BAKU Azərbaycan
15.03°C
  • 1 ABŞ dolları
    1.7
  • 1 Avro
    1.843
  • 1 Rusiya rublu
    0.0175
  • 1 Türkiyə lirəsi
    0.0497
  • 1 İngiltərə funt sterlinqi
    2.2138
57792

Sığorta şirkətlərinin onlayn sistemi vətəndaşlar üçün fəaliyyət göstərmir. Ekspertlərin fikrincə, şirkətlər bu addımı bilərəkdən atırlar ki, bəzi avtomobilləri sığortalamasınlar.

“Sığorta şirkətləri onlayn sığorta sistemini bağlayıb, insanlar sistemə daxil olaraq avtomobillərini sığorta edə bilmirlər. Ancaq sığorta agentləri sistemə daxil ola bilirlər”.

Bu şikayət sosial şəbəkələrdə yazılıb. Vətəndaş avtomobilini sığorta etdirmək istəyir. Lakin ona təkbaşına bu prosesi həyata keçirməsi üçün şərait yaradılmır. Məcbur olur ki, sığorta agentlərinə müraciət etsin. Bu zaman agentə də əlavə ödəniş etməli olur. Bəs sığorta şirkətləri niyə belə edirlər? 

“Şirkətlər bu tip maşınları sığortalamaqdan qaçır”

Sığorta eksperti İlkin Nəcəfovun sözlərinə görə, şirkətlərin bu cür oyunlara əl atmasının səbəbi avtomobillərin icbari sığortasındakı vəziyyətdir: “İcbari sığorta ilə bağlı durum ürəkaçan deyil. Şirkətlər ziyanla işləyir. Bu gedişlə bir çoxları icbari sığorta lisenziyalarından imtina edəcəklər. Çünki zərərləri, xüsusilə kiçik mühərrikli avtomobillərdə yüz faiz həddini keçir. Bu zərər şirkətləri maliyyə çatışmazlığı riski ilə üz-üzə qoyur. Bu səbəbdən şirkətlər maksimum halda çalışır ki, bu portfeldən kənarlaşsınlar. Taksi kimi işlədilən avtomobillərin, kiçik mühərrikli maşınların icbari sığortası şirkətləri ziyana salır. Ona görə də onlar bu tip nəqliyyat vasitələrini sığortalamaqdan qaçırlar”. 

İ.Nəcəfov dedi ki, şirkətlərin atdıqları bu addımlar keçicidir. Ən yaxşısı bu məsələlərin kökündən həll edilməsidir: “İcbari sığorta haqqında” qanununa əsasən, sığorta şirkətləri onlara yaxınlaşan heç bir müştəridən imtina edə bilməzlər. Buna görə də sığorta şirkətləri “ofisə gəlmək lazımdır”, yaxud “sistemdə nasazlıq var” deyərək müraciətlərdən yayınmağa çalışırlar. Amma bu, həll yolu deyil. Tənzimləyici qurumlar bu məsələni həll etməlidirlər. Çünki sığorta şirkətlərinin zərərləri artmaqda davam edir. Bu, bütövlükdə maliyyə bazarına təsirini göstərir. Burada şirkətləri də günahlandırmaq olmaz. Çünki onlar da qazanc əldə etməlidirlər. Çıxış yolu budur ki, ya avtomobillərin icbari sığortası məbləği artırılmalıdır, ya da bunu edə bilməyən şirkətlərin lisenziyaları alınmalıdır. Məsələn, bir sıra şirkətlər özləri lisenziyalarından imtina etdilər. Çox güman ki, yaxın zamanlarda digər şirkətlər də bu istiqamət üzrə lisenziya hüquqlarından imtina edəcəklər”. 

Sığorta agentliklərinin reklamı

İqtisadçı Fuad İbrahimov da icbari sığorta sahəsində belə bir problemin mövcud olduğunu təsdiqlədi: “Bu problem həqiqətən də var. Sayt bağlı deyil. Vətəndaş daxil olur, bəndləri doldurur, lakin sona çatdıqda prosesi yekunlaşdıra bilmir. İnsanlar məcbur şəkildə işlərini sığorta agentləri ilə görməli olurlar. Bu, sığorta agentliklərinin reklamı üçün də ola bilər”. 

“Sığorta məbləğinə yenidən baxılmalıdır”

Sığorta Agentləri Assosiasiyasının təsisçisi Vüsal Bədəlovun fikrincə, bir müddət öncə avtomobillərin icbari sığorta haqları artırılsa da, bu, hazırkı dövr üçün yetərli deyil: “Sığorta şirkətləri iki ildir ki, aşağı mühərrikli nəqliyyat vasitələrini, sığorta haqqı aşağı olan, zərər riski daha çox olan avtomobilləri sığortalamaqda maraqlı deyillər. Buna səbəb sığorta haqlarının aşağı olmasıdır. 2022-ci il oktyabrın 1-də Mərkəzi Bankın qərarı ilə sığorta haqqının hesablanma qaydası dəyişdi. Lakin bu, müsbət nəticə vermədi. Sığorta haqqı az miqdarda yüksəlsə də, yenə şirkətlər icbari sığorta ilə bağlı zərərlə işləyirlər. Zərəri də kompensasiya etmək üçün çalışırlar ki, daha az riskli və sığorta haqqı daha çox olan avtomobilləri sığortalasınlar”. 

V.Bədəlovun sözlərinə görə, əvvəllər sığorta şirkətləri vətəndaşı cəlb edirdi, indi əksinədir: “Düşünürəm ki, problemin həlli üçün sığorta haqqına yenidən baxılmalıdır. Çünki sığorta şirkəti qanunvericiliyin tələblərinə əsasən fəaliyyət göstərir. Qafqaz ölkələri arasında ən aşağı icbari sığorta haqqı bizim ölkəmizdədir. Vətəndaş sığorta əldə edib və şirkətin ödəməsini istəyir, bu, normaldır. Əgər şirkətin lisenziyası varsa, avtomobilin tipindən, mühərrikindən, sığorta haqqından asılı olmayaraq sığortalamalıdır. Sığorta şirkətləri əvvəllər özləri müştəri axtarırdı, indi tərsinədir”.

Hər şey bahalaşıb, məbləğ eyni qalıb

Ekspert bu istiqamətdə atılmalı olan addımları da sadaladı: “2011-ci ildən sığorta məbləği beş min manat təyin olunub. Əvvəlki dövrlərdə görürdük ki, çox nadir hallarda dəymiş zərər beş min manatı keçirdi. Amma indi avtomobillərin, ehtiyat hissələrinin bahalaşması nəticəsində kiçik bir hadisədə zərər beş min manat həddini keçir. Bu illər ərzində həm təmir xərcləri, həm də ehtiyat hissələri 3-4 dəfə bahalaşıb. Bu səbəbdən dəyişikliyə ehtiyac var. Taksilərlə bağlı xüsusi əmsal təyin edilməlidir. Çünki onların riski daha çoxdur. Amma ödədikləri sığorta məbləği adi maşınlarla eynidir. Bu dəyişikliklər olduqdan sonra hazırda yaşanan problemlər də tamamilə aradan qalxmış olacaq. Əgər bu məsələ tənzimlənməsə, bir neçə ildən sonra avtomobillərin icbari sığortası bazarında sığorta şirkəti qalmayacaq”.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Sumqayıt-Bakı yolundakı tıxacın həlli üçün hansı addımlar atılır?

Cərimələrin artması Bakını Sinqapura çevirəcəkmi?

Diaqnostikadan keçməyən bağça müəllimləri işdən çıxarılacaq? - Rəsmi açıqlama

Azərbaycan startapları Səudiyyə Ərəbistanında yeni akselerasiya proqramına qatıla bilər

Kirayə mənzil bazarında qiymətlər necə dəyişəcək? - Sədrdən açıqlama

Kirayə mənzil bazarında qiymətlər necə dəyişəcək? - Sədrdən açıqlama

Sığorta şirkətlərinin ikili oyunu

Dövlət idarəsi satışa çıxarılır - 115 min manat qiymət qoyuldu

İcra başçıları köməkçilərini də dəyişdi

Şumaxerin bolidi hərraca çıxarılıb

Mobil telefon operatorları müştərilərin kredit tarixçələrini onların razılığı olmadan kredit bürolarına təqdim edə biləcək

Bəzi yerlərdə dolu düşəcək, qar yağacaq

Bakıda COP29-a məxsus xüsusi avtomobillərin hərəkəti test edilir

Qızılın qiyməti tarixi maksimumu yeniləyib - 2 730 dollar

Qızılın qiyməti tarixi maksimumu yeniləyib - 2 730 dollar

Çin istehsalı olan robot qaçış rekordu vurub (VİDEO)

Ermənistanda biometrik pasport və şəxsiyyət vəsiqələrininistifadəyə veriləcəyi tarix açıqlandı

Milli Məclisin növbəti iclasının gündəliyi açıqlanıb

Xəzər dənizində zəlzələ olub

KİA-nın ilk pikap modeli Tasmanın satışa çıxış tarixi açıqlandı

Nağdlaşdırma zamanı niyə yüksək məbləğdə komissiya tələb olunur? (VİDEO)

Azərbaycan nefti 2 dollara yaxın ucuzlaşıb

Bu il Azərbaycanda 11 erkən nikahın qarşısı alınıb (RƏSMİ)

“Kupça”sız evlər kütləvi satışda: Almaq qorxuludur?

KVN-in aktyoruna Azərbaycandan çıxış qadağan edilir

6G şəbəkəsi test edildi - Rekord sürət qeydə alındı

Dünya bazarlarında neft 73 dollara kimi ucuzlaşıb

NASA milyon dollarlıq müsabiqə ELAN ETDİ

Stripe 1 milyard dollara startap almaq üçün danışıqlar aparır

Britaniyada sentyabrda pərakəndə satışlar gözlənilmədən 0,3% artıb

"Amazon" işçilərini hədələdi: Uzaqdan işin ləğvindən narazı olanlar istefa versin!

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin