"Nintendo" video oyunların yaradılmasında süni intellektdən istifadəyə qarşı çıxdı
Məşhur oyun dizayneri Şigeru Miyamoto süni intellekt (AI) və "Nintendo"nun video oyun sənayesində innovasiyalara yanaşması kimi texnologiyaların inkişafı ilə bağlı fikirlərini bölüşüb.
Valyuta.az xəbər verir ki, o, bu barədə "The New York Times"a eksklüziv müsahibəsində danışıb.
Miyamoto qeyd edib ki, bir çox şirkət süni intellekt sahəsində liderləri izləməyə çalışır, lakin "Nintendo" bazarda unikallığını qoruyaraq, öz yolu ilə getməyə üstünlük verir.
“Yalnız fərqlənmək üçün fərqli bir istiqamətə gedəcəyimiz kimi görünə bilər, amma əslində "Nintendo"nu xüsusi edən şey axtarırıq. Bir çox insan süni intellektdən danışır, lakin belə hallarda hamı çox vaxt eyni istiqamətdə hərəkət etməyə başlayır. "Nintendo" öz yolunu tapmaq istəyir", deyə oyun dizayneri vurğulayıb.
Yapon çoxmillətli video oyun şirkəti olan "Nintendo" 1889-cu ildə yaradılıb və o vaxtdan bəri sənayenin ən uğurlu və tanınan brendlərindən birinə çevrilib. 1977-ci ildə ilk Rəngli TV-Oyun konsolunun buraxılmasından bəri "Nintendo "Super Mario Bros." və "The Legend of Zelda", həmçinin "Game Boy", "Wii" və "Nintendo Switch" kimi inqilabi konsollar yaradıb.
“The Legend of Zelda” və “Star Fox” kimi layihələr üzərində işi ilə tanınan Şigeru Miyamoto video oyun sənayesində uğur qazanmaq üçün süni intellekt kimi texnologiyaların inkişaf etdirilməsi zamanı fərdiliyi və yaradıcılığı qorumağın vacibliyini vurğulayır.
Paşa Məmmədli
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay