
Döymə, pizza və toy -"&pizza" brendinin marketinq hekayəsi
"&pizza" brendinin baş direktoru Mayk Börns, müştəriləri "super azarkeşlərə" çevirmək, işçi heyətini gücləndirmək və qaydaları pozan bir marka yaratmaq məqsədilə fərqli marketinq strategiyaları tətbiq edir.
Valyuta.az xəbər verir ki, bu yanaşma, brendin ənənəvi pizza restoranlarından fərqlənməsinə və müştəri sədaqətinin artırılmasına xidmət edir.
"&pizza" brendinin qeyri-adi marketinq strategiyaları:
Müştəriləri super azarkeşlərə çevirmək
"&pizza" müştəriləri ilə dərin emosional bağ qurmaq üçün qeyri-ənənəvi üsullardan istifadə edir. Məsələn, brendin loqosunu döymə etdirən müştərilərə bir il ərzində pulsuz pizza təklif olunur. Bu cür təşviqlər, müştərilərin brendə olan bağlılığını artırır və onları "super azarkeşlərə" çevirir.
İşçi heyətinin gücləndirilməsi
Mayk Börns, işçi heyətinin motivasiyasını və məmnuniyyətini artırmaq üçün müxtəlif təşəbbüslər həyata keçirir. Məsələn, işçilərə brendin loqosunu döymə etdirmək üçün maddi dəstək verilir. Bu, işçilərin brendə olan bağlılığını və iş yerindəki məmnuniyyətini artırır.
Qaydaları pozan brend imici
"&pizza" ənənəvi pizza restoranlarından fərqlənmək üçün qeyri-adi və cəsarətli marketinq kampaniyaları həyata keçirir. Məsələn, brend, Pi Günündə 14 mart günündə restoranlarında nikah mərasimləri təşkil edir və yeni evlənən cütlüklərə pulsuz pizza, tort və içkilər təqdim edir. Bu cür tədbirlər, brendin unikal və yadda qalan imicini gücləndirir.
Maya Hüseynova
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay