BAKU Azərbaycan
24.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.9216
  • RUB
    2.0775
  • TRY
    0.0441
  • GBP
    2.2624
56303

1. Məqsədin müəyyən edilməsi

Doğru sosial media strategiyasının ilk addımı marka adından sosial mediadan gözləntilərinizi müəyyən etməkdir. Məqsədiniz fərqli ola bilər. Brend şüurunu artırmaq, müştərilərlə qarşılıqlı əlaqəni təmin etmək, satışları artırmaq, daha çox əməkdaşlıq və sponsorluq əldə etmək. Uğurla başa vurduğunuz məqsədə doğru irəliləyişinizin nə qədər olduğunu ölçmək üçün gündəlik, aylıq və həftəlik KPI-ləri, yəni əsas fəaliyyət göstəricilərini saxlamaq vacibdir. İzləyicilərin sayı, bəyənmələr, şərhlər, paylaşımların sayı və dönüşüm nisbətləri sosial mediada markanız üçün qoyduğunuz hədəflər arasında olmalıdır. Bunların qeydinin aparılması hansı manevrlər etməli olduğunuzda həlledici olacaq.

2. Hədəf auditoriya təhlili

Hər markanın öz hədəf auditoriyası var. Düzgün hədəf auditoriyasının müəyyən edilməsi brendinizin potensial müştərilərə daha tez çatmasına imkan verəcək. Hədəf auditoriyası müəyyən edilərkən yaş, cins, gəlir səviyyəsi kimi demoqrafik məlumatlar və maraqlar, davranışlar və ehtiyaclar kimi psixoqrafik məlumatlar nəzərə alınmalıdır. Bunun üçün internetdəki persona yaratma saytlarından kömək ala bilərsiniz.

3. Platformanın seçimi və strategiyası

Hədəf auditoriyanızı yaratdıqdan sonra brendiniz üçün ən vacib hissələrdən biri olan platforma seçim mərhələsinə gələcəksiniz. Brendiniz bir platformada və ya eyni anda bir neçə platformada aktiv ola bilər və platforma seçimi brendiniz üçün prioritetlərinizdən asılı olaraq dəyişə bilər. Məsələn, “LinkedIn” peşəkar şəbəkələşmə, sənaye ilə bağlı məzmun, vebinar elanları və s. üçün əla alternativ təklif etdiyi halda, “Facebook” icma qurmaq, uzun formada məzmun mübadiləsi və tədbir elanları üçün mükəmməldir. Müştəri ilə daha çox ünsiyyət quracağınız “X” və “TikTok” kimi platformalar tendensiyaları izləmək və viral kampaniyalar aparmaq üçün xüsusilə faydalıdır. Müxtəlif və daha uzun formatlarda məhsul tanıtımları və kreativ məzmun üçün “YouTube”dan istifadə etmək daha məntiqli olardı. Brendinizi düzgün platformalara uyğunlaşdırmaq bu nöqtədə prioritetiniz olmalıdır.

4. Məzmun strategiyası

İstifadə etdiyiniz platformalardan tutmuş xüsusi hallara qədər bir sıra şeylər məzmun strategiyasına təsir edə bilər. Burada vacib olan məzmununuzun bir-birinə uyğun olmasıdır. Bloq yazıları, məlumatlandırıcı məzmun, məzəli videolar və ya iştirak etdiyiniz viral tendensiyalar. Bunların hamısı məzmun strategiyanızın tikinti bloklarıdır. Məzmununuzu paylaşma tezliyi məzmununuzun növləri qədər vacibdir. Məzmunda gecikmələrin və qarışıqlığın qarşısını almaq üçün həftəlik və aylıq məzmunun planlaşdırılması və nəşr cədvəlinin düzgün müəyyən edilməsi məzmununuzun nə qədər potensial müştəriyə çatacağına birbaşa təsir edir. İzləyicilərinizlə ünsiyyət qura biləcəyiniz sorğular, lotereyalar və müzakirə hovuzları, həmçinin mövsümi kampaniyalar, məhsul təqdimatları və reklamlar markanıza olan marağı gücləndirəcək.

5. İcma idarəetmə və qarşılıqlı əlaqə

Sosial mediada qarşılıqlı əlaqə yalnız məzmun paylaşmaqla bitmir. İzləyicilərinizin şərhlərinə və mesajlarına tez və effektiv cavab vermək brendinizin əlçatanlığını sübut edir. İcma ilə aktiv şəkildə məşğul olmaq brendiniz üçün sadiq izləyicilər yaratmağa kömək edir. Sorğular, sual-cavab sessiyaları və istifadəçi tərəfindən yaradılan məzmun icmanın iştirakını artırmaq üçün effektiv üsullardır. Sosial mediada influencer marketinqi brendinizi daha geniş auditoriyaya çatdırmağın vacib yolu ola bilər. Müvafiq təsir göstərənlərlə əməkdaşlıq edərək, markanızı onların izləyicilərinə təqdim edə və etibarlı imic yarada bilərsiniz.

6. Reklam və tanıtım

Sosial media platformaları reklamlarınızı hədəf auditoriyanıza çatdırmaq üçün güclü vasitələr təklif edir. “LinkedIn”, “Facebook”, “YouTube” kimi platformaların reklam vasitələrindən istifadə edərək, hədəf auditoriyanızın demoqrafik xüsusiyyətlərinə və maraqlarına uyğun fərdiləşdirilmiş kampaniyalar keçirə və hədəf auditoriyanıza daha dəqiq və effektiv şəkildə çata bilərsiniz. Reklamlarınızı və tanıtımlarınızı hədəf auditoriyanıza uyğunlaşdıraraq daha effektiv nəticələr əldə edə bilərsiniz. 

7. Performansın izlənməsi və təhlili

Sosial media strategiyanızın uğurunu ölçmək üçün analitik vasitələrdən istifadə etmək vacibdir. “Google Analytics” və müxtəlif platformaların öz analitik alətləri performansınızı izləməyə və strategiyanızı optimallaşdırmağa kömək edir. Həftəlik və aylıq performans hesabatları yaratmaqla, strategiyanızın necə inkişaf etdiyini qiymətləndirə bilərsiniz. SEO və SEM hesabatları ilə siz hansı sahədə uğur qazandığınızı və hansı sahədə təkmilləşdirməli olduğunuzu daha yaxşı anlaya bilərsiniz. Sosial media strategiyanızın effektivliyini artırmaq üçün daim optimallaşdırmalısınız. Təhlillərə uyğun məzmun və strategiyalarınızı daim təkmilləşdirərək daha yaxşı nəticələr əldə edə bilərsiniz.

8. Böhran idarəetmə

Sosial şəbəkələrdə gözlənilməz böhranlar baş verə bilər. Məsələn, müxtəlif səbəblərdən korporativ hesabınıza giriş məhdudiyyətləri və ya dayandırılması sosial media proqramınızı poza bilər. Mümkün böhran ssenariləri və cavab planlarını hazırlayaraq belə vəziyyətlərə hazır ola bilərsiniz. Böhran vəziyyətlərində tez və effektiv cavab vermək brendinizin nüfuzunu qorumağa kömək edir. Böhranların idarə edilməsi strategiyanızın bir hissəsi olaraq belə vəziyyətlər üçün cavab qrupu yarada bilərsiniz.

Əvəz Həsənov

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Musiqi məktəblərində yalnız ali təhsillilər dərs deyəcək! - Nazir planları AÇIQLADI

"Skype" rəsmən fəaliyyətini dayandırdı: Söhbətləri və faylları necə saxlamaq olar?

10 manatlıq şirkət bazardan çıxır

Borcu olan hansı şəxslər ölkədən çıxa bilməz?- Açıqlama

Xarici şirkətin Azərbaycandakı filial direktoru həbs edilib

5 səhmdar cəmiyyətin səhmləri satışa çıxarılır

Rezidentura imtahanının nəticələri açıqlandı

Naxçıvanda Azərbaycan XİN-in Aparatının idarəsi yaradılacaq

Qazaxıstan investorlar üçün "Qızıl Viza" proqramını istifadəyə verib

“Neuralink” xəstəsi beynilə video çəkib "YouTube"a yerləşdirdi

Prezidentdən Xarici İşlər Nazirliyi ilə bağlı FƏRMAN

Prezidentdən Xarici İşlər Nazirliyi ilə bağlı FƏRMAN

Bu şəxslər də günərzi sosial xidmətlərlə əhatə olunacaq - Prezident təsdiqlədi

Daha iki ərazidə metro olacaq - AÇIQLANDI

Süni intellekt cinayətləri baş vermədən əvvəl aşkar edə bilərmi?

"Kartdan-karta" üsulu ilə işləyən sahibkarlara nəzarət tədbirləri bərpa olundu

​Trendyol və PAŞA Holding genişmiqyaslı ağacəkmə kampaniyasına başlayıb

Azərbaycan Tibb Universitetinin ən yüksək keçid balları

Bələdiyyə torpaqları hərraca çıxarılır - Qiymətlər

Titanik gəmisində batmış ən qiymətli bağlama: 2 milyon dollarlıq quş lələyinin hekayəsi

Universitetlərdə plagiat həddi: Neçə faizə qədər qəbul edilir?

“Bakcell” “Ən uğurlu rebrendinq layihəsi” mükafatı ilə təltif olundu®

“Bakcell” “Ən uğurlu rebrendinq layihəsi” mükafatı ilə təltif olundu®

Su Meliorasiya Xidməti 100-cü tenderini elan etdi

Tramp xarici filmlərə 100% vergi qoyur

AZCON-da üç departamentə direktor təyin edilib

Gömrük daxilolmaları 4 ayda 2,6 mlrd manat olub

Dövlət Vergi Xidmətinin xətti ilə büdcə daxilolmaları 4 % artıb

Rəşad Nəsirov vəzifəsindən azad edildi

Dövlət büdcəsinin gəlirləri 14 mlrd. manata yaxınlaşıb

Dövlət büdcəsinin gəlirləri 14 mlrd. manata yaxınlaşıb

Bakıda avtomobil qiymətinə telefon satışa çıxarıldı - FOTO

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin