda Marketinq Strategiyaları

On Ticarət kanalında marketinq strategiyalarına istehlakçılar üçün unikal təcrübə yaratmaq üçün dequstasiyalar, tədbirlər və müəssisələrlə əməkdaşlıq daxil ola bilər. Bu taktikaların məqsədi yerli istehlakın cəlbediciliyini artırmaq və yaddaqalan təcrübələr vasitəsilə müştəri loyallığını gücləndirməkdir: "Brendlər On Ticarətdə hazırlanır"

Ticarətdənkənar kanalda marketinq strategiyaları adətən endirimlərə, satış nöqtələrində təqdimatlara, loyallıq proqramlarına və ticarətə fokuslanır. Bu tədbirlər satınalmanı təşviq etmək və satıldığı müəssisə konteksində məhsul seçimini asanlaşdırmaq üçün nəzərdə tutulub.

“On Trade” və “Off Trade” kanallarını fərqləndirmək şirkətlərə öz kommersiya strategiyalarını optimallaşdırmağa, müştəri münasibətlərini yaxşılaşdırmağa, logistik əməliyyatlarını uyğunlaşdırmağa və bazarda məhsullarının performansını maksimuma çatdırmağa imkan verir.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Ötən il büdcə gəlirlərinin 59%-ni vergilər təşkil edib - SİYAHI

Bu şirkətin külli miqdarda vergi borcu var

"Honda" "Nissan"ı almaq üçün icraçı direktorun istefasını gözləyir

“CV Mərtəbə” cərimələndi

Azərbaycandan Nobel mükafatına onlar namizəddir - FOTO

“Azər-İlmə”nin yarım milyon manata yaxın vergi borcu var

Sabah Binəqədinin bəzi küçələrində qaz olmayacaq

17 və 24 nömrəli avtobus marşrutlarının hərəkət sxemi dəyişdirilib

"Mİ Telecom”un 200 minə yaxın borcu var

"Mİ Telecom”un 200 minə yaxın borcu var

ARDNF İtaliyanın dəmir yolu operatoruna investisiya yatırıb

Ötən il kredit qoyuluşları 29 milyardı keçib

Polşada azərbaycanlı sahibkar itkin düşdü

Əhalinin banklardakı əmanətləri 13% artıb

Turistlərin heyran qaldığı Səlimiyyə məscidi

"Goldman Sachs": Qızılın qiyməti 3100 dollara qədər artıla bilər

Azərbaycanlı xanım təsisçinin startapı 6.9 milyon dollar investisiya alıb

Azərbaycanlı xanım təsisçinin startapı 6.9 milyon dollar investisiya alıb

Bu sığorta şirkəti ləğv edildi

Birbank-da sərfəli depozit kampaniyası davam edir: Qazancınızı 11%-dək artırın®

“Kontakt Home” fəhlə müştərisini həbs etdirdi

Azərbaycan siqareti ən çox bu ölkələrə satır - SİYAHI

Azərbaycan siqareti ən çox bu ölkələrə satır - SİYAHI

"Legion Financial" 1 milyon manat borca girir

"Azercell" bu şəxslər üçün mobil internetin qiymətini artırdı

MİDA-nın adından istifadə edənlər ifşa olunub - DTX-dan əməliyyat

Bu tarixdən Azərbaycanla Gürcüstan arasında dəmir yolu ilə sərnişindaşımalar bərpa ediləcək

Vətəndaşın bank kartından oğurluq edildi

Azərbaycanda dəniz suyunun duzsuzlaşdırılması layihəsi yaxın 3 ildə tamamlanacaq

"Neftçi"nin direktoru vəzifəsindən ayrıldı

"Neftçi"nin direktoru vəzifəsindən ayrıldı

17 milyonluq tenderlərin 13 milyonu bir şirkətə verildi - Rəhbəri də keçmiş işçiləridir

Azərbaycanda cəmi 1 nəfərin yaşadığı kəndlər

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin