BAKU Azərbaycan
20.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.9425
  • RUB
    2.1533
  • TRY
    0.0434
  • GBP
    2.2992
70379

Rəqsanə Məmmədova

Rəqəmsal marketinq və biznesin inkişafı üzrə menecer

Ucuz məhsulun marketinqini qurmaq çətindir, yoxsa baha məhsulun?

Bu suala birmənalı cavab vermək mümkün deyil, çünki hər iki məhsul növünün özünəməxsus çətinlikləri və yanaşmaları mövcuddur. Əsas məsələ odur ki, hər məhsulun hədəf auditoriyası, dəyər təklifi və təqdimat üslubu fərqlidir.

Bahalı məhsullar: Qiyməti yox, statusu satmaq

Bahalı məhsulların marketinqində əsas diqqət qiymətə deyil, dəyərə və statusa yönəldilir. Belə məhsullar müştərinin özünü fərqli və üstün hiss etməsinə xidmət edir.

Məsələn, lüks avtomobillər, brend geyimlər, eksklüziv zinyət əşyalarının reklam olunarkən heç vaxt “bu məhsul ucuzdur” və ya “endirimdədir” kimi mesajlarla təqdim olunmur. Əksinə, təqdimat vizual olaraq estetikaya, prestijə və həyat tərzinə fokuslanır.

Reklam mesajları daha çox emosional təsirə əsaslanır:

“Sən bu səviyyədəsən.”

“Özünə bu cür münasibət göstər.”

“Sadəcə məhsul deyil, həyat tərzidir.”

Bu tip məhsullarda müştəriyə dəyər hiss etdirmək və qərarını rasional səbəblərlə deyil, hisslərlə əsaslandırmaq əsas strategiyadır.

Ucuz məhsullar: Qiymət  əlçatanlıq ön plandadır

Ucuz məhsullar isə fərqli taktika tələb edir. Bu məhsullar geniş kütləyə xitab etdiyi üçün qiymət əsas qərarverici faktordur. Bu səbəbdən endirim kampaniyaları, aksiyalar, “1 al, 1 hədiyyə” kimi təkliflər geniş istifadə olunur. Hədəf daha çox satış həcmidir, çünki qazanc marjası aşağıdır.

Bu tip məhsulların reklamlarında tez-tez bu kimi mesajlara rast gəlirik:

“Ən sərfəli qiymət!”

“Endirimli təkliflər yalnız bu həftə!”

“Cəmi 2.99 AZN-ə!”

Bu yanaşmada sürətli qərarverməyə təşviq edən elementlər – vaxt məhdudiyyəti, və məhsul məhdudiyyəti önə çıxır.

Hansı daha çətindir?

Əslində hər ikisinin öz çətinliyi var.

Bahalı məhsulda çətinlik brendə inam yaratmaq və dəyəri əsaslandırmaqdır.

Ucuz məhsulda isə rəqabətin çox olması və müştərini loyal saxlamaqdır.

Ucuz və bahalı məhsulların marketinqində vahid resept yoxdur. Bahalı məhsullar status və emosional dəyər üzərindən satılır, ucuz məhsullar isə sərfəli qiymət, əlçatanlıq və kütləvi satış strategiyası ilə tanıdılır. Marketoloqun vəzifəsi — məhsulun mövqeyinə uyğun düzgün üslub tapmaq və auditoriyanın gözləntilərinə cavab verən dəyərləndirmə təqdim etməkdir.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Yüz milyonlarla smartfon sındırılma riski ilə üzləşdi

Dünyanın ən bahalı kitabı - 52 milyon manatlıq əlyazmada nə var idi?

Dünyanın ən bahalı kitabı - 52 milyon manatlıq əlyazmada nə var idi?

"Ford" 555 mindən çox avtomobilini geri çağırır

Hakim təyin olunanlardan 6-sı prokurorluq əməkdaşı imiş

Gəncədə işə düzəltmə və təqaüd dələduzluğu

Bir ekosistemi Money 20/20 Europe tədbirində: PashaPay və Mastercard strateji əməkdaşlığa başlayır®

"AZFEN"-in rəhbəri vəzifəsindən azad edilib

Pensiyalar vaxtından əvvəl veriləcək

Bu startap kiberhücuma məruz qaldı - Müştəri məlumatları və serverlər silindi

“Azərbaycan Dəmir Yolları”nda rəhbər vəzifəyə TƏYİNAT

“Azərbaycan Dəmir Yolları”nda rəhbər vəzifəyə TƏYİNAT

Əmək Məcəlləsinə dəyişiklik: Məzuniyyət qaydaları dəyişə bilər

Sabahdan 1-ci siniflərə sərbəst qaydada məktəb və müəllim seçiminə start verilir

Xərçəng dərmanı üçün nəhəng ortaqlıq: 11,1 milyardlıq müqavilə imzalandı

Müəllimlərin əmək məzuniyyəti necə hesablanır? - QAYDALAR

“İçərişəhər”ə direktor təyin edildi - FOTO

Ağdamda 9 milyonluq binalar tikiləcək

Eldəniz Əmirov: "Koordinasiya zəifliyi var, sahibkar bir neçə quruma müraciət etməli olur"

Apteklərdə nöqsanlar aşkarlandı

Azərbaycanlı deputat vəzifəsini itirdi

İş və istirahət günlərinin yerləri dəyişdirildi

Vaqif Tağıyev: 1 aylıq istilik enerjisi 24-80 qəpiyə başa gəlir, amma tarif 30 qəpik müəyyən olunub

Bu ölkə Azərbaycana kiloqramı 15 manatdan midi satıb

Bu ölkə Azərbaycana kiloqramı 15 manatdan midi satıb

Prezident Minifutbol Federasiyasına iki milyon manat ayırdı

Almaniyanın polad sənayesi iflasa uğraya bilər

Çin yüzlərlə "Airbus" təyyarəsi alacaq

Deputata məxsus olduğu deyilən şirkət 10 milyonluq tender uddu

İstanbuldan Gəncə və Naxçıvana aviabiletin qiymətləri məlum oldu

Avtobus sürücülərinə tapşırıq verildi - RƏSMİ

Bu il qurban kəsmək neçəyə başa gələcək?

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin