Kontent yaradıcıları bu il "Facebook"da 2 milyard dollardan çox gəlir əldə edib
Facebook, gəlir əldə etmə proqramlarını daha müasir bir quruluş təqdim edən "Facebook Məzmundan Gəlir Əldə Etmə Mərkəzi"ndə birləşdirir. Valyuta.Az xəbər verir ki, bu mərkəz vasitəsilə kontent yaradıcıları Reels, uzun videolar, şəkillər və mətn paylaşımları üçün mükafatlandırılmağa davam edəcək.
Bu dəyişikliklə birlikdə, yayım daxili reklamlar, Reels reklamları və performans bonusları daxil olmaqla üç fərqli gəlir əldə etmə imkanı artıq asanlaşır. Bu vəziyyətdə Facebook-da daha çox kontent yaradıcısının platformadakı fəaliyyətlərini artıracağını deyə bilərik.
Bu həftə Facebook, hazırda Facebook vasitəsilə gəlir əldə edən 1 milyon kontent yaradıcısını "Məzmundan Gəlir Əldə Etmə Mərkəzi"nin beta versiyasına dəvət edəcək. Kontent yaradıcıları isə gələn il açıq qeydiyyat sistemi vasitəsilə mərkəzə qoşula biləcək.
Facebook-un diqqət çəkən gəlir əldə etmə göstəriciləri
Meta-nın paylaşdığı məlumata görə, kontent yaradıcıları bu il Facebook-da 2 milyard dollardan çox gəlir əldə ediblər. Bu müddət ərzində Reels və digər qısa videolar üçün edilən ödənişlər 80 faizdən çox artıb. 2017-ci ildən gəlir əldə etmə imkanları təqdim etməyə başlayan Facebook, o vaxtdan bəri 4 milyondan çox kontent yaradıcısına ödəniş edib.
Digər tərəfdən, tərəfdaş proqramı vasitəsilə son üç ildə kontent yaradıcılarına 70 milyard dollar ödəmiş YouTube ilə müqayisə etdikdə, Facebook-un göstəriciləri o qədər də təsirli deyil. Bununla yanaşı, Meta-nın performans bonusu kimi proqramları, kontent yaradıcılarında ciddi bir məyusluq yaratdı. Bir neçə il əvvəl, hələ Reels yeni bir məhsul ikən, kontent yaradıcıları müəyyən görüntülənmə hədəflərinə çataraq ayda minlərlə dollar qazana bilirdi. İndi isə bu ödənişlər əhəmiyyətli dərəcədə azalıb. Yenə də şirkət, Threads-ə üstünlük verdiyi üçün kontent yaradıcılarına burada paylaşımlar etmələri üçün maliyyə stimulları təqdim etdi. Bundan əlavə, Facebook üçün bonus proqramının hazırda yalnız dəvətlilər üçün açıq olduğunu qeyd etməkdə fayda var.
Meta, Facebook-da gəlir əldə etmə ilə bağlı etdiyi bu dəyişikliklə platformanı yenidən canlandırmağa çalışa bilər. ABŞ-da hələ də aktiv olaraq istifadə edilən platforma, Türkiyə də daxil olmaqla bəzi ölkələrdə artıq istifadəçilərin ilk seçimi deyil.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay