Kibertəhlükəsizliyin pozulması biznesi necə məhv edə bilər?
Müasir dünyada kiberhücumlar daha tez-tez baş verir. Bu kiberhücumlar əvvəlkindən daha təhlükəli olur. Böyüklüyündən və hansı sənaye növü olmağından asılı olmayaraq bizneslər kibercinayətkarlar üçün əsas hədəfə çevrilib.
Bu hücumlar geniş yayılmış ziyana və uzunmüddətli nəticələrə səbəb ola bilər.
Valyuta.az xəbər verir ki, “Kaspersky” şirkəti kiberhücumların bizneslərə təsirini araşdırıb və müdafiəsiz biznesin əhəmiyyətli itkilərini müəyyən edib.
Kiberhücumların bizneslərə təsirini düşündüyümüz zaman ilk diqqət etdiyimiz şey maliyyə itkiləridir. Böyük maliyyə itkiləri ilə nəticələnən hadisəyə misal olaraq tikinti texnologiyaları sənayesinin əsas şirkəti olan “Johnson Controls”in “Dark Angels” haker qrupu tərəfindən həyata keçirilən böyük bir “ransomware” hadisəsi ilə üzləşməsidir. Bu hadisədə hakerlər 27 terabaytlıq həssas məlumatları oğurladıqlarını iddia edərək 51 milyon dollar tələb ediblər. Bu hadisə şirkətin sistemlərində ciddi pozulmalara səbəb oldu və ümumilikdə 27 milyon dollardan çox itki ilə nəticələndi. Hücum “Johnson Controls” şirkətinin biznes əməliyyatlarına, o cümlədən hesablaşma sistemlərinin pozulmasına və bərpa xərclərinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərib. Qlobal mövcudluğu olan bir şirkət olaraq, bu təhlükəsizlik pozuntusu onun biznes işlərində və əməliyyatlarında əhəmiyyətli pozuntulara səbəb oldu.
Maliyyə itkiləri
Kiberhücumlar çox vaxt birbaşa maliyyə itkilərinə səbəb olur. Hakerlərin məlumatlara girişi bərpa etmək və ya birbaşa pul oğurlamaq üçün ödəniş tələb etdiyi “ransomware” hücumları bunun bariz nümunəsidir. Lakin bu, yalnız başlanğıcdır, çünki bu cür hücumlar dolayı maliyyə itkilərinə səbəb ola biləcək bir çox başqa nəticələrə malikdir. Bunların dəyəri hadisənin birbaşa nəticəsi olan itkiləri asanlıqla keçə bilər.
Əməliyyat kəsintiləri
Kiberhücumlar əməliyyatlarınızı dayandıra bilər. Bir çox müəssisə gündəlik əməliyyatları üçün rəqəmsal infrastrukturundan asılıdır. Sistemlər təhlükə altına düşərsə, məhsuldarlıq aşağı düşür. Ağır hallarda bütün əməliyyatlar günlərlə, hətta həftələrlə kəsilə bilər. Bu, itirilmiş gəlir, pis xidmət keyfiyyəti və məyus müştərilər və tərəfdaşlarla nəticələnir. Bu, şirkətinizin reputasiyasına mənfi təsir göstərir.
Uzunmüddətli dolayı xərclər
Kiberhücumdan dərhal sonra belə müəssisələr çox vaxt uzunmüddətli maliyyə təsirləri ilə üzləşirlər. Sistemlərin bərpası, kibertəhlükəsizlik infrastrukturunun təkmilləşdirilməsi və hüquqi nəticələrin idarə edilməsi davam edən xərclərdən yalnız bir neçəsidir. Bundan əlavə, itirilmiş biznesi və zədələnmiş müştəri münasibətlərini bərpa etmək aylar və ya illər çəkə bilər.
Şirkətlərin nüfuzunun itirilməsi
Müştərilərinizin sizə güvənməsi çox dəyərlidir. Müştəri məlumatları mümkün pozuntu zamanı oğurlanırsa, bu, markanızın reputasiyasına ciddi ziyan vura bilər. Etibarın itirilməsi müştərilərin getməsinə və uzun müddətdə biznesin azalmasına səbəb ola bilər. Bəzi hallarda, şirkətin ictimai imicini düzəlməz şəkildə korlamaq üçün bir dəfə pozuntu kifayətdir.
Əgər biznesiniz haker hücumlarına məruz qalırsa, bu, biznes tərəfdaşlarınız və satıcılarınızla münasibətlərinizə də təsir edə bilər. Üçüncü tərəf biznes tərəfdaşları paylaşılan məlumatları qorumaq qabiliyyətinizə inamını itirə bilər. Əgər siz tez bir zamanda bu məlumatlarıbərpa edə bilmirsinizsə və ya sistemləriniz biznes tərəfdaşlarınızın əməliyyatlarını təhlükəyə atsa, biznes baxımından kritik münasibətləriniz təhlükə altında ola bilər.
Tənzimləmə və uyğunluq problemləri
Avropada GDPR və ya ABŞ-da HIPAA kimi məlumatların mühafizəsi qaydalarına görə məlumatların silinməsi böyük maliyyə cərimələrinə səbəb ola bilər. Həssas müştəri və ya işçi məlumatlarının qorunmaması cərimələr və məhkəmə iddiaları ilə nəticələnə bilər. Bundan əlavə, pozuntuların qurbanı olan şirkətlər tez-tez uzun sürən hüquqi savaşlarla üzləşirlər, bu da şirkətin maliyyə və reputasiya yükünü artırır.
Əqli mülkiyyətin itirilməsi
Bir çox müəssisələr üçün əqli mülkiyyət (İP) onların ən qiymətli aktivləri arasındadır. Əqli mülkiyyəti hədəf alan kiberhücumlar məhsul dizaynlarını, marketinq strategiyalarını və şəxsi məlumatları oğurlaya bilər. Bu, xüsusilə texnologiya və əczaçılıq kimi rəqabətli sektorlarda böyük zərər verə bilər. Əqli mülkiyyət oğurluğu bir şirkətin illərlə qurduğu üstünlüyü silə bilər.
Davud
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay