BAKU Azərbaycan
16.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.8582
  • RUB
    2.0804
  • TRY
    0.0463
  • GBP
    2.208
46793

İşçilər restoranın simasıdır. Odur ki, qarşılayan heyət nəzakətli, qonaqpərvər, istiqanlı və hər şeydən əvvəl brendi təmsil etməlidir. İşçi amilinə və göstərilən xidmətin keyfiyyətinə məhəl qoymamaq böyük səhvdir. 

Valyuta.az restoran xidmətində ən çox yayılmış bəzi səhvləri təqdim edir:

1. Qonaq qarşılayan zaman göstərilən rəftar

Qonaqların restorana girərkən qarşılaşdıqları ilk komanda üzvləri olduğu üçün işçilər ilk təəssürat yaratmaq üçün böyük məsuliyyət daşıyırlar. İşçilər istiqanlı olmalı və ev sahibi rolunu oynamalıdır. Buna görə də “Neçə adamsınız?” və ya “Açıq yerdə oturmaq istəyirsiniz?” kimi sualların yerinə “Xoş gəldin” kimi salamlaşmalar çox müsbət atmosfer yaradacaq. Digər tərəfdən, araşdırmalar göstərir ki, ilk təəssürat səs tonunun 38 faizi ilə formalaşır və başqası haqqında ümumi mühakimələrin 93 faizi şifahi olmayan ünsiyyətlə müəyyən edilir. Çünki, dik duruş, gülümsəmə və göz təması da çox vacibdir.

2. Səhv istifadə olunan ifadələr

Restorana tək gələn birinə “sadəcə bir nəfər olacaqsınız” – deyə, soruşmaq düzgün deyil. Mühakiməedici bir tona sahib olduğu üçün insanı tənha və qəribə hiss etdirə bilər. Bunun əvəzinə, "Məncə, bu gün tək yeyəcəksiniz" kimi bir ifadə işlətsəniz, daha zərif və səmimi görünə bilərsiniz.

3. Lazımsız səmimiyyət

Restoranda yemək yeni bir dostluğun başlanğıcı deyil, bir iş əməliyyatıdır. Beləliklə, işçilər müştərilərin özlərini rahat hiss etmələrini təmin etməli olduqları halda, yersiz dostluq etməməlidirlər. Qonaqlar üçün ləqəblərdən və həddindən artıq təsadüfi terminlərdən istifadə etmək kobud və xoşagəlməzdir. Bundan əlavə, o, masanın kənarında dayanmamalı və müştəri ilə oturmamalıdır.

4. İşçilərin qeybət etməsi

İşçilərin yersiz mövzular haqqında dedi-qodu etməsi və ya qonaqların qulağına yaxın yerdə yüksək səslə danışması atmosferi poza bilər. Qonaqlar yemək və atmosferdən həzz almaq üçün pul ödəyirlər, işçilər isə müştərilərə xidmət etmək və restoranı təmsil etmək üçün oradadırlar, ünsiyyət qurmaq üçün deyil. Bu cür münasibət restoranın əksi hesab olunacaq və qonaqların restoranınıza qayıtma ehtimalını azaldacaq.

5. Səliqəsiz geyim

Bir hekayə ətrafında restoran qurulmalı və işçilər həmin brendi əks etdirməlidir. Heyət diqqətsiz görünməməli və şəxsi görünüşü formalarından üstün olmamalıdır. Bu cür uyğunsuzluqların qarşısını almaq üçün, istədiyiniz mesaj və marka imicinə uyğun gələn insanları işə götürməyinizə əmin olun. Həmçinin standartların bərabər olmasını təmin edin, o cümlədən yaxşı dizayn edilmiş uniforma və aydın şəkildə müəyyən edilmiş və tətbiq edilən geyim kodunu təmin edin.

6. Ətirdən həddindən artıq istifadə

Ziyarətçilər işçilərin deyil, mətbəxin qoxusunu hiss etməlidirlər. Süfrənin ortasına ətirli zanbaq qoymağın mənası olmadığı kimi, işçilərin ətirdən həddindən artıq istifadə etməsi də yanlışdır, çünki bu, müştərilərin restoranınızdakı yeməklərin dadına sözün əsl mənasında təsir edə bilər. Dad və qoxu həm havadakı kimyəvi maddələrin qavranılmasıdır, həm də qidaya gəldikdə bir-birinə qarışır.

7. Xidmətin zəif olması

İşçilər xidmət etməzdən əvvəl tələb olunan ədviyyatların, bıçaq və boşqabın nimçədə olub olmadığını iki dəfə yoxlamalıdırlar. Yeməyin ayrılmaz hissəsi olan bir şeyi unutmaq və ya yeməkdən həzz almaq qonaqlar üçün bütün təcrübəni poza bilər. Gözləyərkən bıçaqsız steyklə nə edəcəklər? Unudulmuş əşyanı qaytarmaq üçün uzun müddət lazım olduqda vəziyyət daha da pisləşir.

Əvəz Həsənov

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Avropanın ən böyük aşağıbüdcəli aviaşirkəti qiymətləri bahalaşdırır

Hakerlərin yeni silahı: pulsuz fayl çeviricilər!

"Olmazsa olmaz"la "olsa yaxşı olar"ı ayırmaq - Sahibkarlardan məsləhətlər

İcbari sığorta üzrə ödənişlər 22,7% artıb

Turistlər Azərbaycana ən çox bu məqsədlərlə gəlir - SİYAHI

"Apple"ın növbəti çipli məhsulu bəlli oldu - Özəllikləri

"CapCut"ın süni intellekt dəstəkli platforması "Dreamina" - Özəllikləri

"Apple" yenidən dünyanın ən böyük şirkəti oldu

"Apple" yenidən dünyanın ən böyük şirkəti oldu

67 və 64 yaşlı sabiq vəzifəli şəxslər elektron qolbağda gəzəcək: Özlərini mükafatlandırıblar

İşdə səmərəli vaxt keçirməyin 7 yolu

Aprel ayında Bakıda hava 30 dərəcəyədək isti olacaq

"Apple"dan yeni addım - Şəxsi həkiminiz yanınızdan ayrılmayacaq

Süfrəmizdən əskik olmayan bu məhsulun idxalı azalıb

Şərurlu İsfəndiyar: "Mən oturmuşam, pullar da gəlir" (VİDEO)

Qarğıdalı idxalı kəskin artdı

Mütəxəssislər xəbərdarlıq edir: ChatGPT ilə bu 5 məlumatı paylaşmaq təhlükəlidir

Sabah hava necə olacaq?

Rəqəmsal bacarıqlara uyğunlaşmaq üçün hər kəs nələri öyrənməlidir?

Qızılın qiyməti rekord həddə çatdı

"Apple" şirkəti və İlon Mask arasında qarşıdurma

"Ethereum" dəyər itirir: Analitik ehtimal olunan qiymət səviyyəsini açıqladı

"Bitcoin" və digər kriptovalyutalar ucuzlaşır - Son qiymətlər

Nəticəyönümlü komanda üçün müdir-işçi harmoniyası - SƏHƏR OXUSU

31 Mart soyqırımından 107 il ötür

İrandan 85 qəpiyə alıb, S.Ərəbistanına 23 manata satmışıq

İrandan 85 qəpiyə alıb, S.Ərəbistanına 23 manata satmışıq

Son 1 ildə ən çox bahalaşan qida məhsulları

Diqqətin yayınmasında əsas səbəb telefon deyil - Araşdırma

Banklara ən çox borcu olan rayonlar - Cədvəl

2 aya 2.7 mln. manatlıq dərman istehsal olunub

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin