İri marketlərin bağlanmasına səbəb nədir?
“Azərbaycanda iri marketlər şəbəkələrinin bağlanılmasının səbəbi onların müflis olmasıdır”.
Bunu Valyuta.az-a açıqlamasında iqtisadçi ekspert Vahid Məhərrəmli deyib. Ekspert Azərbaycanda iri marketlərin bağlanması və yaxud onların 1-2 ildən sonra adlarının dəyişdirilməsinin səbəblərinin çox olduğunu qeyd edib:
“Ən birincisi market müflis olur və sonra sahibi məcbur olub onu başqa sahibkara satır. İkincisi, bir neçə ildən sonra şirkətlər ləvğ edilir, özünü doğrultmur, ziyana məruz qalır və s. Belə olanda yeni şirkət açıb onun adına sənədləşdirirlər. Marketlərin adlarının dəyişdirilməsi, yenisinin istifadəyə verlməsi qiymətlərə təsir etmir”.
Marketoloq Pərviz Əzimov isə hesab edir ki, iri marketlər bağlanmır, digər bir şirkət tərəfindən satın alınır:
“Məsələn, “Bizim market” şəbəkəsi başqa bir şirkətə satıldı. Ona görə adı dəyişdi. Əslində bu marketlər fəaliyyətini dayandırmır, bağlanmır, digər marketlər tərəfindən satın alınır. Ona görə də adları dəyişdirilir. Bakıda böyük marketlərin bəzən kiçik marketlərlə əvəzlənməsi prosesi də baş verir. Görünən odur ki, Bakı üçün marketlərin sayı çoxdur. Bu sıxlıqda bu qədər marketin olması böyük rəqəmdir. Bu səbəbdən də bağlanma halları ola bilər”.
Aylin
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay