BAKU Azərbaycan
16.03°C
  • 1 ABŞ dolları
    1.7
  • 1 Avro
    1.8516
  • 1 Rusiya rublu
    0.0178
  • 1 Türkiyə lirəsi
    0.0496
  • 1 İngiltərə funt sterlinqi
    2.2181
35739

Korporativ sosial məsuliyyət (KSM) şirkət və quruluşların cəmiyyətə qarşı olan məsuliyyətlərinin məcmusudur. Yəni müəssisələr qazanclarının müəyyən hissəsini cəmiyyət üçün xərcləməlidirlər. Bu hissə nə qədər olmalıdır? Şirkətlər hansı istiqamətlərə fokuslanmalıdırlar? Valyuta.az-ın bu kimi suallarını Avropa Vençur Filantropik Assosiasiyasının (EVPA) korporativ proqram meneceri, belçikalı mütəxəssis Nikolas Malmendier cavablandırdı.

- Yeni qurulan bir şirkət götürək. O şirkətin korporativ sosial məsuliyyəti nə zamandan başlayır?

- Konkret cavabı çox çətindir. Təcrübədə yazılmamış qanun var ki, şirkətlər vergiləri çıxdıqdan sonra gəlirlərinin 1 faizini sosial problemlərin həllinə yönəltməlidirlər. Ekoloji, işsizlik, gender və s. problemlər ola bilər. Şirkətiniz yenidirsə, kiçik biznesdirsə, siz özünüzü sosial məsuliyyət çərçivəsində nələrsə etməyə məcbur etməməlisiniz. Çünki siz özünüzü də ayaqda saxlamalısınız, gəlirliliyiniz olmalıdır. Maddi olmaya bilər, amma qeyri-maddi resurslarla da sosial məsuliyyətinizi göstərə bilərsiniz. Təlimlər, konsultasiyalar və s. etmək olar.

- Şirkət gəlirinin 1 faizini ehtiyac olan istənilən istiqamətə ayıra bilər, yoxsa KSM çərçivəsində tutduğu bir yol olmalıdır?

- Təcrübədə görmüşük ki, dövriyyəsi böyük olan təşkilatlar müxtəlif istiqamətlərə fokuslanırlar. Konkret bir istiqamətə fokuslanmalıdır deyə bir şey yoxdur. Misal olaraq Avropanın ən böyük proqramlaşdırma şirkəti olan SAP-ni qeyd etmək istərdim. Onların nümunəsində bir korporativ sosial məsuliyyət istiqaməsində fərqli fəaliyyətləri görə bilərik. Məsələn, onlar insanların rəqəmsal bacarıqlarının təkmilləşməsi istiqamətini seçiblər. Bununla həm insanların günün tələbi olan rəqəmsal yöndə bacarıqlarını artırır, həm də onların işlə təminat edilməsinə dəstək göstərmiş olurlar. Eyni zamanda SAP müxtəlif təşkilatlarla əməkdaşlıq edir. Kimlər ki həssas qrupdan olan şəxslərlə birbaşa işləyirlər. Burada da SAP məşğulluğu dəstəkləmiş olur.

- Korporativ sosial məsuliyyət istiqaməti necə seçilməlidir?

- Çünki, Birləşmiş Millətlər Təşkilatının (BMT) 17 Dayanıqlı İnkişaf Məqsədi hər kəs üçün vacib mövzudur və hamı bu mövzuda öz dəstəyini göstərməyə cəhd edir. Ümumilikdə, şirkət ölkədə dəstəyə ehtiyacı olan istənilən sahədə korporativ sosial məsuliyyətini həyata keçirə bilər.

- Şirkətlər KSM istiqamətində gördükləri işləri mediada paylaşdıqlarında, “Özünü reklam edir” kimi yanaşma da olur. Şirkətlər KSM-lərini reklam etməlidirlər?

- Təşkilatdan asılıdır. Elan edən təşkilat da var, etməyən də. Etməyənlərdə də situasiya başa düşüləndir. Təsəvvür edək ki, təşkilatın əsas fəaliyyət istiqaməti insanlar tərəfindən o qədər də yaxşı qarşılanmır. Məsələn, tütün şirkətləri. Onların korporativ sosial məsuliyyətləri var, bu istiqamətdə işlər görülür, amma bunu elan etmək istəmirlər. Bu, onlar tərəfindən başa düşüləndir. Bilirlər ki, elan etsələr, insanlar tərəfindən yaxşı qarşılanmayacaq, onlara qarşı yarğılar olacaq ki, siz tütün təşkilatısınız, insanların sağlamlığına zərər vurursunuz, amma bunu gözardı etmək, özünüzü yaxşı göstərmək üçün müəyyən məbləği də sosial yönə ayırıb nələrsə edirsiniz. O hallarda şirkət KSM-ni reklam etməyə də bilər. Belə bir məsələ yoxdursa, şirkətlər KSM-lərini reklam etsələr yaxşıdır. Şəffaflıqdan danışırıqsa, şirkət konkret rəqəmlərlə göstərir ki, bu layihələrə bu qədər maliyyə ayırmışıq, məsuliyyətimizi yerinə yetiririk.

- Korporativ məsuliyyətlilik şirkətin yanaşmalarında da hiss olunmalıdır?

- Şirkət təkcə maliyyə ayırmamaqla kifayətlənməməlidir. Korporativ sosial məsuliyyətlilik bütün şirkət boyu hiss olunmalıdır. Əgər şirkət KSM üçün maliyyə ayırırsa, amma fəaliyyətində o istiqamətdə həssaslıq müşahidə edilmirsə, insanlar tərəfindən yaxşı qarşılanmayacaq. Bu zaman KSM-in nəticəsi yaxşı olmaz. Mən bütün diqqəti KSM-ə ayırmağın da tərəfdarı deyiləm. Əgər KSM-ə, haqqınızda insanların yaxşı düşünməsinə fokuslansanız, bu zaman digər istiqamətdə axsamalar ola bilər. Məsələn, işçiləriniz diqqətsiz qala bilər və etiraz etməyə başlayarlar. Ona görə hər zaman balansı qorumaq lazımdır.

- Şirkətin korporativ sosial məsuliyyətli olması onun satışlarına necə təsir edir?

- Biz brendinqdən, marketinqdən danışırıqsa, KSM satışlara ciddi təsir göstərir. Güclü KSM-in olması təkcə satışlara yox, bir çox işlərə təsir edir. Həmçinin, şirkətinizin əlaqələrinin güclənməsində rolu böyükdür. Siz rahat şəkildə partnyorlar tapa bilirsiniz. Avropa təcrübəsində isə belədir ki, KSM-in necə olması şirkətlərin investisiya cəlbinə təsir edə bilir. Təşkilat investorun yanına gedəndə, investor görməlidir ki, bu şirkətin hansı dəyərləri var, korporativ sosial məsuliyyət istiqamətində nə kimi işlər görürlər və s. Avropada investorlar yatırım edərkən təşkilatın korporativ sosial məsuliyyətinə fikir verirlər.

Aygün Asimqızı

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

“Benfika” klubu korrupsiyada ittiham edilib - Detallar

Avrozonada sənaye istehsalı rekord səviyyəyə yüksəldi

"Microsoft" məhkəmədə oyunçularla razılığa gəldi

Rusiyanın Hindistana kömür tədarükü kəskin azaldı

Aİ Ukrayna ərazisindən Rusiya qazının tranzitini dayandırmağa hazırlaşır

AP Ukraynaya Rusiya aktivləri hesabına 35 milyardın verilməsini dəstəklədi

Moldova siqaret və tütün çubuqlarına müxtəlif aksiz dərəcələri tətbiq etdi

Bütün əmlakını nişanlısının adına keçirən milyonçu müflis oldu

Ağdamın “Çay evi” bərpa olunacaq

Bu avtomobilləri artıq telefonla açmaq olacaq

Avtomobillərin utilizasiyası prosesinə niyə başlanmır? (VİDEO)

“Lufthansa” yəhudi sərnişinlərə görə 4 milyon dollar cərimələnib - Detallar

"Apple" mağazalarında "MacBook Pro"lar tükənir

"Azaqro Holdinq"lə dövlət qurumu arasında 102 minlik vergi qalmaqalı

Paytaxtın drenaj sistemləri yağışlı havalara hazırdırmı? (VİDEO)

Sabah bu ərazilərdə qaz olmayacaq

Cəlilabadda zəlzələ qeydə alınıb

Rusiya "Shell"dən 1 milyard avro təzminat tələb edir

2026-cı ildə çıxacaq "iPhone 18"in ilk detalları məlum oldu

Parlamentin növbəti iclasının tarixi və gündəliyi açıqlanıb

Parlamentin növbəti iclasının tarixi və gündəliyi açıqlanıb

ATU yarım milyonluq elektrotexnika alır

Türkiyə böyük məbləğdə vergidən yayınanların axtarışına başladı

Əli Əhmədovun bacısı oğluna yeni vəzifə verildi (FOTO)

"Bakı Telefon Rabitəsi" məhkəməyə verilib

Bu gecə bəzi bank kartları işləməyəcək - SİYAHI

Bu gecə bəzi bank kartları işləməyəcək - SİYAHI

Almaniyanın dörd əyaləti "Volkswagen" fabriklərinin saxlanmasını tələb edir

"Vergi Məsləhətçiləri" cərimələnə bilər

Laçında nağıl kimi küçə: tramvay, kanat, qalareya...

Ölkəmizdə texniki baxış ləğv oluna bilərmi?

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin