5 addımda işdəki stresi aradan qaldırın
Stres iş həyatının bir hissəsidir. Orta və idarəolunan olduqda məhsuldar işləməyə imkan verən stres, həddindən artıq olduqda şəxsi və iş həyatına mənfi təsir göstərir.
Bəs, işdə stresi düzgün idarə etmək üçün hansı addımlar atılmalıdır?
Valyuta.az-ın xəbərinə görə, Amerika Psixoloji Dərnəyinin məlumatında deyilir ki, iş həyatında tez-tez rast gəlinən həddindən artıq iş yükü, aşağı maaş, sosial dəstəyin olmaması kimi mövzular stresin əsas qaynaqları arasındadır. İşçilərə fiziki təsirləri də olan stres qısa müddətli olduqda baş ağrısı, mədə ağrıları, yuxu problemi kimi problemlərə səbəb ola bilər. Xroniki stres narahatlıq, yuxusuzluq, yüksək təzyiq və immunitet sisteminin zəifləməsi kimi problemləri də gətirir. İş mühitində tez-tez depressiya, piylənmə və ürək xəstəlikləri ilə əlaqəli olan stresi aradan qaldırmaq üçün atılacaq addımlar var.
İşdə stressi aradan qaldırmaq üçün aşağıdakıları etməlisiniz:
Stressin səbəblərini müəyyənləşdirin
Bu addım çox sadə görünsə də, işçilər çox vaxt stressin mənbəyini şübhə altına almaq fikrində deyillər. Bununla belə, stresin səbəbini müəyyən etmək sağalma prosesində ilk addımdır. Odur ki, əvvəlcə sizi stressə sürükləyən səbəbləri müəyyənləşdirin. Bəzi şeylərin dəyişməyəcəyini qəbul etmək və sizi stresə salan məsələlərə kənardan baxa bilmək streslə mübarizədə mühüm rol oynayır.
Biznesinizi daha ağıllı idarə edin
Stres mənbələri komanda yoldaşlarınız, menecerlər və ya birlikdə işlədiyiniz müştərilər ola bilər. İş münasibətlərinizdə ünsiyyət tərzinizi dəyişdirərək və ətrafınızdakı insanlarla daha müsbət əlaqələr quraraq stresinizi azalda bilərsiniz. Məsələn, stres mənbəyiniz komanda yoldaşlarınızdırsa, işdən kənarda onlarla vaxt keçirməyə çalışaraq daha sürətli bağlanma mühiti əldə edə və aranızdakı emosional bağ sayəsində daha müsbət ünsiyyət qura bilərsiniz.
Özünüzə vaxt ayırın
İşlə bağlı məsələlərdə 24/7 hazır olmaq stresin əsas mənbələrindən biridir. İş saatları xaricində davamlı olaraq e-poçtları yoxlamaq, e-poçtlara cavab vermək, işlə bağlı söhbətlər etmək insanın daim iş haqqında düşünməsinə və iş saatları xaricində də istirahət edə bilməməsinə səbəb olur. Bu, stres səviyyəsinin daha da artması ilə nəticələnir. Bu səbəbdən iş və şəxsi həyat balansınızı qorumağa çalışın . İş saatları xaricində özünüzə daha çox vaxt ayırın və fövqəladə hallar istisna olmaqla, işlə bağlı məsələlərlə məşğul olmayın.
Siyahı hazırlayın
Sizə lazım olan işləri yerinə yetirmək üçün nə qədər vaxtınız olduğunu bilmək üçün yerinə yetirilməsi lazım olan təcili tapşırıqların siyahısı yaradın. Çox vacib və ya təcili olmayan işləri sonraya buraxın və vacib tapşırıqlarınızı yerinə yetirməyə çalışın. Bu, nəinki hər şeyi nəzarət altında saxlamağa kömək edir, həm də stres səviyyənizi azaldır.
Özünüz üçün daha çox şey edin
Nə qədər məşğul olmağınızdan asılı olmayaraq, təkcə işdən kənarda deyil, həm də işdə özünüzə nəfəs almaq üçün vaxt yaradın. Sevimli həmkarınızla 10 dəqiqəlik kofe fasiləsi və ya nahar fikrinizi təmizləməyə kömək edəcək. Əgər çox streslisinizsə, “işimi dərhal bitirməliyəm” düşüncəsindən uzaqlaşın və musiqi dinləyərək dincəlməyə və sakitləşməyə çalışın. Stress səviyyənizi azaltmağa və işinizi asanlaşdırmağa kömək edəcək mobil tətbiqlərdən yararlanın.
Əvəz Həsənov
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay