İlon Mask 2019-cu ildəki qadağanı ləğv etdi - siyasi reklamlara yaşıl işıq
X (keçmiş "Twitter") bu həftə ödənişli siyasi reklamlara qoyulan qadağanı ləğv etdiyini təsdiqləyib.
Valyuta.az xəbər verir ki, bu barədə "TechCrunch" yazır.
Şirkət 2019-cu ildə o vaxtkı CEO Cek Dorsinin rəhbərliyi altında bu cür reklamları qadağan edib və "siyasi mesajların işıqlandırılması satın alınmalı deyil, qazanılmalıdır" deyib.
Şirkət qadağan olunmuş məzmunu "namizəd, siyasi partiya, seçilmiş və ya təyin edilmiş dövlət məmuru, seçki, referendum, səsvermə, qanunvericilik, tənzimləmə, direktiv və ya məhkəmə prosesinin nəticələrinə istinad edən məzmun" kimi müəyyən edib.
Qadağa həmçinin səsverməyə çağıran hər hansı reklam, maliyyə dəstəyi tələbləri və yuxarıda göstərilən siyasi məzmun növlərinin hər hansı birinin tərəfdarı və ya əleyhinə təbliğat da daxil olmaqla geniş məzmun spektrini əhatə edib.
Bununla belə, avqustun 31-də şirkət ifadə azadlığına sadiqliyini gücləndirmək səyləri çərçivəsində siyasi reklamlara icazə verməyə başlayacağını bildirib.
Nəşrin məlumatına görə, bu qərar X-in reklam puluna ciddi ehtiyacı olması ilə bağlıdır, çünki ABŞ-da sosial şəbəkələrdə reklam satışları ötən illə müqayisədə 59% azalıb.
Şirkət əmin edib ki, ABŞ-da pullu siyasi reklama qarşı konkret siyasət tətbiq etməyə davam edəcək, bu siyasətə yalan və ya yanlış məzmunun və ya “ictimaiyyətin seçkiyə etimadını sarsıtmaq üçün hazırlanmış” yalan və ya çaşdırıcı məlumatın təşviqi daxildir.
Nəzəri olaraq, bu, sosial şəbəkənin yeni qaydaları ilə son seçkilərdə #sharpiegate və ya #stoptheal oğurlamaq kimi viral sui-qəsdlərə yol verməyəcəyini ifadə edərdi. Lakin şirkətin hansı addımları atacağı dəqiq bilinmir.
Şirkət həmçinin deyir ki, o, platformada təbliğ edilən siyasi yazılara baxmaq istəyən hər kəs üçün əlçatan qlobal reklam şəffaflığı mərkəzi yaradacaq.
X, həmçinin, yalnız müvafiq qrupların və kampaniyaların reklam edə biləcəyini təmin etmək üçün "möhkəm" bir yoxlama prosesi tətbiq edəcəyini iddia edir.
Daha əvvəl bildirilmişdi ki, X-də rebrendinq başlayandan sonra "Twitter" sosial şəbəkəsi reklam verənləri platformaya qaytarmaq üçün reklamın qiymətlərini aşağı salır.
İyulun 23-də amerikalı multimilyarder və "Twitter"in sahibi İlon Mask məşhur sosial şəbəkənin tanınan loqosunu dəyişəcəyini açıqlayıb - adi quş əvəzinə X hərfi peyda olub.
Daha əvvəl o, "Twitter"in reklam gəlirinin iki dəfə azaldığını bildirib. Bu, Maskın yalnız oktyabr ayında "Twitter"i almasından sonra aqressiv xərclərin azaldılması tədbirlərinin "Twitter"i müsbət pul axınına məcbur etmək üçün kifayət etmədiyinə dair son işarədir.
Nicat
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay