BAKU Azərbaycan
8.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.7948
  • RUB
    1.7
  • TRY
    0.0488
  • GBP
    2.1672
61251

Kiçik müəssisələr satış həcmini artırmaq üçün ümumiyyətlə endirim metoduna üstünlük verirlər. Amma burada bir problem var. Düzgün strategiyaya əməl olunmazsa, endirim həm brendin imicinə xələl gətirir, həm də gəlirliliyi azaldır.

Bəs biznesinizin endirimdən zərər görməyəcəyinə, əksinə bundan faydalanacağına necə əmin ola bilərsiniz?

Ciddi məqsədlər qoymalı və bu məqsədlərə çatmaq üçün müxtəlif üsulları öyrənməlisiniz. Daha da vacibi, hədəflərinizə çatdığınızdan əmin olmalısınız və bunun üçün düzgün parametrlərə diqqət yetirməlisiniz.

Müştərilər brendiniz haqqında müsbət düşünürlər

Endirim təklif etdiyiniz zaman müştərilər, şübhəsiz ki, məmnun olacaqlar. Araşdırmalar göstərir ki, insanlar endirim əldə etdikdə özünü daha xoşbəxt hiss edir. İnsanların brendinizdən bu məmnuniyyəti uzunmüddətli perspektivdə markanıza müsbət təsir göstərə bilər.

Siz endirimlər təklif etdiyiniz zaman insanlar sizinlə eyni işi görən rəqabət aparan şirkətlər əvəzinə sizi seçməyə meyllidirlər. Bu barədə Maks Plank İnstitutunun dövlət maliyyəsi departamentində aparılan araşdırmada deyilir.

Endirimlərin zərərləri

Endirim edərkən bəzi neqativ hallarla qarşılaşa bilərsiniz. Endirimə getməzdən əvvəl bu risklər göz ardı edilməməlidir.

Endirim qəbul edilən dəyəri azaldır

X firması bir məhsulu 110 manata satırsa, bu məhsulu 90 manata satanda insanların beynində bir şübhə yaranır. "Görəsən, məhsullar qüsurludurmu?" insanlar düşünür. Başqa sözlə, endirimləri keyfiyyətsizliyi ilə əlaqələndirə bilərlər.

Aparılan araşdırmaya görə, bir məhsulu normal qiymətini ödəyərək alan insanlar, endirimdən yararlanaraq onu alan insanlardan daha çox məmnun olurlar. Yəni məhsulu endirimsiz alan insanların məhsula münasibəti daha müsbət olur.

Endirim etməklə bu biznesdən heç bir qazanc əldə etmək də mümkündür. Yəni bəzi insanlar qiymətindən asılı olmayaraq X məhsulunu alırlar. Bu məhsula endirim etdiyiniz zaman endirim məbləğinə bərabər mənfəəti itirirsiniz. Bu cür fayda və zərər kontekstində endirimin incəliklərini bilmək böyük əhəmiyyət kəsb edir.

Endirim etməzdən əvvəl hədəfinizi müəyyənləşdirin

Məhsullarınızın və ya xidmətlərinizin qiymətini azaltmazdan əvvəl dəqiq bir hədəfiniz olmalıdır. Bu məqsədə uyğun olaraq endirim dərəcəsi, endirim ediləcək məhsullar və hədəf müştəri qrupuna qərar verə bilərsiniz. Məsələn, satışdan əvvəl təyin edə biləcəyiniz bəzi hədəflərə baxaq.

1. Yeni müştərilər qazanın

Endirimlər təklif edərək yeni müştəri bazası əldə etmək istəyə bilərsiniz. Endirim sayəsində bu insanlar məhsullarınızı daha az risklə sınamaq istəyirlər. Əlavə olaraq, endiriminiz məhdud müddətə qüvvədədirsə, yeni müştərilər məhsul və ya xidməti dərhal almaq istəyə bilər.

2. Satışları artırın 

Nə qədər insanın satın almasından asılı olmayaraq, vahid satış məbləğini artırmaq istəyə bilərsiniz. Deməli, bunu 100 xalça əvəzinə 140 xalça satmaq kimi düşünün. Bu, satış həcmini artırır, digər məhsullarla birləşməyə imkan verir və müştərilərin eyni anda birdən çox məhsul almasına səbəb ola bilər.

3. Mövcud müştərilərin konsolidasiyası

Yeni müştərilər qazanmaq əvəzinə, mövcud müştərilərinizi daha çox alış-verişə cəlb etmək də yaxşı məqsəddir. Başqa sözlə, mövcud müştərilərin markanıza bağlılığını və sadiqliyini artırmaq istəyə bilərsiniz. Belə endirim adətən loyallıq proqramları vasitəsilə baş verir. Colloquy-un araşdırmasına görə, insanların 55%-i endirimlərdən yararlanmaq üçün loyallıq proqramlarına yazılır.

Anbarları boşaltmaq üçün endirimlər

Bəzən siz qalan malları əritmək üçün endirim edə bilərsiniz. Anbarı boşaltmaq, brendin məhsul çeşidini genişləndirmək və yeniləmək üçün stokda olan mallara endirimlər edilə bilər. Burada satış və mənfəət dərəcələrinin artırılması kimi narahatlıq ikinci plandadır. Əsas məqsəd əlinizdə qalan malları tez bir zamanda əritməkdir.

Əvəz Həsənov / Valyuta.Az / SƏHƏR OXUSU

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Azərbaycandan bu ölkəyə bir kiloqramı 20 manata nar satılır - ÖLKƏLƏR, QİYMƏTLƏR

Texnologiya nəhənglərinin "Nasdaq" birjasına təsiri - "Reuters"

ABŞ-da milyarder olan türkiyəli çobanın uğur hekayəsi

ABŞ-da milyarder olan türkiyəli çobanın uğur hekayəsi

Milyonlarla “YouTube” videoçarxları dublyaj ediləcək

"Zara"nın sahibi gözləntiləri qarşılaya bilmədi - "Reuters"

OMV şirkəti "Qazprom"la 2040-cı ilə qədər qüvvədə olan müqaviləyə xitam verdi

Ev almaq istəyənlərin nəzərinə! - Qiymətlər bahalaşacaq

Prezident və birinci xanım Heydər Əliyevin məzarını ziyarət etdi

İki ən böyük birja fondunun yarım milyardlıq "Ethereum" alışı

İki ən böyük birja fondunun yarım milyardlıq "Ethereum" alışı

Son günlər metroda nə baş verir? - Video

ABŞ-nin büdcə kəsirində 64%-lik artım - Hesabat

“Aztelekom”da yeni təyinat

Daşkəsəndə küləyin sürəti saniyədə 23 metrə çatıb - FAKTİKİ HAVA

Mask tarixdə sərvəti 400 milyardı keçən ilk şəxs oldu

Mask tarixdə sərvəti 400 milyardı keçən ilk şəxs oldu

Azərbaycan nefti ardıcıl üç gündür bahalaşır

Qızılın qiyməti 2 750 dollara yaxınlaşıb

Abşeronun və Bakının bəzi qəsəbələrində qaz olmayacaq

Bank borcunu "sildirmək" neçəyədir?

Manat avro, rubl və lirə qarşısında gücləndi - Məzənnə

Daha çox qazanc əldə etmək üçün endirim etməyin yolları - SƏHƏR OXUSU

Daha çox qazanc əldə etmək üçün endirim etməyin yolları - SƏHƏR OXUSU

Mehriban Əliyeva Heydər Əliyevin anım günü ilə bağlı paylaşım etdi

Heydər Əliyevin vəfatından 21 il ötür

Bayden 14 milyard dollarlıq satışa mane olacaq

Almaniya Ukraynaya 37 milyard avro yardım edib - Avropada lider...

AYNA məhkəməlik oldu

2024-də turistlərin ən çox axtardığı ölkə və şəhərlər: Türkiyə liderdir

100 min dollardan çox illik maaş - Diplomsuz işçilərin ən çox qazana biləcəyi sahələr

Rusiyada ixtisaslı kadr çatışmazlığı 1,5 milyon nəfərə çatır

"Qərb Ulduzu" məhkəməyə verildi

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin